Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni rakkaus meni juuri kihloihin

Vierailija
01.01.2015 |

Ei nyt ehkä ihan elämäni rakkaus, mutta mies ketä "tapailin". Vietettiin paljon aikaa yhdessä ja samaan aikaan hän mietti haluaako jatkaa tyttöystävän kanssa seurustelua vai ei. Heillä oli vaikea aika menossa, ottivat vähän etäisyyttä ja miettivät ovatko yhdessä vaan siksi, koska ovat seurustelleet niin kauan. Nyt mies ilmeisesti teki päätöksensä ja ovat kihloissa.

Kukaan ei ymmärrä kuinka paljon minua sattui kuulla tästä. Ei olla tunnettu ihan tuhottomat kauaa, muutaman kuukauden, mutta ehdin ihastua häneen todella kovasti. Olen joko kaikki tai ei mitään ihminen ja ehdin jo kuvitella meille tulevaisuuden ja kaikki. Rakastin todella viettää aikaa tämän miehen kanssa, sain häneltä niin paljon huomiota ja hän oli minua kohtaan niin ihana ja oikea herrasmies.  Tämä oli kuin puukko vatsaan. En osannut sanoa asiaan yhtään mitään. Miten tälläisestä pääsee yli? Joudutaan olosuhteiden pakosta näkemään vielä toisiamme eli asia ei pääse vahingossakaan unohtumaan. En tule koskaan löytämään ketään yhtä ihanaa. 

En ymmärrä miten kukaan selviää hengissä siitä, että toinen haluaa päättää avioliiton, kun tämäkin jo sattuu. Tekisi mieli oksentaa, kun ajattelen asiaa. Tekisi mieli oksentaa joka kerta kun joku yhteinen tuttumme sanoo asiasta mitään. Sanokaa jotain rohkaisevaa! 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:58"] Oletko kenties nopeasti ja helposti ihastuva? Jotkut sellaiset ihastuvat rajusti ja suhteen tai "suhteen" päätyttyä ovat musertuneita ja syövät rauhoittavia kunnes yhtäkkiä ihastuvat uudestaan ja sama kuvio toistuu ja toistuu.. tunnen yhden pari vuotta alle nelikymppisen joka viime vuoden aikana ihastui neljään eri mieheen ja joka kerta "ei ollut koskaan ollut näin ihastunut kuin nyt" ja suunnitteli häitä ja tulevaa elämää avioliitossa.. pari viikkoa-pari kuukautta kesti jokainen juttu. No nyt on kihloissa muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen, ehkä tämä mies on sitten se oikea prinssi.. [/quote]   Ihastun todella harvoin. Tapailen ihmisiä vielä harvemmin. Mutta kun ihastun, ihastun todella kovaa. Aluksi olen hyvinkin varautunut, mutta jos joku on sen arvoinen että uskallan päästä lähelleni niin se on menoa. Päässäni suhde etenee valovuosia nopeammin kuin oikeassa elämässä ja siksi tälläiset päätökset tuntuu musertavilta. Ehdin jo todella elätellä toivoa, kaikki merkit osoitti siihen suuntaan, ja nyt jäinkin yksin.  [/quote] Voimia sinulle! Vaikka mies oikealta tuntuikin niin ei todellakaan sitä, se on vain vaikea kontrolloida keneen ihastuu.. Olen itse samanlainen, viimeisen 4 vuoden aikana olen ihastunut tasan kaksi kertaa ja kumpikin yritys päättyi todella kivuliaasti ja ensimmäisen kohdalla kesti lähes kaksi vuotta päästä hänestä yli. Toinen päättyi keväällä (mies petti) ja tätä ajattelen edelleen lähes päivittäin. Kaipaan ja ehkä edelleen rakastan, mutta takaisin en ota vaikka kerjääkin.

[/quote]

Kiitos, voimia sinulle! Kaksi vuotta rakastin miestä ketä en voi saada, aloin juuri päästä hänestä yli ja tapasin tämän miehen ja nyt tämä. Ei mene hyvin. Tämä vie niin paljon aikaa ja energiaa että en edes tiedä onko vaivan arvoista enää yrittää. Voin olla 25-vuotias vanhapiika. 

[/quote]

Eli valitset tarkoituksella sen, että mies jättää? Sama kuvio toistuu ja toistuu ja sinä ihmettelet, että miksi näin.

Vanha tätini sanoi aikanaan, että aloita vain sellaisen kanssa, jonka kanssa onnellinen loppu on todennäköinen. Eli älä edes katso varattuja, juoppoja tai niitä, joista ei ole unelmien prinssiksi.

[/quote]

Kyllä, miestyyppini on mahdottomat tapaukset. Tuo aiempi kylläkin oli tilanne jossa tapasin miehen, tapailtiin, ihastuin ihan täysillä, sain tietää että mies on naimisissa ja juttu loppui siihen. Kesti kauan unohtaa tyyppi. Tein vielä asian vaikeammaksi uskotellen itselleni, että ehkä mies jättää vaimonsa ja valitsee minut. En siis jatkanut juttua kun sain tietää hänen olevan naimisissa, mutta nähtiin aina joskus, ei siis sovitusti. Vihdoin uskoin, että ei hän minua valitse ja pääsin hänestä lähes kokonaan yli. 

Vierailija
22/25 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.... Halauksia... Olen juuri itse sydänsuruissa.... Tiedän kutakuinkin miltä sinusta tuntuu... Todella raskasta. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:57"]

Otan osaa.... Halauksia... Olen juuri itse sydänsuruissa.... Tiedän kutakuinkin miltä sinusta tuntuu... Todella raskasta. :(

[/quote]

Miksi rakkaus on näin vaikeaa...

Vierailija
24/25 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä seksiä? Miksi haluaisit miehen joka pettää naistystäväänsä ja vielä menee sen jälkeen kihloihin tämän kanssa?

Vierailija
25/25 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, koska minulla (ei ap) täysin samanlainen tilanne.