Äitini juo aamusta iltaan. Tulee kiva joulu:(
Äitini on 7kymppinen ja aloittaa aamunsa viinillä, kolmen-neljän maissa onkin aivan tillintallin. Itse ei tätä ymmärrä, eikä huomaa kuinka sopertaa ja horjuu. En tiedä miten ottaisin asian puheeksi, en itsekään ole absolutisti mutta en nyt tosiaankaan vietä elämääni humalassa joka päivä. Hänellä on myös kaikenlaisia vaivoja, joista suuri osa varmasti johtuu liiallisesta alkoholinkäytöstä, mutta tätäkään ei itselleen myönnä. Apua!!
Kommentit (4)
No sehän on mukavaa, että tulee kiva joulu.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 12:11"]
Onko sun pakko viettää hänen kanssaan joulu? Mä sanoisin suoraan asiasta, että överit ei tunnu kivalta.
[/quote On pakko, kun ketään muutakaan ei ole. Hän juo pikku hiljaa pitkin päivää, ei riitele eikä sinänsä käyttäydy huonosti, mutta tulee ikävä olo kun katsoo hänen juomistaan ennenaikaiseen hautaa.
Kutsu äiti teille äläkä osta teille lainkaan alkoholia (tai korkeintaan pullolisen viiniä ja pidä huoli siitä, että se korkataan vasta, kun juojia on useita). Äitisi ei pysty juomaa, jos viinaa ei ole saatavilla.
Onko sun pakko viettää hänen kanssaan joulu? Mä sanoisin suoraan asiasta, että överit ei tunnu kivalta.