Tuhlasin sitten 600€ kosmetiikkaan.
Oopsie! Mutta kun oli niin hyvät alennukset. Paljon hajuvesiä, pari uutta huulipunaa ja jotain muita juttuja. Ostitteko te mitään välipäiväalesta? :)
Kommentit (75)
Lol. :D Mää ostan netistä, saan samat ku sä ostettua ja PALJON halvemmalla. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä
[/quote]
Ap:n ostokset ei ole sinulta Köyhä pois.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä [/quote] Ap:n ostokset ei ole sinulta Köyhä pois.
[/quote]
Sanoinko niin? Minua vaan kiinnostaa kuulla mihin muuhun ap laittaa rahojaan, koska itselläni ei sitä mahdollisuutta ole. t. köyhä
Hah itsellesi nimittäin ostin netistä nimenomaan :) www.Nordicfeel.fi, www.bangerhead.fi, www.nettioutlet.fi oli nyt ne paikat mistä ostin :) Säästää selvää rahaa.
En osta kalliita laukkuja enkä nirmaalisti kosmetiikkaa paljoa, yleensä vaan hajuvesii. Olen hajuvesifriiki. -AP
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Miehet tykkää.
[/quote]
Jos omasta lompakosta (epäilen) maksoit niin voi tykätä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä [/quote] Ap:n ostokset ei ole sinulta Köyhä pois.
[/quote]
Sanoinko niin? Minua vaan kiinnostaa kuulla mihin muuhun ap laittaa rahojaan, koska itselläni ei sitä mahdollisuutta ole. t. köyhä
[/quote]
Okei, mainitsin vaan asiasta, koska siihen nämä keskustelut täällä aina tuppaa menemään, kamalaa martyyriutta ja moralisointia jos joku toinen pystyy ostamaan ja elelee leveämmin kuin tämä toinen.
Jokainen on oman onnensa seppä, opetti äitini mulle pienenä ja paikkansa pitää.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä [/quote] Ap:n ostokset ei ole sinulta Köyhä pois. [/quote] Sanoinko niin? Minua vaan kiinnostaa kuulla mihin muuhun ap laittaa rahojaan, koska itselläni ei sitä mahdollisuutta ole. t. köyhä [/quote] Okei, mainitsin vaan asiasta, koska siihen nämä keskustelut täällä aina tuppaa menemään, kamalaa martyyriutta ja moralisointia jos joku toinen pystyy ostamaan ja elelee leveämmin kuin tämä toinen. Jokainen on oman onnensa seppä, opetti äitini mulle pienenä ja paikkansa pitää.
[/quote]
Perintörahoilla on kiva shoppailla.
Mulle on ihan sama mihin toiset ihmiset tuhlaa rahojaan. Mua kiinnostaa enemmän mitä sillä rahalla sai? :) Tuhlaako ap tasaisesti muuhunkin rahaa, esim. kenkiin,vaatteisiin jne.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:19"]Oopsie! Mutta kun oli niin hyvät alennukset. Paljon hajuvesiä, pari uutta huulipunaa ja jotain muita juttuja. Ostitteko te mitään välipäiväalesta? :)
[/quote]
Ostit sitten teollisia mössöjä ja maksoit niistä 1000x raaka-aineiden hinnan. Oliko niissä muovirakeita seassa myös?
Mä veikkaisin, että mulla on elämäni aikana mennyt tuo 600 e kosmetiikkaan. Nyt ikää 41.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:24"]
[/quote]
[/quote]
Okei, mainitsin vaan asiasta, koska siihen nämä keskustelut täällä aina tuppaa menemään, kamalaa martyyriutta ja moralisointia jos joku toinen pystyy ostamaan ja elelee leveämmin kuin tämä toinen.
Jokainen on oman onnensa seppä, opetti äitini mulle pienenä ja paikkansa pitää.
[/quote]
Äitisi opetti että onni löytyy alennusmyynneistä?
Suosittelen myös the body shoppia, sieltäkin tulee joskus ostettua ja www.mylook.fi ja www.parfyymi.fi saa 50-70% halvemmalla kuin kaupasta ja aitoa tavaraa :) mutten nyt ostanut näistä. Toivottavasti löydätte itsekin jotain kivaa näistä paikoista :) -AP
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä [/quote] Ap:n ostokset ei ole sinulta Köyhä pois. [/quote] Sanoinko niin? Minua vaan kiinnostaa kuulla mihin muuhun ap laittaa rahojaan, koska itselläni ei sitä mahdollisuutta ole. t. köyhä [/quote] Okei, mainitsin vaan asiasta, koska siihen nämä keskustelut täällä aina tuppaa menemään, kamalaa martyyriutta ja moralisointia jos joku toinen pystyy ostamaan ja elelee leveämmin kuin tämä toinen. Jokainen on oman onnensa seppä, opetti äitini mulle pienenä ja paikkansa pitää.
[/quote]
Ei ollut tippaakaan marttyyriutta viestissäni :) Itsekin tekisin samoin, jos olisin ap. T. käyhä
Mitä kaikkea kivaa ostit? :)
Mulla ei kyllä noin paljoa kerralla mene kosmetiikkaan, mutta varmaan keskimäärin 40-50e/kk kuitenkin. Enimmäkseen netistä, mutta esim. MACiä haen Stockalta ja jotain selektiivistä kosmetiikkaa laivalta.
laita lista mitä ostit ja mistä?