Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit jos puolisosi sanoo sinulle seuraavasti;

Hämmentynyt
08.08.2022 |

"olet satuttanut minua, olen surullinen tavasta miten toimit"

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että nyt mä lähden kaljalle.

Vierailija
2/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon että nyt mä lähden kaljalle.

Miksi🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittaisin siitä, että hän avoimesti kertoo tunteensa ja ajatuksensa. Lisäisin, että pohdin asiaa hetken ja palataan sitten asiaan. 

Vierailija
4/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvesignalointia ja moraaliposeerausta heittäisin takaisin google translaten avulla ja lisää kaljaa kurkkuun.

Vierailija
5/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaisin siltä kuumeen, tuollainen lässytys hänen suustaan kuulostaisi mt-häiriöltä, alkavalta dementialta tms.

Vierailija
6/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais tietää asiasta tarkemmin

Vierailija
7/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitenkään, eihän tuo sisältänyt mitään informaatiota. Kysyisin, mitä on tapahtunut.

Vierailija
8/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että kertoo. Seuraavaksi voisi vielä kertoa, mitä on tapahtunut / mitä tilannetta tunne koskee?

Vierailija
9/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentyisin, koska ei se normaalisti puhu noin.

Vierailija
10/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että: Älä puhu paskaa, olet taas ylidramaattinen. Pidetään mukava ilta eikä pilata sitä turhalla kiukuttelulla.

Vierailija
11/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin että mikä sille on tullut, yleensä sanoo hyvin rumasti, eikä tuolla tavalla kaunistellen.

Vierailija
12/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mä nyt oon tehnyt?

Vierailija
13/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettet voi tuntea noin. Itse olen käytöksestäsi surullinen ja loukkaantunut.

Silloinkin kun vuonna 1995 juhannusjuhlissa vilkuilit sitä Marjatta, luulit etten huomannut.

Kyllä huomasin kuinka ahnaat silmäsi riisuivat häntä katseellasi!

Ja entäs sitten heti perään uudenvuoden millenniumbileet 2000!? Muistatko?!

Ai et?! No ylläri ettet muista, olitkin niin saakelin kännissä kuin apina! Ainakin kolme kaljaa joit ja neljättä hamusit ellen minä olisi tehnyt sille loppua! Ai että mä häpesin, mä niin HÄ-PE-SIN SUA, Herranjumala ja Pirkko ja Markku oli paikalla, et varmaan ole tajunnut ettei olla heillä käyty enää sen jälkeen? Sinun kännitoilailujen takia meni sekin ystävyyssuhde!

Ai että mä ihmettelen mitä ihmettä minä sinussa oikein näen. Sun pitäis olla kiitollinen, siunattu ja onnellinen että minä jaksan sinua katsoa ja....

Ja....

Entäs sitten vuonna 2011....

Ja taas 2015 jouluna...

Joka jumalan vuosi sua saa hävetä!

Ja nyt sinä sanot että SINUSTA TUNTUU PAHALTA,

KUULE MINUSTA ON TUNTUNUT HELKKARIN PAHALTA JO KOLKYTÄ VUOTTA!

Vierailija
14/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että: Älä puhu paskaa, olet taas ylidramaattinen. Pidetään mukava ilta eikä pilata sitä turhalla kiukuttelulla.

Kuulostat tervehenkiseltä puolisolta. NOT

Vierailija
15/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: jos puolisoni syyttäisi minua kiukuttelusta ja että pilaan hänen iltansa, niin olisi keskustelun paikka, tai lähtisin yöksi muualle. :D

Vierailija
16/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: jos puolisoni syyttäisi minua kiukuttelusta ja että pilaan hänen iltansa, niin olisi keskustelun paikka, tai lähtisin yöksi muualle. :D

Vasemmalta ala-viistosta: onneksi me kaksi emme ole parisuhteessa keskenämme.

Meillä voi rohkeasti sanoa jos tuntuu pahalta tai jos toinen ylireagoi. Ei tarvitse pelätä että ensimmäisestä poikkipuolisesta sanasta toinen lähtee ovet paukkuen.

Näin olemme toimineet jo pitkälle yli 20 vuotta, eikä kertaakaan ole tarvinnut erimielisyyden takia erillään nukkua.

M40

Vierailija
17/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kuten kaikki boomerit facebookissa.

Vastaisin sellaisella emojilla, vai mikä se nyt on, missä piirroshahmo paksu kissa ajaa hutkuttelee skootterin päällä.

Jos olisin todella vihainen, niin sitten sellainen irvistävä koiraemoji, joka pui nyrkkiä.

Vierailija
18/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin ja kysyisin, että mikä toiminnassani tarkkaan ottaen satuttaa?

Vierailija
19/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin avaamaan asiaa ja jos aihetta olisi, pyytäisin anteeksi ja pyrkisin parantamaan tapani.

Vierailija
20/22 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hirveää mitätöidä toisen tunteet kuittaamalla ne paskanpuhumiseksi, ylidramaattiseksi käyttäytymiseksi ja turhaksi kiukutteluksi.  Tuon sun kommentin perusteella kuulostaisi pikemminkin siltä, että kumppanilla on aihettakin olla surullinen, jos tuolla lailla sulla tosiaan on muutenkin tapana käyttäytyä kumppania kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi