MAria Jungner tuossa 100 päivää ilman alkoholia ohjelmassa!!
Muuttaa käsityksiäni hänestä. Jotenkin lapsellisen ja epävarman oloinen ihminen. Miksi on lähtenyt mukaan tuollaiseen?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:34"]
Jaa nytkö se on päässy oikeen tv-ohjelmaan jatkamaan avautumisiaan, kun ei naistenlehdissä patsastelu enää riittänyt. Ilmeisesti kuvittelee olevansa ainoa ihminen maailmassa, joka on läpikäynyt vaikean eron. Olisi jo hiljaa, ketään ei kiinnosta.
[/quote]Tarkoitatko, että Maria on maksanut päästäkseen lehteen? BUUHHHHAAAHHAAA.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:34"]
Jaa nytkö se on päässy oikeen tv-ohjelmaan jatkamaan avautumisiaan, kun ei naistenlehdissä patsastelu enää riittänyt. Ilmeisesti kuvittelee olevansa ainoa ihminen maailmassa, joka on läpikäynyt vaikean eron. Olisi jo hiljaa, ketään ei kiinnosta.
[/quote]Sinua kuitenkin kiinnosti, koska luit lehden ja sen eron.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:15"]Mariasta oli haastattelu Me Naisissa joulukuuussa. Kertoi, että läheinen sairastui ja siksi hän on ollut pitkään pois duuunista viime aikoina. Keväällä 2014 lehdissä kerrottiin, että Maria Jungner jää yllättäen pitkälle sairaslomalle. Mistä lähtien "läheisen sairastumisesta" on saanut kuukausien sairasloman?
[/quote]
Oisko oma alaikäinen lapsi kyseessä?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:17"]
Maria Jungner vaikuttaa kyllä vähän hönöltä.
[/quote]
Ite oot.
Maria ja sen kaikki kollegat TV1:lla, Nina Sevelius, Riikka Schmidt ja Anna-Liisa Tilus ovat kuumia puumia!!!
Mä en tiennytkään että silläkin on alkoholiongelma.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:20"]
Jostain syystä mulla tipahtaa aina housut jalasta, kun näen Marian jossain..! ;D
Ihan törkeen kuuma hottis!
[/quote]
Osta henkselit.
Katsoin juuri ohjelman areenasta ja mielestäni Maria vaikutti ihan normaalilta, hymyileväiseltä ihmiseltä. Ei ole varmaan tottunut kovin paljon olemaan tv:ssä esillä omana persoonanaan ja vielä näin henkilökohtaisen aiheen tiimoilta, mikä varmaan aiheuttaa pientä hermostuneisuutta. En silti ymmärrä aloitusta ollenkaan.
Oletteko aloittaneet 100 päivän tavoitetta?
Toi on Yleä. Vakkarit hakee pitkiä lomia milloin mistäkin syystä. Minä, minä, minä, minä... Se on ollut huomattavasti enemmän sairaana kuin töissä vuosiin! Lapsia käy sääli näissä myllerryksissä.
No itehän se niistä koko ajan avautuu!! Milloin mättää suolisto, milloin hajoaa pää.