Tuhlasin sitten 600€ kosmetiikkaan.
Oopsie! Mutta kun oli niin hyvät alennukset. Paljon hajuvesiä, pari uutta huulipunaa ja jotain muita juttuja. Ostitteko te mitään välipäiväalesta? :)
Kommentit (75)
No toi menee helposti, jos ostaa vähänkään laadukkaampia tuotteita, esim. Sisley. Rasvat jo maksaa pari sataa kipale.
Tuoksut kyllä säilyy vuosia jos ne säilyttää oikein.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä [/quote] Ap:n ostokset ei ole sinulta Köyhä pois.
[/quote]
Sanoinko niin? Minua vaan kiinnostaa kuulla mihin muuhun ap laittaa rahojaan, koska itselläni ei sitä mahdollisuutta ole. t. köyhä
[/quote]
Okei, mainitsin vaan asiasta, koska siihen nämä keskustelut täällä aina tuppaa menemään, kamalaa martyyriutta ja moralisointia jos joku toinen pystyy ostamaan ja elelee leveämmin kuin tämä toinen.
Jokainen on oman onnensa seppä, opetti äitini mulle pienenä ja paikkansa pitää.
[/quote]
Äitisi opetti että onni löytyy alennusmyynneistä?
[/quote]
WTF? Missäs kohtaa niin kirjoitin??? Ja alennusmyynneistä noin yleensä en tiedä, kun en niillä käy. En tiedä mitään paskempaa itselleni, kuin mennä kamalaan ryysikseen tappelemaan joutavista tavaroista.
Ja köyhä, okei, tein turhan nopean johtopäätöksen, hyvää ja rikkaampaa tätä vuotta :)
Ostin:
-puhelimen
-2 laukkua
-5 neuletta
-villakangastakin
-ulkoilutakin
-2 kaulahuivia ja pipon
-bootsit, tennarit, matalat kengät
-meikkivoiteen
-farkut
Miehet tykkää, että naiset on nättejäja tuoksuu hyvältä, mutta kun miehelle selviää kauneuden hinta, pitääkin naista vähä-älyisenä.
Itse olen tilannut muutaman kerran mylook.fi sivustolta ja voin oikein iloisena todeta että vain huntti meni molemmilla kerroilla! Mulla tulee tuhlattua joskus designer- kuteisiin ja matkoihin mutta harvemmin kosmetiikkaan. En käytä markettimeikkejä mutta en tuhlaile vaan käytän entiset aina loppuun.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:53"]
Ostin:
-puhelimen
-2 laukkua
-5 neuletta
-villakangastakin
-ulkoilutakin
-2 kaulahuivia ja pipon
-meikkivoiteen
-farkut
[/quote]
ostitko merkkilaukkuja 2?
Jos jotakuta nyt sit kiinnostaa niin laitan oman listani tässä kun pääsen koneelle :) ja hinnat myös. -AP
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:53"]
Ostin:
-puhelimen
-2 laukkua
-5 neuletta
-villakangastakin
-ulkoilutakin
-2 kaulahuivia ja pipon
-meikkivoiteen
-farkut
[/quote]
ostitko merkkilaukkuja 2?
[/quote]Rebecca Minkoffin nahkaisen shopperin ja hand made in Uk satchelin. Ei siis mitään luksusta.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä [/quote] Ap:n ostokset ei ole sinulta Köyhä pois. [/quote] Sanoinko niin? Minua vaan kiinnostaa kuulla mihin muuhun ap laittaa rahojaan, koska itselläni ei sitä mahdollisuutta ole. t. köyhä [/quote] Okei, mainitsin vaan asiasta, koska siihen nämä keskustelut täällä aina tuppaa menemään, kamalaa martyyriutta ja moralisointia jos joku toinen pystyy ostamaan ja elelee leveämmin kuin tämä toinen. Jokainen on oman onnensa seppä, opetti äitini mulle pienenä ja paikkansa pitää. [/quote] Äitisi opetti että onni löytyy alennusmyynneistä? [/quote] WTF? Missäs kohtaa niin kirjoitin??? Ja alennusmyynneistä noin yleensä en tiedä, kun en niillä käy. En tiedä mitään paskempaa itselleni, kuin mennä kamalaan ryysikseen tappelemaan joutavista tavaroista. Ja köyhä, okei, tein turhan nopean johtopäätöksen, hyvää ja rikkaampaa tätä vuotta :)
[/quote]
Minä en ollut tuo vastaaja, joten sun haukut meni nyt hukkaan :) Toivottavasti luit vastaukseni. t. köyhä
Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä
Tonni meni kaikkeen kivaan, vaatteita, kenkiä..
Miten voi ostaa paljon hajuvesiä kerralla? Mulla menee aina päiväkausia valita hajuvesi. Tosi vaikea löytää mieleistä ja pitää testata sitä monta kertaa.
En varmaan edes keksis kosmetiikkaa noin paljon edestä, vaikka käytänkin sitä paljon. Miten ehdit käyttää kaiken pois ennen kuin menee pilalle?
Oliko kalliita meikkejä kun noin paljon meni rahaa "pariin juttuun"?
Minä ostin lenkkarit.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:19"]Oopsie! Mutta kun oli niin hyvät alennukset. Paljon hajuvesiä, pari uutta huulipunaa ja jotain muita juttuja. Ostitteko te mitään välipäiväalesta? :)
[/quote]
Muutama dermalogica -tuote, niin äkkiä tuo summa menny. Tiedän tunteen.