Pomo ja alainen kavereita keskenään. Kokemuksia tästä
Muiden työkavereiden kannalta ei kovin kivaa kun saa pelätä mitä kaikki asiat menee tämän kaverin kautta pomolle jne.
Minkälaisia kokemuksia löytyy tästä asiasta?
Kommentit (9)
On se paha jos molemmat on päästään sekaisin. Joukossa tyhmyys tiivistyy... Käytöskouluun molemmat vaan oppimaan tapoja ja itsehillintää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi pelätä? Sen kun tekee omat työnsä.
Nih, ihan vaan että meneekö kaikki tieto kaverin kautta pomolle. Jos joskus jossain sivulauseessa mainitsee jotain poikkipuolista pomoon liittyen esim
Piru on irti kun kaksi keskenkasvuista, lapsellista ja sadististista ihmistä pääsee irti. Virkavaltaa voidaan tarvita. Kannattaa alkaa kerätä todisteita.
Tuttu juttu meidänkin firmassa. Pomon perässä hiihdellään työajan ulkopuolella ja suolataan muita. Saavat sitten kaikenlaisia salaisia etuja töissä. Aiheuttaa töissä pahaa verta eikä ole reilua jos joku saa aina vapaapäivän kun haluaa tai jotain urakoita mitkä kun saa tehtyä niin voi lähteä kotiin.
yleensä se pomon kaveri on narsisti jota työ itse alana ei kiinnosta vaan helppo raha jota hän manipuloimalla ja työtehtäviä delegoimalla kuppaa. pomon sateisen työpäivän viihdyttäjä kuinka kauan sellaista pelleä kukaan työntekijä jaksaa katsoa,..
Minä olen ystävä edellisen työpaikan esimiehen kanssa. Silti pystyin normaalisti purnaamaan muiden työkavereiden kanssa esimiestä. En muutenkaan koskaan sano työkavereille mitään sellaista, jota en voisi puhua päin naamaa. Toki joskus, kun jotain tapahtuu, sanoo tilanteessa työkaverille ikävämpään sävyyn, kuin sen minkä sanoo sitten pomolle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nih, ihan vaan että meneekö kaikki tieto kaverin kautta pomolle. Jos joskus jossain sivulauseessa mainitsee jotain poikkipuolista pomoon liittyen esim
Kannattaako työpaikkaan jäädä jos luottamus työkavereihin on tuota tasoa?
Ei kannata jäädä. Meitä oli kaksi duunaria ja pomo ja duunikaveri tiedotti kaikki mahdolliset minulle sattuneet mokat pomolle ja vieläpä väritettyinä pahemmiksi kuin todellisuudessa olivat. Kävivät kaljoilla keskenään, joskus peräti työaikana, kaveri sai myöhästyä töistä milloin halusi, minulle huomautettiin heti kun tulin kerran muutaman minuutin myöhässä. Minulle tuli tunne, että toimenkuvani olikin tehdä kaikki paskaduunit, kuunnella kaikki vittuilut ja pitää turpani kiinni. Kun kaveri ilmoitti jäävänsä kesälomalle kuukauden kuluttua, ilmoitin, että siitä vaan, minä lopetan silloin hommat tässä firmassa.
Nykyään teen samoja hommia omissa nimissäni ja voin sekä henkisesti että taloudellisesti huomattavasti paremmin.