Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys pilasi rintani :(

Vierailija
01.01.2015 |

Ihan täysin :(

Kumpa en olisi ollenkaan imettänyt, niinkun eräs ystäväni teki. Hän ei toki tehnyt sitä "itsekeskeisistä syistä" (lääkitys!), mutta olen hänelle salaa kateellinen :(

Ja ei, tämä ei ole provo, joten sen huutelemisen voitte jättää. Tunnustan tän asian tänne, ääneen en tätä halua kenellekkään sanoa. Imetin lastani 7kk ja olen siitä tavallaan ylpeä, mutta se, mitä imetys aiheutti rinnoilleni, niin kumpa olisin jättänyt imettämättä :( 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:36"]

Haloo. Täälläkin näitä olevinaan tissit superkiinteät äitylejä lässyttämässä vaikka vuosia tissillä ipana roikkunut sekä verrataan sellaiseen joka ei imettänyt :) Hahah, kyllä niiden imettäneiden on aivan turha jauhaa tuollaista kun ne miehet näkee totuuden ja muut myös. Uimarannoilla karmeaa katsella rintoja jotka roikkuu vailla kunnon tukea tai ilman kohottavia liivejä ovat navassa, tissit tungettu jotenkin siihen kaksi numeroa liian pieneen kuppiin. Sitten kuljetaan nokka pystyssä kakaralauma perässä kovin ylpeinä ja samalla kiukuttelette naisille joilla kropat kunnossa. Onneksi kaikista äideistä ei tule imetyskeskeisiä vaan se ulkonäkökin tärkeä eli naiseus. Monelle ei tunnu olevan paskan arvoinenkaan mutta kuvitellaan kropan näyttävän ihan taivaalliselta. Täysin samaa bullshittia mitä synnyttäneet jauhaa kireydestään ja vertaavat olevansa yhtä kireitä kuin synnyttämättömät vaikka minkä viisi kiloisen olisi punkenut alakerrasta. Älkää enää viittikö jauhaa tuollaista. Imettänyt ja alateitse synnyttänyt äiti EI ole kireä toosasta ja superkiinteä rinnoista!

[/quote]

Treenaamalla saa kyllä alakerran kuntoon..ainakin minä sain. T. 4 lapsen timmi mutsi ;)

Vierailija
42/63 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:53"]

Haloo. Täälläkin näitä olevinaan tissit superkiinteät äitylejä lässyttämässä vaikka vuosia tissillä ipana roikkunut sekä verrataan sellaiseen joka ei imettänyt :) Hahah, kyllä niiden imettäneiden on aivan turha jauhaa tuollaista kun ne miehet näkee totuuden ja muut myös. Uimarannoilla karmeaa katsella rintoja jotka roikkuu vailla kunnon tukea tai ilman kohottavia liivejä ovat navassa, tissit tungettu jotenkin siihen kaksi numeroa liian pieneen kuppiin. Sitten kuljetaan nokka pystyssä kakaralauma perässä kovin ylpeinä ja samalla kiukuttelette naisille joilla kropat kunnossa. Onneksi kaikista äideistä ei tule imetyskeskeisiä vaan se ulkonäkökin tärkeä eli naiseus. Monelle ei tunnu olevan paskan arvoinenkaan mutta kuvitellaan kropan näyttävän ihan taivaalliselta. Täysin samaa bullshittia mitä synnyttäneet jauhaa kireydestään ja vertaavat olevansa yhtä kireitä kuin synnyttämättömät vaikka minkä viisi kiloisen olisi punkenut alakerrasta. Älkää enää viittikö jauhaa tuollaista. Imettänyt ja alateitse synnyttänyt äiti EI ole kireä toosasta ja superkiinteä rinnoista!

[/quote]

Treenaamalla saa kyllä alakerran kuntoon..ainakin minä sain. T. 4 lapsen timmi mutsi ;)

[/quote]

37 lisää vielä... Mutta imetys vei minunkin rintani...tosin ei ole arpia ja pahemmin venymää kun ovat aina olleet pienet..a-kuppi. Mutta maidon myötä rinnat turposivat.  Rinnat palautuivat ilman venymiä, mutta lähti kyllä rasvaakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, itsellä tissit roikkuu ja olen lapseton. :D näillä mennään! :)

Vierailija
44/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle imetys teki lähinnä sen, että rinnanpäät tuli kunnolla esiin. Imetyksen alkuvaiheessa jouduin käyttämään kumia, kun rinnanpäät oli laakeat, mutta nyt ei ole sitä ongelmaa. Nännit näkyy liivienkin läpi, siihen on joutunut vaan totuttelemaan. 

Jos yhtään lohduttaa, niin jossain Afrikassa nuoret tytöt venyttelee tissejään, kun siellä riipputissit on se juttu, jota kaikki tavoittelee :-)

Vierailija
45/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissasi.

Mä täytän tänä vuonna 50, ja olen imettänyt kolmea lastani yhteensä neljä vuotta. Minulla on edelleen kauniit rinnat. Ei tietenkään samanlaiset kuin parikymppisenä, mutta imetys ei todellakaan ole niitä pilannut. Ikä ja maan vetovoima tekevät myös tehtävänsä, joten kyllä ne ystäväsikin rinnat siitä valahtavat.

Imetyksellä on terveysetuja paitsi vauvallesi myös sinulle, sillä imetys mm. vähentää rintasyöpäriskiä.  Koitahan nyt päästä yli asiasta.

Vierailija
46/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huoli pois hyvä nainen! Jos imetyksen lopettamisesta on vasta kaksi kuukautta, ovat rinnat nyt tyhjimmillään! Olen imettänyt kaksi lasta ja etenkin toisen imetyksen lopettamisen jälkeen rinnat olivat kadonneet ihan täysin! Nyt kun aikaa on kulunut kohta vuosi on tilanne aivan erilainen. Rasva on palautunut ja vaikka ne pienet on edelleen niin silti aivan erilaiset kuin muutama kuukausi takaperin! Kyllähän se ketutti silloin kun ajattelin että tälläiseksi jäävät, mutta toipuminen oli aivan kesken. Eli noin vuoden päästä tiedät millaiseksi toipuvat, älä liikaa murehdi vielä asiaa :)

Vierailija
47/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rinnat ovat ensisijassa vauvoja varten eikä äitiä tai isää varten.

Itse pidän pienirintaisista aasiattarista --> eivät rupsahda koskaan.

Mies

Vierailija
48/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kum kum, rinnat on imettämistä varten idiootti. Kum kum.

Vierailija
49/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä jotenkin tabu aihe. Äidin pitäisi vain olla iloinen lapsistaan ja on kiellettyä surra pilalle mennyttä vartaloa. Silti se on ihan luonnollista ja kyllä minä nuorena ihmisenä ainakin harmittelen, että rintani ovat kuin 80-vuotiaalla. Ennen esikoista ne olivat isohkot 70D:t, hieman kokoeroa mutta kiinteät ja pystyt. Raskaus kasvatti rinnat 75E- kokoon, maidonnousun jälkeen ja ensimmäiset 2kk koko oli 75H. Sitten maidontulon tasaannuttua koko hiipi vähitellen 70G, samalla tippui raskauskilot. Vuoden päästä ja imetyksen loputtua koko oli tyhjä nahkapussi 70D, pienempikään liivi ei mennyt mutta täyte oli nahkaa rullalla ja rintaliivimalli on mummo, jotta rinta pysyy kupissa. Kokoero oli suurentunut. Ei palautunut viidessä vuodessa ja nyt odotan toista, kuppikoko on jo kasvanut. Meillä oli minun puolelta yksi ehto toisen lapsen hankkimiseen, että mies maksaa mulle uudet tissit. Ihan minun itseni takia, miehelle kelpaa kuulemma nykyiset "hyvät tissit", mutta näänhän mä nyt peilin. Todennäköisesti sporttiliivit tulisi olemaan tulevaisuudessa ainoa liivimalli mulle, kiitos vaan mutta ajattelin ihan näyttää naiseltakin vielä. Vaikka mulla upea lapsi, kohta kaksi, onkin :)

Vierailija
50/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa tissit säästyi koska syötin vauvan alusta asti korvikkeella. Pääsin myös baariin helposti ja voin polttaa tupakkaa. Onneksi on keksitty korvike <3

Vierailija
51/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo palautunut :D Lapset 3 ja 7.. Kolmas tulossa ja kun oon lihonut raskauden myötä ja rauhaset kasvaneet, niin nythän ne on isot, mutta miltä näyttää kun raskauskilot tippuu ja imetys loppuu.. Molemmilla imetyksillä ovat ainakin menneet aina vaan huonommiksi. Imetykset 8kk ja 2kk..

Vierailija
52/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa:
imetys EI pilannut rintojasi. Ne pilasit ihan sinä itse kun et ostanut odotusaikana jo kasvaneille rinnoille oikean kokoisia rintaliivejä jotka olisivat tukeneet rintakudosta, vaan menit niillä samoilla lindexin pikkuliiveillä jotka oletettavasti olivat parhaassa tapauksessa jo vähän vanhat muutenkin eivätkä antaneet mitään tukea rinnoillesi.

Imetys ei sitä tehnyt, sun laiskuus vaan.

Vierailija
53/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:44"]Faktaa:
imetys EI pilannut rintojasi. Ne pilasit ihan sinä itse kun et ostanut odotusaikana jo kasvaneille rinnoille oikean kokoisia rintaliivejä jotka olisivat tukeneet rintakudosta, vaan menit niillä samoilla lindexin pikkuliiveillä jotka oletettavasti olivat parhaassa tapauksessa jo vähän vanhat muutenkin eivätkä antaneet mitään tukea rinnoillesi.

Imetys ei sitä tehnyt, sun laiskuus vaan.
[/quote]Mistä näitä asiantuntijoita sikiää :D Ai luoja :D

Vierailija
54/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:31"]

Minullapa tissit säästyi koska syötin vauvan alusta asti korvikkeella. Pääsin myös baariin helposti ja voin polttaa tupakkaa. Onneksi on keksitty korvike <3

[/quote]

Prioriteetit järjestyksessä : rinnat, baari, tupakka, vauva

Vierailija
55/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:31"]Minullapa tissit säästyi koska syötin vauvan alusta asti korvikkeella. Pääsin myös baariin helposti ja voin polttaa tupakkaa. Onneksi on keksitty korvike <3
[/quote]Niin <3

Vierailija
56/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitapa kuva niin arvoidaan kuinka onko muka pilalla :P

Vierailija
57/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sama täällä. Minunkin rinnat meni ihan pilalle imetyksestä.

Olivat ihanat aiemmin, nyt isot arvet, iho kurttuinen ja lättymalli. Olen tosiaan joutunut uudelleen rakentamaan kehokuvaani. Ei ole ollut helppoa.

ihmettelen, mitä täällä jengi ruikuttaa että rinnat ovat vauvaa varten eikä miestä varten. Minun mieheni rakastaa ruppanarintojani mutta olen ollut ihan itse tosi surullinen siitä että menetin pyöreät ja kimmoisat. Olen tyytyväinen, että imetin lapset mutta surullinen tästä.

Saa tätä surra, ei se oo mitään pinnallisuutta. Iso muutos on, kun keho näyttää täysin erilaiselta kuin aiemmin.

Vierailija
58/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole rinnoista kiinni, todellakaan. Ehkä ap voisit käydä lyhytterapiassa juttelemassa.

Vaimoni on imettänyt kaksi lastamme lähes vuoden molempia ja on silmissäni upea, aina.

Mies, 41

Vierailija
59/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä hattara-aivo kuljet tissit näkyvillä? Jos vastaat että uimahallissa ym.,niin katso siellä ympärillesi. Kroppaa ja tissiä on joka menoon.

Julkisilla paikoilla käytät varmasti vaatteita ja rintsikoita?

Mulla meni vatsa raskausarville jo nuorena, muttei ole hidastanut tahtia lainkaan. EVVK!

Vierailija
60/63 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistä tiedät? Venahtiko itseltäsi? Imettävä nimenomaan ON superkireä toosasta, ainakin minä olin, ja olen tarpeeksi tiukka edelleen (ja sehän vaihtelee,niin kuin kaikki tietää).

Ihmettelen vaan,mihin ne tissit sitten olisi tarkoitettu jos ei lapsen hengissä pitämiseen? On upeaa,kun tietää ruumiinsa paitsi antaneen elämän, myös yläpitäneen sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi