Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa miehen lihavuus

Vierailija
01.01.2015 |

Tapasin siis tämän miehen työkaverini juhlissa alkuvuodesta. Aloimme juttelemaan illan edetessä ja jokin kolahti heti. Sen jälkeen olemme olleet tosi tiiviisti yhdessä. Huumorintajumme on samanlainen, meillä on yhteiset kiinnostukset ja hän on luonteeltaan muutenkin ihana ihminen. Viihdymme toistemme seurassa ja tunnumme luonteidemme puolesta sopivan toisillemme hyvin. Tämä on se ihana puoli suhteestamme, mutta.....

Mies on todella lihava ja muutenkin iso. Se on minulle aika iso juttu. Entiset miesystäväni ovat aina olleet poikkeuksetta hoikkia ja pieniä ja en olisi ennen edes ajatellut lihavaa miestä kumppanikseni. Tuo luonnepuoli kun tässä miehessä oli vain niin täydellinen, että ihastuin heti. En silti voi sille mitään että miehen olemus inhottaa minua ja hyllyvä läski herättää vastenmielisyyttä. Miehen ison vatsan takia hänelle ei oikein löydy edes vaatteita ja tuokin minua vaivaa. Mies ei juurikaan ole liikuntaihmisiä. Itse olen tosi liikunnallinen, hoikka ja huoliteltu.

En halua päästää moista helmeä käsistäni, vaan löytää jonkun tavan oppia kestämään miehen hyllyvää olemusta. Millä ihmeellä sen teen? En vain mahda luonteelleni ja ajatuksilleni mitään, vaikka kuinka olen yrittänyt tsempata. En todellakaan tahdo että tämä kaatuu tähän ja haluan tehdä kaikkeni päästäkseni tästä yli, mutta totuuden nimessä olen aika epätoivoinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies naisille, jotka arvostavat häntä kaikin puolin.

Vierailija
2/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies löydä jonkun paremman kuin sinut typerä akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisen pyöreä mies, esim Jethro, on nykyään se juttu.

Vierailija
4/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö toi oo vähän sairasta? mietipä, miltä miehestä tuntuisi jos tietäisi ajatukses? kannattaisko vaan jättää se naiselle, joka arvostaa sitä kokonaisuutena. en usko, että sun asentees voi muuttua. sanoit, että miehen olemus ällöttää: en tajua, miten alun perin sitten aloit hänelle jutella?

Vierailija
5/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää ja pyydä miekkonen mukaan lenkille ;)

Vierailija
6/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko mies itse laihtua? Lähtisikö kanssasi liikkumaan, söisikö kanssasi terveellisemmin?

Vierailija
7/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:24"]Haluaisiko mies itse laihtua? Lähtisikö kanssasi liikkumaan, söisikö kanssasi terveellisemmin?
[/quote]

Uutta tuttavuutta ei kannata heti lähteä muuttamaan..

Vierailija
8/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkä puhumaan miehen kanssa, että olet huolissasi hänen terveydestään ja että voisitko auttaa häntä asiassa?

Vierailija
9/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:24"]Haluaisiko mies itse laihtua? Lähtisikö kanssasi liikkumaan, söisikö kanssasi terveellisemmin?
[/quote]
Mies haluaisi laihtua, mutta kuten mainitsin niin ei pidä liikunnasta. On ruvennut syömään terveellisesti
Ap

Vierailija
10/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:26"]Pystyisitkä puhumaan miehen kanssa, että olet huolissasi hänen terveydestään ja että voisitko auttaa häntä asiassa?
[/quote]
Olen kyllä puhunut asiasta ja luvannut auttaa
Ap

Vierailija
11/19 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsisar ilmoittautuu. En tapaile ketään, mutta lihavat miehet eivät edes kiinnosta vaikka olisi minkälainen luonne. Tai jos ihanstuisinkin, niin oletan että lihavuudesta muodostuisi minulle ylivoimainen vastenmielisyystekijä. En voi tälle ajatusmaailmalle mitään.

Vierailija
12/19 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/19 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Itse en ikinä voisi tapailla lihavaa miestä. Läski inhottaa minua todella.

Vierailija
14/19 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se fyysinen vetovoima on aika iso tekijä suhteessa. En lähtisi suhteeseen ajatellen, että voin muuttaa jonkun ihmisen. Esim. että saan jonkun vähentämään juomista tai jopa lopettamaan sen, tai syömishäiriöistä parantamaan, lihavaa laihtumaan, ruumiinrakenteeltaan todella hoikkaa lihomaan tai mitä tahansa. Jos ei pysty hyväksymään toista, niin ehkä on reilumpaa antaa sitten olla. 

Vierailija
15/19 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala  seurusteleen jos olemus inhottaa. Luultavasti siitä täydellisestä luonteesta ajan kanssa ilmenee säröjä.  Ei ole kiva katsoa sohvalla röhnöttävää miestä päivästä päivään.

terv: lihavan miehen vaimo

Vierailija
16/19 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:14"]Naisellisen pyöreä mies, esim Jethro, on nykyään se juttu.
[/quote]

Jep, ja Riku Rantala

Vierailija
17/19 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jo päästänyt itsensä tuohon kuntoon, saattaa hänen muutkin elämänhallintataitonsa olla retuperällä. Itse en rupeisi suhteeseen ylipainoisen miehen kanssa.

Vierailija
18/19 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään menee. Jos mies on suorastaan vastenmielinen niin ei hyvältä vaikuta.

Ymmärrän jos ihra ei miellytä. En itsekään päästä itseäni turpoamaan ja odotan sitä samaa myös kumppanilta.

Vierailija
19/19 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyii lihavat miehet on ällöjä. Miehellä pitää olla lihasta ja rasvaprosentti minimissä. Naisilla pieni pyöreys on positiivista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi