Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miksi pidät vaimoasi itsestäänselvyytenä?

Vierailija
01.01.2015 |

Jos et pidä, niin miten osoitat sen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se antaa kaiken aina anteeksi.

Vierailija
2/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on nössö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo jo itsestäänselvys. En usko, että monen yhteisen vuoden (älkää kertoko vaimolle että en taida muistaa monenko itseasiassa) jälkeen hän minua ilman haluaisi olla. Lastenlapset on meidän yhteinen juttu ja vietetään mukavia kesiä kalastellen ja grillaillen ja pyöräillen. Talvisin vaimo matkustaa ystävättäriensä kanssa kun taas itse viihdyn kotonamme. Mietin vain, että mitä hän täältä vauvalta lueskelee???? Mutta varmaan ihan mielenkiintoinen kyselykanava jos joku asia mietityttää.  

Vierailija
4/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo plösö ketään muutakaan miestä enää saisi.

M45

Vierailija
5/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pidä.. Ei sitä nyt muista joka hemmetin päivä tai viikko olla kiittelemässä ja kehumassa kun ei toinenkaan tee mitään. toisinaan kahvikupposta sänkyyn, seksin jälkeen on helpompi kehua, joskus halatakin kun nähdään tai erotaan ajaksi x.

Ei ne muutkaan välttämättä pidä itsestäänseelvyyksinä.. kysy jos kysytyttää..

Elämässä parisuhteen olisi kiva olla turvallisin paikka.. ei koko aikaa yt-neuvotteluja päällä..

Rakastan vaikken muista sanoa.. jouksen kyllä karkuun kun en sinua halua.

Vierailija
6/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on vaimo eikä mikään rakastajatar. eikö se ole ihan yleismaailmallinen vitsi, että oma vaimo on pakkopullaa jota on vain siedettävä, kun on sellasen erehtynyt vaivoikseen ottamaan. Varsinkin rupsahtanutta vaimoa on vähän vaikea enää kohdella kunniottavasti :D

telaketjufemakot voisaada itkupotkuraivarit tästä yleismaailmallisesta tosiasiasta, joka ei tuu muuttumaan vaikka akat kuinka kiukuttelisi :D

Vierailija
7/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:57"]

Meillä mies pitää minua itsestään selvänä kotiorjana. Olen töissä ,mies kotona silti teen kaikki kotityöt yksin. Miestä jos pyytää avuksi, suuttuu tai livistää paikalta. Tänään tajusin ,että minun pitää mainita miehelle,että olen tyytymätön asioihin, ennenkuin laitan eropaperit vetämään. Ei tarvii sitten sanoa ,että ero tuli"puun takaa" ja luulin ,että meillä on kaikki hyvin.

[/quote]

Sori repesin tälle, vaikka oikeasti tosi surullista :( Onko osittain äidin syytä, jos pojasta kasvaa tuollainen? Pelottaa, kun itselläni kaksi poikaa ja mies ei mikään mestari huomioimisessa...

[/quote]

Jos äiti feministi tai marttyyri tai molempia?

[/quote]No mies isosta maatalosta ja pojat tehneet vaan pelto- ja ulkohommia.Sisällä ei ole tarvinnut tehdä mitään. Lautasetkin sai jättää pöytään ja anoppi korjasi. Vanha isäntä ei riisunut edes kenkiä sisällä vaan romposteli rapasilla kengillä.Miehen äiti ei siis ollut martyyri, feminismi eikä muutakaan, vaan maailman ihanin anoppi.hän oli vielä oppinut, että miehiä passataa ja teki sen ihan onnellisena.:)

Vierailija
8/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:10"]

Meillä mies pitää minua itsestään selvänä kotiorjana. Olen töissä ,mies kotona silti teen kaikki kotityöt yksin. Miestä jos pyytää avuksi, suuttuu tai livistää paikalta. Tänään tajusin ,että minun pitää mainita miehelle,että olen tyytymätön asioihin, ennenkuin laitan eropaperit vetämään. Ei tarvii sitten sanoa ,että ero tuli"puun takaa" ja luulin ,että meillä on kaikki hyvin.

[/quote]

Sori repesin tälle, vaikka oikeasti tosi surullista :( Onko osittain äidin syytä, jos pojasta kasvaa tuollainen? Pelottaa, kun itselläni kaksi poikaa ja mies ei mikään mestari huomioimisessa...

[/quote]

[/quote]No mies isosta maatalosta ja pojat tehneet vaan pelto- ja ulkohommia.Sisällä ei ole tarvinnut tehdä mitään. Lautasetkin sai jättää pöytään ja anoppi korjasi. Vanha isäntä ei riisunut edes kenkiä sisällä vaan romposteli rapasilla kengillä.Miehen äiti ei siis ollut martyyri, feminismi eikä muutakaan, vaan maailman ihanin anoppi.hän oli vielä oppinut, että miehiä passataa ja teki sen ihan onnellisena.:)

[/quote]Jatkan vielä.. ei siis asuta maalaistalossa vaan ihan omakotitalossa ja ei ole niitä miesten hommia. Miehen veli jäi pitämään tilaa.

Vierailija
9/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mun miehen äiti on ainakin martyyri. Mua pidetään itsestään selvyytenä... :/

Vierailija
10/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun jotkut kirjoittavat vitsikkäästi! :) *nauraa kippurassa*

Vierailija
11/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lihava.

Vierailija
12/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä vaikka olen hoikka, lihaksikas ja komeakin, vaimo taas reilu 160cm ja 100kg. Omalla kohteliaisuudella, ulkonöällä ja olemuksellani voisin jopa pitää, olisi varaa todellaki koska minulla on kysyntää ja mä valitsen naiseni ei naiset mua.

Vierailija
13/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:50"]

En todellakaan pidä vaikka olen hoikka, lihaksikas ja komeakin, vaimo taas reilu 160cm ja 100kg. Omalla kohteliaisuudella, ulkonöällä ja olemuksellani voisin jopa pitää, olisi varaa todellaki koska minulla on kysyntää ja mä valitsen naiseni ei naiset mua.

[/quote]

Ja miten osoitat sen että et pidä ?

Vierailija
14/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:50"]

[/quote]

Ja miten osoitat sen että et pidä ?

[/quote]

Esimerkiksi sillä että huolehdin hänestä, olen hyvä ja hellä, rakastan, teen kotitöitä, käyn töissä ja hankin perheelle leivän, hoidan lapsia jne. Koen tekeväni paljon perheen ja vaimon hyväksi ja kuvittelen mielessäni että se vaimolle merkitsisi paljon, jos olisin saamaton paska en uskoisi hänen tuossa olevan. Kumpa hänkin ajattelisi minusta samoin, aina ei siltä tunnu...

Vierailija
16/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
17/18 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
18/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:35"]

Kyllä sitä pillua saa halvemmalla porttolastakin että ei tolla lihavalla lutkalla tee oikein mitään. Aattelin hankkiutua eroon sitten keväämmällä.

[/quote]Vaimon onni. Ei varmaan menetä mitään(sitten keväämmällä) . Kaikenlaista saastaa se maa päällään kantaa. Et tarvii minkäänlaista naista 10metriä lähemmäs.  Vedä kätees paska.