Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko rehellisesti sanoa ettet olisi pettynyt jos tapailemasi mies paljastuisi kasvissyöjäksi?

Vierailija
26.10.2021 |

Onhan se varmasti iso turn off. Kuitenkin ihmisten DNA:han niin syvälle koodattuna se että miehet ovat metsästäjiä. Varmaan vegaaniudestaan kertomisen jälkeen ottaisi olkalaukustaan tuubin vadelman tuoksuista huulirasvaa ja alkaisi levittämään ja maiskuttelemaan huuliaan sen jälkeen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se olisi iso turn on, jos mies osoittautuisi kasvissyöjäksi tai vegaaniksi.

Vierailija
2/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjän nimenomaan haluaisinkin, mieluiten vegaanin. Niillä on verisuonet kunnossa tiedätte kyllä missä - sillä alkaa viimeistään keski-ikäisenä olla merkitystä. Ja olisi sitten yhteiset sapuskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin.

Vierailija
4/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi pettymys, jos mies paljastuu terveellisiä elämäntapoja noudattavaksi, ilmastoasioista tietoiseksi ja eettistä elämäntapaa kunnoittavaksi?

Vierailija
5/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailemani mies osoittautuisi ap:n kaltaiseksi juntiksi, se olisi hirveä pettymys.

Vierailija
6/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti sanoa, että jos todella rakastun, on miehen ruokavalio yhdentekevä. Itse olen ollut kasvissyöjä lähes 20 vuotta.

Olen ollut suhteessa sekä kasvis-että sekasyöjän kanssa.

Lapseni ovat sekasyöjiä.

Vierailija
7/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi pettynyt vaan päinvastoin. Hyvää kasvisruokaa voisi kokkailla.

Vierailija
8/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies on väkisinkin vegaani ja huolehtii sekä ulkonäöstään että sivistyksestään.

Huulirasvan maku on se ja sama kunhan maistuu hyvältä sillä huulirasvahan tarttuu ja leviää suudellessa. Huulirasvan aromia tärkeämpi on hyvä hammashygienia ja yleinen siisteys. Ja ehkä sopiva partavesi, joka tuoksuu hyvältä.

Huonohampainen lippalakkijurrikka, jolla on hoitamattoman parran seassa hilsettä ja makkarakastiketta ja nikotiiniaromi, ei kiihota yhtään.

Vierailija
9/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taatusti olisi, päinvastoin. Olen ollut kasvissyöjä jo 25 vuotta, teen hiton hyvää ruokaa ja tykkään leipoa, joten sehän olisi pelkkää bonusta jos mies söisi samaa ruokaa kuin minäkin :) Siis jatkuvasti, tarkoitan. Nykyinen syö kyllä kasvisruokaa (kin), mutta toki haluaa myös lihaa ja kyllähän minä sitäkin kokkaan. Sama on ollut kaikkien miesystävieni kanssa. Olishan se simppelimpää tehdä vain yhtä ruokaa.

Vierailija
10/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, luultavasti hän paljastuisi joka tapauksessa kaappihomoksi ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
11/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä mistä joidenkin miehekkyys on kiinni: lihansyönnistä, paskanhajusta, törkeydestä.

Eipä ihme että syrjäytyy.

Vierailija
12/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä DNA:sta horiset? Ei ihminen ole petoeläin.

Vierailija
13/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanius on ääriajattelua kaikessa ehdottomuudessaan.

Vierailija
14/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap omasta mielestään ihan kuin Clint Eastwood Dollaritrilogiassa, paitsi sata kiloa lihavampi? En keksi muita leffoja, joissa rohtuneilla huulilla olisi avainrooli.

Vierailija
15/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ihmisen dna:han on koodattu se että olemme egoistisia m*lkkuja. Ei sillä mitään tekemistä ruokavalion kanssa ole. 

Vierailija
16/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanius on ääriajattelua kaikessa ehdottomuudessaan.

Ei mulla mitään muita ehtoja ole kuin se, etten halua tappaa eläimiä enkä varsinkaan pitää niitä surkeissa oloissa.

Sinä meistä ehdottomampi olet kun vaadit muita tekemään noin.

Mitä tällä on tekemistä ihannemieheni kanssa?

Vierailija
17/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lihaa ja varsinkin hyvää pihviä. En ottaisi vegaaniäijää joka nyrpistelisi ruualleni.

Vierailija
18/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vegaani, joten todella miehen vegaanius olisi plussaa. Näin keski-ikäisenä osaan arvostaa myös vegaanimiehen kovempaa seisokkia.

Vierailija
19/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan lihaa ja varsinkin hyvää pihviä. En ottaisi vegaaniäijää joka nyrpistelisi ruualleni.

It's a match made in heaven ❤

T. 170-kiloinen huonohampainen Clint Eastwood

Vierailija
20/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio vaikuttaa paljon siihen miltä mies maistuu. Mieluummin vegaani, kuin lihaa ja roskaruokaa vetävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme