Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys pilasi rintani :(

Vierailija
01.01.2015 |

Ihan täysin :(

Kumpa en olisi ollenkaan imettänyt, niinkun eräs ystäväni teki. Hän ei toki tehnyt sitä "itsekeskeisistä syistä" (lääkitys!), mutta olen hänelle salaa kateellinen :(

Ja ei, tämä ei ole provo, joten sen huutelemisen voitte jättää. Tunnustan tän asian tänne, ääneen en tätä halua kenellekkään sanoa. Imetin lastani 7kk ja olen siitä tavallaan ylpeä, mutta se, mitä imetys aiheutti rinnoilleni, niin kumpa olisin jättänyt imettämättä :( 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:19"]13 jatkaa,yksi naispuolinen ystäväni sai lapsen teininä ja vaikka on hoikka ollut aina on sen maha ja tissit ihan kauheat,arpinen ruttu maha ja tissit on sellaiset tyhjät pussit vaikka ei lasta imettänyt kertaakaan ja lapsikin on jo täysi ikäinen.

joten kai se on tuurista kiinni miten käy.
[/quote] niin se on. Mieheni eksällä roikkuivat rinnat kainaloissa vaikka ei imettämyt. Minä imetin molempia lapsiani yli vuoden ja rintani ovat pyöreät. Toisaalta olen muutenkin sellainen että rasva kertyy rintoihin eikä reisiin.

Vierailija
22/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kudostyypistä ja geeneistä ja tietenkin lihomisesta kiinni että kuinka käy eikä välttämättä auta että ei imetä ollenkaan. Itse olen jo 36-vuotias ja rinnat ovat kahden lapsen jäjiltä ja ikääni nähden aika hyvät. Nyt alkamassa kolmannen lapsen imetys. Minua ei juurikaan rinnat sureta. Mieskin on sitä mieltä että pahempi juttu on jos perse kauheasti leviää. Mitä ei siis tule tapahtumaan, koska en ole lihoavaa sorttia enkä myöskään päästä itseäni repsahtamaan, niinkuin niin kovin monet (nuoretkin) äidit näyttävät tekevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen te, synnyttäneet ja imettäneet naiset, niitä rintojanne säästätte? Luuletteko, että OIKEASTI saatte parempaa seksiä, enemmän hyväksyntää elämässä tai jotain, jos tissinne ovat jotenkin erilaiset? Omat itsetunto-ongelmanne eivät nyt tähän kuulu. Tarkoitan elämää yleisesti, sitä mitä teille tapahtuu, mitä saatte, miten toimitte itse.

Vierailija
24/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siihen samaan, kun lapsettomatkin, käsittääkseni? Haluan toki näyttää edelleen hyvältä :O - AP

Vierailija
25/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paikat alkaa roikkua jossain vaiheessa ihan kaikilla. Vaikka olisi lapseton ja imettämätön. Ärsyttävää nuoruuden ihannointia. Kaikki me rupsahdetaan joskus.

Vierailija
26/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni rinnat esikoista imettäessä, rupsahti aivan tyystin ja näytti virttyneiltä lapasilta, nyt kuopusta imettäessä tulos on varmaan vielä pahempi, mutta haitanneeko tuo. Onhan tänä päivänä kaiken maailman push upit,kukaan ei vaatteet päällä tiedä totuutta. Ja ainankaan minun miestäni ei nuo patalaput ja muutamat raskausarvet haittaa,ei ainankaan ole myöntänyt :D Olen itse sitä mieltä, että olen kaksi ihanaa lasta tähän maailmaan tuonut ja heidät imettänyt niin kyllä se saa näkyä kropassani, tavallaan olen hieman ylpeäkin noista jäljistä ja jos ei ukon silmää miellytä niin herra on hyvä ja sammuttaa valot :D Muuten kyllä on kroppa palautunut hyvin ja alan olla samassa kunnossa kuin ennen raskauksia, mutta nuo tissit katosi ja muutama arpi jäi, ei haittaa :) elämässä on suurempiakin harmeja kun pari riippatissiä :D

Vierailija
27/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lurttanat nämä on toisen imetyksen jäljiltä..

Vierailija
28/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Täälläkin näitä olevinaan tissit superkiinteät äitylejä lässyttämässä vaikka vuosia tissillä ipana roikkunut sekä verrataan sellaiseen joka ei imettänyt :) Hahah, kyllä niiden imettäneiden on aivan turha jauhaa tuollaista kun ne miehet näkee totuuden ja muut myös. Uimarannoilla karmeaa katsella rintoja jotka roikkuu vailla kunnon tukea tai ilman kohottavia liivejä ovat navassa, tissit tungettu jotenkin siihen kaksi numeroa liian pieneen kuppiin. Sitten kuljetaan nokka pystyssä kakaralauma perässä kovin ylpeinä ja samalla kiukuttelette naisille joilla kropat kunnossa. Onneksi kaikista äideistä ei tule imetyskeskeisiä vaan se ulkonäkökin tärkeä eli naiseus. Monelle ei tunnu olevan paskan arvoinenkaan mutta kuvitellaan kropan näyttävän ihan taivaalliselta. Täysin samaa bullshittia mitä synnyttäneet jauhaa kireydestään ja vertaavat olevansa yhtä kireitä kuin synnyttämättömät vaikka minkä viisi kiloisen olisi punkenut alakerrasta. Älkää enää viittikö jauhaa tuollaista. Imettänyt ja alateitse synnyttänyt äiti EI ole kireä toosasta ja superkiinteä rinnoista!

Vierailija
29/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut niiden rintojenhan kuuluu mennä sellaseks? Jos sulla on kumppani joka rakastaa nii tuskin sitä sun rintojen ulkonäkö kiinnostaa? Tuntuu vähän turhalta huolelta.

Vierailija
30/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mistään kireydestä yms. sanoa, koska lapsi syntyi kiireellisellä sektiolla. Ja kyllä, siitä on arpi alamahassa, mutta ei se haittaa. Ei se tunnu miltään. MUTTA NÄÄ RINNAT NÄYTTÄÄ KAMALALTA. YKs sektioarpi on lähinnä vaan kaunis muisto näihin verrattuna.

- AP

Vierailija
31/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kansallispuvun taskut kahden lapsen jälkeen.

Vierailija
32/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettakoon, että rintani eivät ole lainkaan pilalla imetyksen jäljiltä, eivät edes miesten mielestä tai aikamme kauneusihanteiden näkökulmasta.

Vierailija
33/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
34/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetystä 1,5 vuotta putkeen ja olen täysin tyytyväinen rintoihini. Eivät ole paljoa muuttuneet, ovat vain hieman isommat ja nännit enemmän esillä. Ennen imetystä nännejä ei edes juurikaan näkynyt tai tuntunut ollenkaan eli nykytilanne on parempi. Tykkään rinnoistani muutenkin enemmän kuin aikaisemmin, koska kun olen näillä pystynyt lapsenkin ruokkimaan niin eivät mitkään turhat lörpäkkeet todellakaan ole. Ennen raskautta rinnat todella tuntuivat välillä turhilta, häiritsevät urheilua jne.

Vierailija
35/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kukapa ei haluaisi näyttää hyvälle?!no sitten on tietty tää siiderivalas rotu joka ei paskaakaan välitä.

Vierailija
36/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60:lle ...ja miten ajattelit tämän viestisi auttavan ap:tä?

Vierailija
37/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:36"]

Haloo. Täälläkin näitä olevinaan tissit superkiinteät äitylejä lässyttämässä vaikka vuosia tissillä ipana roikkunut sekä verrataan sellaiseen joka ei imettänyt :) Hahah, kyllä niiden imettäneiden on aivan turha jauhaa tuollaista kun ne miehet näkee totuuden ja muut myös. Uimarannoilla karmeaa katsella rintoja jotka roikkuu vailla kunnon tukea tai ilman kohottavia liivejä ovat navassa, tissit tungettu jotenkin siihen kaksi numeroa liian pieneen kuppiin. Sitten kuljetaan nokka pystyssä kakaralauma perässä kovin ylpeinä ja samalla kiukuttelette naisille joilla kropat kunnossa. Onneksi kaikista äideistä ei tule imetyskeskeisiä vaan se ulkonäkökin tärkeä eli naiseus. Monelle ei tunnu olevan paskan arvoinenkaan mutta kuvitellaan kropan näyttävän ihan taivaalliselta. Täysin samaa bullshittia mitä synnyttäneet jauhaa kireydestään ja vertaavat olevansa yhtä kireitä kuin synnyttämättömät vaikka minkä viisi kiloisen olisi punkenut alakerrasta. Älkää enää viittikö jauhaa tuollaista. Imettänyt ja alateitse synnyttänyt äiti EI ole kireä toosasta ja superkiinteä rinnoista!

[/quote]

Kuulostat harvinaisen oksettavalta ihmiseltä.

Vierailija
38/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos rintasi olivat jo pilalla ennen imetystä?

Vierailija
39/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:14"]

60:lle ...ja miten ajattelit tämän viestisi auttavan ap:tä?

[/quote]

Miten se sitten auttaa, jos muutkin ovat epätyytyväisiä rintoihinsa? Laitoin viestin siksi, ettei tule kuvaa, ettei kannata imettää ja imetys aina jotenkin pilaisi rinnat.

Vierailija
40/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi riskiä, että rintani menevät pilalle raskauden ja imetyksen myötä. Geeneistähän se on kiinni, mutta minulle tulee muutenkin helposti venymäarpia ja muuta tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi