Tapailemallani miehellä on eroprosessi vielä kesken
Hän ei halua kertoa tulevalle ex-vaimolleen meistä, koska siellä on myös alaikäisiä lapsia ja haluaa viedä rauhassa prosessin läpi. Vannoo kuitenkin, että on rakastunut minuun. Kuinka kauan te jaksaisitte odottaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tuo tarkoittaa suomeksi että mies on naimisissa. Ei mulla muuta.
Niin, sitähän ei kukaan ole epäillyt tai kieltänyt etteikö olisi. Mun mies oli myös naimisissa suhteemme alussa - harkinta-aika ei ollut vielä päättynyt. Oleellista on että onko se eroprosessi aktiivisesti etenemässä vai vasta suunnitteilla. Avioeron vireille paneminen ja erilleen muutto ovat prosessin osia joihin voi ryhtyä välittömästi. Jos näitä ei olla hoitamassa, ei niitä ole tulossakaan.
Oikein toivon ettei mun mies olisi kertonut musta ex-vaimolleen mitään kun aloimme seurustella ennen heidän eronsa voimaantuloa. Sain kimppuuni aivan hirveän tonkivan juoruakan vaikka en liittynyt heidän eroonsa mitenkään. Myös miehelle tuli kasapäin ongelmia eksän kanssa lasten suhteen ym, turha kertoa niille mitään kun liitto on jo ohi. Anna miehen hoitaa kertomiset omalla ajallaan - ovathan he kuitenkin muuttaneet/muuttamassa erilleen ja avioero on vireillä?
Sano, että palailee, kun ero on vireillä ja on oma kämppä
Noinhan ne kaikki petturimiehet sanovat.
En ikimaailmassa sekaantuisi koko mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tarkoittaa suomeksi että mies on naimisissa. Ei mulla muuta.
Niin, sitähän ei kukaan ole epäillyt tai kieltänyt etteikö olisi. Mun mies oli myös naimisissa suhteemme alussa - harkinta-aika ei ollut vielä päättynyt. Oleellista on että onko se eroprosessi aktiivisesti etenemässä vai vasta suunnitteilla. Avioeron vireille paneminen ja erilleen muutto ovat prosessin osia joihin voi ryhtyä välittömästi. Jos näitä ei olla hoitamassa, ei niitä ole tulossakaan.
Saattaa ne olla tulossa ihan oikeastikin, mutta kun se laastarinrepäisy tekee niin kipiää niin mies yrittää lykätä sitä ja kasvattaa itselleen selkärankaa (ja minun tapauksessa ex naiselleen kahta omaa tervettä jalkaa, jolla seistä) sinun ajallasi. Eihän se ole reilua.
Sitten kun se ero tulee tehtyä sillä lailla kiireellä, ettei olekaan enää aikaa kolmatta vuotta jahkata, niin saat toimia ekat yhteiset kuukautenne eroterapeuttina. Meidän ensimmäisen vuoden -minkä piti olla ihanaa aikaa kun oltiin viimein päästy yhteiseen elämään- sain katsella miehen piehtaroimista syyllisyydessä ja huolessa kun ei se aikuinen nainen vissiin pärjännyt hetkeäkään yksin.
En todella olisi enää lähtenyt uudelleen lämmittämään suhteita jos olisin tiennyt minkälaista henkistä riippakiveä mies kantaa selässään.
siis mitä tarkalleen ottaen odotat? Ex-vaimolle kertomista? Ei kai sillä sulle pitäisi olla mitään väliä milloin kertoo..?
Ei kannata odotella ollenkaan, tuskinpa on edes maininnut asiasta vaimolleen.
Mies ei ole vapaa. Mies vedättää.
Jos mies kunnioittaisi sinua, hän olisi kanssasi vain vapaana miehenä, koska ei halua sinulle huonoja fiiliksiä.
Tiedät kyllä mitä tehdä, jotta voit säilyttää itsekunnioituksesi.
Kun ero on valmis ja suruaika ohi plus miinus vuosi tms niin sitten mies alkaa olla pikkuhiljaa vapaa.
Elämä on lyhyt, ei kannata hukata tuntiakaan tyhjään.
Avioero vireillä ja asuvat eri osoitteissa?
Siltikään en koskisi, koska siinä joutuisi itse keskelle sitä erorosessia.
Lääke ottaa yhteyttä kun ero on selvä ja elämä tasaantunut.