Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko rehellisesti sanoa ettet olisi pettynyt jos tapailemasi mies paljastuisi kasvissyöjäksi?

Vierailija
26.10.2021 |

Onhan se varmasti iso turn off. Kuitenkin ihmisten DNA:han niin syvälle koodattuna se että miehet ovat metsästäjiä. Varmaan vegaaniudestaan kertomisen jälkeen ottaisi olkalaukustaan tuubin vadelman tuoksuista huulirasvaa ja alkaisi levittämään ja maiskuttelemaan huuliaan sen jälkeen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vegaani, joten todella miehen vegaanius olisi plussaa. Näin keski-ikäisenä osaan arvostaa myös vegaanimiehen kovempaa seisokkia.

Hitsi, missä on mun parempi mekko? Lähden Vihreiden kunnallisjärjestön kokoukseen. Siellä on hoikkia, älykkäitä vegaanimiehiä.

Vierailija
22/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vegaani, joten todella miehen vegaanius olisi plussaa. Näin keski-ikäisenä osaan arvostaa myös vegaanimiehen kovempaa seisokkia.

Hitsi, missä on mun parempi mekko? Lähden Vihreiden kunnallisjärjestön kokoukseen. Siellä on hoikkia, älykkäitä vegaanimiehiä.

Ikävä kyllä vaikka kuinka paljon porkkanaa ja kaalia nakertaa ei se korvaa matalia testosteronitasoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jo eka treffeillä sperman mausta. Jätin sen jälkeen miehen.

Vierailija
24/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanius on ääriajattelua kaikessa ehdottomuudessaan.

Ei mulla mitään muita ehtoja ole kuin se, etten halua tappaa eläimiä enkä varsinkaan pitää niitä surkeissa oloissa.

Sinä meistä ehdottomampi olet kun vaadit muita tekemään noin.

Mitä tällä on tekemistä ihannemieheni kanssa?

Kiitos, että todistit pointtini. Vegaani on se, joka vaahtoaa oikeaoppisena sormi pystyssä  sekasyöjille eläinten tappamisesta ja vaikka kuolee aatteensa puolesta ennemmin kuin syö lihaa selviytyäkseen itse. Kuulostaa ääriajattelulta. Terveellisesti, monipuolisesti ja kasvispainotteisesti voi syödä myös sekasyöjä ilman sen suurempaa aatteen paloa.

Vierailija
25/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasyöjänä ei haittaisi yhtään miehen kasvisruokavalio, kunhan ymmärtää, että terveyssyistä minä en pysty syömään juuri mitään kasvisproteiinia.

Vierailija
26/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, luultavasti hän paljastuisi joka tapauksessa kaappihomoksi ennemmin tai myöhemmin.

Kyllä, näin se menee. Jokainen ihminen, joka ei syö lihaa, on automaattisesti homoseksuaali. Täytyykin illalla ilmoittaa miehelleni, että sori, unohdin ryhtyä lesboksi silloin kun vuosia sitten lopetin lihan syönnin, ottaa avioero ja vaihtaa naisiin.

Vierailija
27/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi pettynyt. Ei toisen ruokavalio nyt niin iso juttu ole elämässä. Kantsisko relata.

Vierailija
28/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä olisi pelkkää plussaa.

Vierailija
29/29 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän, että olisi turn off. Lihattomat liian usein yrittävät käännyttää lihansyöjiä omaan lihattomaan kurjuutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän