Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselkää naispelkoiselta

Vierailija
01.01.2015 |

Jos uskallatte.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:52"]

Minä esitän nyt kysymyksen. Miksi jotkut pitävät naispelkoani kamalana ongelmana ja pahana asiana kun en itse siitä ole huolissani?

Eihän vaikkapa käärmeiden tai ahtaiden paikkojen pelkääminenkään ole paha asia. Minulle se naisten pelkääminen on vain yksi pelko muiden joukossa.

Ap

[/quote]

Niin eli kovin on pelkojen ja neuroosien värittämää tuo ap:n todellisuus muutenkin. Miksi sitten tulit tänne jauhamaan naispelostasi, jos se ei ole sulle ongelma? Ei se meille muille mikään ongelma ole - koko maailma ei nyt yhden aloituksen vuoksi pyöri sun napasi ympärillä, vaikka niin luuletkin.

[/quote]

Tehän tässä naispelostani olette jauhaneet. Minä vain annoin mahdollisuuden kysellä ja kyllä teikäläiset onkin aika kiitettävästi kyselleet ja pitäneet minua jotenkin huonompana ihmisenä oikeastaan ilman mitään syytä.

Oletko kateellinen kun minun aloitukseni on saanut aikaan enemmän keskustelua kuin sinun joku leivontaketjusi?

Ap

Vierailija
82/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:21"]

Ei mussa ole mitään pelättävää, tämmöinen pikkuinen kiltti nainen vain :)

[/quote]

Sellainenhan se ulkokuori teissä on, mutta sitten sisältö on ihan toista. Te houkuttelette miehet ihanalla ulkonäöllä luoksenne ja sitten loukkaatte.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:06"]

BÖÖ! Olen nainen. (Tuliko pisut housuun?)

[/quote]

Sitten kun joku sarjaraiskaaja huppupää hyppää sun eteen lenkkipolulla ja kysyy samoin sinulta niin katsotaan sitten onko hauskaa vittuilla toisten peloista. 

[/quote]

Pitää olla aika neuroottinen heppu, jos nainen pelkällä sukupuolellaan ja olemuksellaan saa sellaisen paniikin valtaan, että se rinnastuu jo todelliseen uhkaan ja raiskaajaan.

Vierailija
84/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:43"]

Mikä olikaan tämän aloituksen pointti?

- Naispelkoinen pääsee kontaktiin pelkäämiensä naisten kanssa naisvaltaisella palstalla.

Btw. se että turpiin tulee ihmissuhteissa, ei katso sukupuolta.  Maailmaa ei voi siloitella niin, että 100% olisit "turvassa". Pitää uskaltaa laittaa itsensä likoon. Muuten jää elelemään oman päänsä sisälle, seurana kilokaupalla ennakkoluuloja ja yleistyksiä ihmisistä, joihin ei ole mitään todellista kosketuspintaa.

[/quote]

Aloituksen pointti oli aiheuttaa keskustelua aiheesta. Naisvaltaisella palstalla oli mielestäni paras ottaa aihe esille. En pelkää naisia jos ne kirjoittelee jossain 500km päässä minusta. Se on ihan hyvä turvaväli. Naisten kanssa valitettavasti joutuu olemaan tekemisissä päivittäin joten netissä naisille kirjoittaminen on jopa "ihanaa" verrattuna oikeaan elämään.

Eikä ne parisuhteissa epäonnistumiset todellakaan katso sitä sukupuolta, mutta se ei muuta sitä, että en luota naisiin parisuhdemielessä lainkaan. En luota itseeni ja samalla en myöskään naiseen. Eri syistä tosin.

Ap

Vierailija
85/85 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:42"]

Kannatatko Laasasen aivoituksia?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi