Imetys pilasi rintani :(
Ihan täysin :(
Kumpa en olisi ollenkaan imettänyt, niinkun eräs ystäväni teki. Hän ei toki tehnyt sitä "itsekeskeisistä syistä" (lääkitys!), mutta olen hänelle salaa kateellinen :(
Ja ei, tämä ei ole provo, joten sen huutelemisen voitte jättää. Tunnustan tän asian tänne, ääneen en tätä halua kenellekkään sanoa. Imetin lastani 7kk ja olen siitä tavallaan ylpeä, mutta se, mitä imetys aiheutti rinnoilleni, niin kumpa olisin jättänyt imettämättä :(
Kommentit (63)
Faktaa aiheesta;
http://www.vau.fi/Synnytys/Synnytyksen-jalkeen/Tissit---ja-kuinka-niille-kay-imetyksen-jalkeen/
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:18"]
Juuri siksi en imettänyt kuin viikon lapsiani. Minusta pilalle menneet rinnat ovat liian suuri menetys, varsinkin kuin raskaus ei niitä muuttanut ollenkaan. Kyllä, valitsin mieluimmin omat rintani sellaisina kuin ne olivat kuin lapselle "elintärkeän" äidinmaidon. Hyvin kasvoi korvikkeella ja terveimpiä lapsia en ole nähnytkään kuin omani.
[/quote]
Fiksu päätös.
t. mies
Suurin "vahinko" rinnoille tapahtuu jo raskausaikana (hormonit ja siitä johtuva rintojen kasvaminen sekä maitorakkuloiden lisääntyminen), itse imetys ei välttämättä siinä konkurssissa enää tunnu. Tässäkin asiassa perintötekijät ja kudostyyppi näyttelevät suurta osaa.