Hbo max suomi
Oli hirveä pettymys. Ei mitään uutta katottavaa, mitä ei nähnyt jo nordicilla. Valikoimaa muka ylistettiin etukäteen isolla huudolla, mutta mitään annettavaa ei ollut todellisuudessa. No frendit taustalle pyörimään ja kotihommia.
Kommentit (71)
Etusivulla varoitettiin, ettei sinne ole vielä kaikkea lisätty. Se avattiin vasta muutama tunti sitten, joten sehän on vielä käytännössä hbo nordic uudella nimellä.
Järkyttävää. Mulla jäi 7 sarjaa kesken enkä muista missä kohtaa olen.
Teksti on niin pientä etten näe. Hohhoijaa.
Kirjautuminen aikamoinen urakka,kymmeniä kirjautumiskoodeja ja Samsung-tilin salasanoja.
Käsittämätöntä, että tästäkin keskustelusta poistetaan viestejä.
Onko muillakin siis minikokoinen tekstitys? Saako sitä mistään säädettyä isommaksi?
Niiden avajaistarjous, 50% pysyvä ale niin kayan kun jatkat tilausta.
Otin ton, maksoin, kaikki vahvistettu.
3 min päästä tuli viesti että tilaus peruttu koska veloituksen kanssa ongelma.
Ei mitään niin kuin muut palvelut että "veloitus ei onnistunut, tarkistathan tiedot ja yritä uudelleen" vaan kerrasta poikki ja 50% ale menetetty.
Joo ei tarvi kokeilla toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjautuminen aikamoinen urakka,kymmeniä kirjautumiskoodeja ja Samsung-tilin salasanoja.
Juu meinas mennä hermot. Mene telkkariin, lataa sovellus, mene puhelimeen, lataa sovellus, avaa äppi, mene nettiin sinne ja sinne, mene telkkariin, älä vaan sulje mitään, kirjoita koodi, avaa sähköposti, vahvista, avaa se ja se, et muuten vahvistanut vieläkään, kohta valmista, mene telkkariin, vieläkin vahvistamatta...
😡
Vierailija kirjoitti:
Avasin telkkarista HBO nordicin, se pyysi asentamaan HBO maxin, asennuksen jälkeen pyysi syöttämään koodin puhelimeni selaimeen HBO maxin sivuilla ja sen jälkeen HBO:n tunnarit. Sen jälkeen asennus oli valmis. Minne tungit samsung salasanoja?
Vierailija kirjoitti:
Onko muillakin siis minikokoinen tekstitys? Saako sitä mistään säädettyä isommaksi?
Mä katson jättitelkusta 75" ja näen kyllä tekstin, mutta se on siirtynyt jotenkin ruudun keskellä ja sen alla on harmaat laatikot. En tykkää ja valivali.
Siis, kertooko tämä uusi Gossip girl alkuperäisen sarjan hahmojen myöhemmistä vaiheista samoilla näyttelijöillä vai kokonaan uudesta sukupolvesta uusine hahmoineen ja näyttelijöineen? Kyseessä on siis ilmeisesti kuitenkin sarja?
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvinnut laittaa kuin HBO tunnus ja salasana
Tuo pieni teksti on kyllä melkoinen huononnus!
Mites näkövammaiset pärjää kun ei normaalinäköinenkään meinaa nähdä kuin tihrustaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katson jättitelkusta 75" ja näen kyllä tekstin, mutta se on siirtynyt jotenkin ruudun keskellä ja sen alla on harmaat laatikot. En tykkää ja valivali.
Millä rahalla ostit noin ison telkun? Toimitko huumekuriirina?!
Vierailija kirjoitti:
Siis, kertooko tämä uusi Gossip girl alkuperäisen sarjan hahmojen myöhemmistä vaiheista samoilla näyttelijöillä vai kokonaan uudesta sukupolvesta uusine hahmoineen ja näyttelijöineen? Kyseessä on siis ilmeisesti kuitenkin sarja?
Ihan uudet henkilöhahmot, ei liittymää alkuperäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Meilläkin on 75" telkka, ostettu joku 3vuotta sitten, eikä silloinkaan ollut kuin muutaman tonnin, jostain alesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä tilasin ja heräsin siihen kun kuljetuspalvelu toi sen seuraavana päivänä.
Samaa mieltä. Hirveetä kuraa.