Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselkää naispelkoiselta

Vierailija
01.01.2015 |

Jos uskallatte.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:00"]

Jos soitat jonnekin asiakapalveluun ja sieltä vastaa nainen, lyötkö silloin luurin kiinni? En, mutta mieli tekisi.

Oletko sitä mieltä että nainen ja mies on samanarvoinen? Pitäisi olla. Eivät ole, mutta se ei ole minun mielipiteeni.

Osaako naiset tehdä töitä yhtä hyvin kuin miehet? Eivät kaikkia töitä, mutta eivät miehetkään tee kaikkia töitä niin hyvin kuin naiset.

Jos nainen on asiantutija tehtävissä, arvostatko hänen tietämystä? Miksi en?

Jos saat naiselta hyviä neuvoja, luotatko niihin? En. En vain kykene luottamaan naisiin missään asiassa.

[/quote]

Vierailija
62/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:43"]

Mikä olikaan tämän aloituksen pointti?

- Naispelkoinen pääsee kontaktiin pelkäämiensä naisten kanssa naisvaltaisella palstalla.

Btw. se että turpiin tulee ihmissuhteissa, ei katso sukupuolta.  Maailmaa ei voi siloitella niin, että 100% olisit "turvassa". Pitää uskaltaa laittaa itsensä likoon. Muuten jää elelemään oman päänsä sisälle, seurana kilokaupalla ennakkoluuloja ja yleistyksiä ihmisistä, joihin ei ole mitään todellista kosketuspintaa.

[/quote]

Aloituksen tarkoituksena on "leikkiä tulella" ja välillä yrittää laimeaa flirttiä. Elämänsä tilaisuus jollain reppanalla.

[/quote]

Hyvä kun tämä asia tuli nyt minulle itsellenikin selväksi! Kiitos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esitän nyt kysymyksen. Miksi jotkut pitävät naispelkoani kamalana ongelmana ja pahana asiana kun en itse siitä ole huolissani?

Eihän vaikkapa käärmeiden tai ahtaiden paikkojen pelkääminenkään ole paha asia. Minulle se naisten pelkääminen on vain yksi pelko muiden joukossa.

Ap

Vierailija
64/85 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten halua vapautua peloistasi?

Vierailija
65/85 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:54"]

Etkö sitten halua vapautua peloistasi?

[/quote]

En koe sitä välttämättömäksi. Enkä edes usko, että peloistaan voi päästä täysin eroon.

Ap

Vierailija
66/85 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedätyshoitoa. 

Vierailija
67/85 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä helmoissa aikuiseksi ollut tai seko joka on alistanut jotain naista, ehkä jopa piessyt ja saanut turpaansa. Ap 1 sivun kommentit pohjustaa hyvin, selkeää piiloaggressiivisuutta ja naisiin ala-arvoisesti suhtautumista. Kuvittelee vikojen olevan naisissa, todennäköisesti ap luonnehäiriö. Puistatuksia aiheuttava aloitus.

Vierailija
68/85 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:06"]

Äitinsä helmoissa aikuiseksi ollut tai seko joka on alistanut jotain naista, ehkä jopa piessyt ja saanut turpaansa. Ap 1 sivun kommentit pohjustaa hyvin, selkeää piiloaggressiivisuutta ja naisiin ala-arvoisesti suhtautumista. Kuvittelee vikojen olevan naisissa, todennäköisesti ap luonnehäiriö. Puistatuksia aiheuttava aloitus.

[/quote]

Ihmeellisiä oletuksia sinulla. Äidin helmoissa olen kyllä vieläkin, eli siinä olit oikeassa. En voisi ikinä kuvitella olevani agressiivinen naista kohtaan, mutta kuvittele sinä mitä haluat. Vikoja taas on sekä minussa ja naisissa, ne naisten viat vaan ovat minulle isompi juttu kuin normaalille miehelle, joka taas on minun yksi vikani.

Ap

Vierailija
69/85 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:42"]

Kannatatko Laasasen aivoituksia?

[/quote]

Vierailija
70/85 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:37"]

Pelkäät siis naisia?

Miksi? Ne on pieniä ja heikkoja, helppo piestä jos käyvät päälle. Pahoja suustaan, mutta suurin osa alkaa itkeä kun sanot takaisin. 

[/quote]

Jos pieksät naisen niin se menee ulisemaan mieskavereilleen ja kohta ovella on kymmenen ukkoa valmiina pieksemään paskat pihalle sinusta, sano naiselle pahasti niin sama kohtalo on silloinkin.

Naiset on pahoja suustaan ja he levittelevät kaikki asiasi pitkin kaupunkia ja kohta kaikki tietää miten iso tai pieni peniksesi on, myös tarkka karvoituksen määräkin on kaupungin tiedossa. Naisille ei myöskään mikään ikinä kelpaa vaan kaikesta on ulistava ja valitettava. Se kohtausten järjestäminen on mielestäni pelottavinta. Naista ei saa lyödä, mutta nainen saa potkiä ja lyödä miestä minkä jaksaa. Jos kuitenkin läpsäiset takaisin niin olet hullu paskiainen ja kymmenen ukkoa on kohta oven takana.

En minä ainakaan halua halvaantua tai menettää mielenterveyttäni (sitä mikä on vielä jäljellä) naisten takia. 

Ap

[/quote]

Jos ap vielä luet tämän niin vastaa mulle, miksi sä pieksisit naisen tai sanoisit pahasti? Eikö silloin olekin ihan oikein, että sinut piestään? Jos mä sanon miehelle pahasti tai pieksen hänet niin eikö olisi oikein, että minut piestäisiin? 

Eli eikö sun pidä tehdä jotain SILLE, ettet sä piekse naisia tai sano pahasti? 

Vierailija
71/85 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:37"]

Pelkäät siis naisia?

Miksi? Ne on pieniä ja heikkoja, helppo piestä jos käyvät päälle. Pahoja suustaan, mutta suurin osa alkaa itkeä kun sanot takaisin. 

[/quote]

Jos pieksät naisen niin se menee ulisemaan mieskavereilleen ja kohta ovella on kymmenen ukkoa valmiina pieksemään paskat pihalle sinusta, sano naiselle pahasti niin sama kohtalo on silloinkin.

Naiset on pahoja suustaan ja he levittelevät kaikki asiasi pitkin kaupunkia ja kohta kaikki tietää miten iso tai pieni peniksesi on, myös tarkka karvoituksen määräkin on kaupungin tiedossa. Naisille ei myöskään mikään ikinä kelpaa vaan kaikesta on ulistava ja valitettava. Se kohtausten järjestäminen on mielestäni pelottavinta. Naista ei saa lyödä, mutta nainen saa potkiä ja lyödä miestä minkä jaksaa. Jos kuitenkin läpsäiset takaisin niin olet hullu paskiainen ja kymmenen ukkoa on kohta oven takana.

En minä ainakaan halua halvaantua tai menettää mielenterveyttäni (sitä mikä on vielä jäljellä) naisten takia. 

Ap
[/quote]onko oikeesti aina pakko yleistää? Mä en ole enkä tee mitään noista asioista mitä mainitsit. Mutta ymmärrän sua kyllä, itekkin taidan vähän pelätä. Ironista kyllä..

Vierailija
72/85 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:40"]

Miksi pelkäät naisia? Kauan olet pelännyt? Käytkö terapiassa? Minkälaisena näät tulevaisuuden naispelkosi suhteen?

[/quote]

Vierailija
73/85 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen enkä ole ikinä ketään pettänyt ja vaikka minua on satutetttu ja petetty niin en ole koskaan lähettänyt ketään hakkaamaan satuttajaa, saati että olisin itse hakannut yhtään ketään, miestä tai naista. Missä nyt meni pieleen?

Vierailija
74/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:31"]

Pelkääväthän naisetkin ötököitä, vaikkei ne nyt ainakaan mitään pysty tekemään. Eivät edes naureskelemaan pillusi ulkonäköä vaikka sen vessanpytystä näkisivätkin :D

[/quote]

Ötökät ja hiiret on naisista niin kamalia vaikka ovat heikompia. Loistava esimerkki. Olen kyllä melko varma, että rotat ja koppakuoriaset naureskelevat naisten pilluille, mutta naiset ei vaan kuule sitä.

Ap

[/quote]

Ötökät ja hiiret levittävät tauteja ja pilaavat ruuan. Ja nyt et sano että niinhän naisetkin!  :D

Vierailija
75/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään hämähäkkejä ja todellakin haluaisin vapatua pelostani. Menen ihan kylmäksi ja alan hikoilla ja itkeä, jos hämähäkki pomppaa jostain yllättäen eteeni. Jos elokuvassa näkyy hämähäkki niin pakenen toiseen huoneeseen. Iltaisin tarkastan huoneeni moneen kertaan ja joskus nukun valot päällä. En koskaan jätä vaatteita tai kenkiä lojumaan lattialle. En voisi ikinä matkustaa mihinkään valtioon, jossa on tarantelloja. Siedätyshoito auttoi muutaman vuoden mutta pelko palasi, kun löysin jättiläishämähäkin kaapistani lomamatkalla. Joten kyllä, pelko rajoittaa elämääni ja haluaisin siitä eroon. En ymmärrä sinua ap. :(

Vierailija
76/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan tämän aloituksen pointti?

- Naispelkoinen pääsee kontaktiin pelkäämiensä naisten kanssa naisvaltaisella palstalla.

Btw. se että turpiin tulee ihmissuhteissa, ei katso sukupuolta.  Maailmaa ei voi siloitella niin, että 100% olisit "turvassa". Pitää uskaltaa laittaa itsensä likoon. Muuten jää elelemään oman päänsä sisälle, seurana kilokaupalla ennakkoluuloja ja yleistyksiä ihmisistä, joihin ei ole mitään todellista kosketuspintaa.

Vierailija
77/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:52"]

Minä esitän nyt kysymyksen. Miksi jotkut pitävät naispelkoani kamalana ongelmana ja pahana asiana kun en itse siitä ole huolissani?

Eihän vaikkapa käärmeiden tai ahtaiden paikkojen pelkääminenkään ole paha asia. Minulle se naisten pelkääminen on vain yksi pelko muiden joukossa.

Ap

[/quote]

Niin eli kovin on pelkojen ja neuroosien värittämää tuo ap:n todellisuus muutenkin. Miksi sitten tulit tänne jauhamaan naispelostasi, jos se ei ole sulle ongelma? Ei se meille muille mikään ongelma ole - koko maailma ei nyt yhden aloituksen vuoksi pyöri sun napasi ympärillä, vaikka niin luuletkin.

Vierailija
78/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen mies ja pelännyt naisia jo kauan. Ei se kuitenkaan rajoita elämää niin paljon.

Vierailija
79/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kuin villieläimiä. Molempien lähettyvillä pitää olla koko ajan vähän varuillaan, etteivät ne tee jotain pahaa.

Vierailija
80/85 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mussa ole mitään pelättävää, tämmöinen pikkuinen kiltti nainen vain :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä