MAria Jungner tuossa 100 päivää ilman alkoholia ohjelmassa!!
Muuttaa käsityksiäni hänestä. Jotenkin lapsellisen ja epävarman oloinen ihminen. Miksi on lähtenyt mukaan tuollaiseen?
Kommentit (30)
sata päivää ilman alkoholia varmasti onnistuu Marialta, mutta sata päivää ilman julkisuutta, hell no!
Minä päivinä tuo ohjelma lähetetään? Missasin aloitusjakson!
Selailin kanavia ja muutaman minuutin ohjelmaa katsottuani ajattelen 1) typerä ohjelma 2) vähän höntin oloinen tuo Maria. Miksi tuollaiseen ohjelmaan on tarvetta?
Mariasta oli haastattelu Me Naisissa joulukuuussa. Kertoi, että läheinen sairastui ja siksi hän on ollut pitkään pois duuunista viime aikoina. Keväällä 2014 lehdissä kerrottiin, että Maria Jungner jää yllättäen pitkälle sairaslomalle. Mistä lähtien "läheisen sairastumisesta" on saanut kuukausien sairasloman?
Jaa nytkö se on päässy oikeen tv-ohjelmaan jatkamaan avautumisiaan, kun ei naistenlehdissä patsastelu enää riittänyt. Ilmeisesti kuvittelee olevansa ainoa ihminen maailmassa, joka on läpikäynyt vaikean eron. Olisi jo hiljaa, ketään ei kiinnosta.
Samaa mieltä olen minäkin. Olisi pysynyt vaan kuuluttajahommissa, missä vuorosanat on opeteltava ulkoa. Aikamoinen kananen..
Ihan kivan oloinen lyyli on. Näemmä kaksi kertaa ollut naimisissa. Ei mikään tyllerö enää. Aarre Elon tytär, niin kuin tiedetään.
Tässä sen näkee että pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Pääsee sillä telkkariin vähäksi aikaa, mutta kukaan ei siltikään arvosta.
ARTO NYBERG on iiiiihana ja mieluusti menisn hänen kanssaan "oluelle".
Maria Jungner vaikuttaa kyllä vähän hönöltä.
Jostain syystä mulla tipahtaa aina housut jalasta, kun näen Marian jossain..! ;D
Ihan törkeen kuuma hottis!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:31"]
No itehän se niistä koko ajan avautuu!! Milloin mättää suolisto, milloin hajoaa pää.
[/quote]
Jännä juttu, en tiedä mitään Marian suolistosta enkä avautumisista, mutta minä en olekaan hänen inhoajansa jonka pitää pakkomielteisesti lukea suurennuslasin kanssa joka ikinen paskajuttu joka hänestä kirjoitetaan.
Maria olisi muuten kuuma MILF, mutta on pilannut itsensä koskemalla siihen rumaan demariin. YÖK x 2.
Ei niinkään tuo ex-Jungnerska, mutta tuo Nykänen kyllä kiinnostaa. Miten se voi olla sata päivää ilman viinaa, kun sata tuntiakin saattaa sille olla mahdotonta. :D Repsahdusuutisia odotellen...
Ihmeellistä arvostelua taas vaihteeksi av-palstalla. Kyse on siis tv-ohjelmasta, jossa yritetään saada ihmisiä miettimään alkoholin käyttöään. Silloin sinne otetaan mukaan julkkiksia. Mitä se meille kuuluu, miksi joku on ollut pois töistä. Ja mitä se vaikuttaa tuohon 100 päivään ilman viinaa...
Ärsyttävä,minä, minä,minä !!!