Tuhlasin sitten 600€ kosmetiikkaan.
Oopsie! Mutta kun oli niin hyvät alennukset. Paljon hajuvesiä, pari uutta huulipunaa ja jotain muita juttuja. Ostitteko te mitään välipäiväalesta? :)
Kommentit (75)
http://www.fragrantica.com/perfume/Aquolina/Pink-Sugar-Sensual-6893.html
Tuossa on tuoksukuvaus siitä mutta voin kertoa oman mielipiteeni kunhan saan sen. Se pelkkä Pink Sugar ainakin tuoksuu mun nenään sulatetulle sokerille ja toffeelle. Joidenkin mielestä kuulema karkille ja hattaralle.
Mulla on joku kumma fixaatio hajuvesiin. Vaikka niitä olis kuin monta niin pakko saada lisää. Toisaalta en esim käytä mitään päihteitä tai käy baareissa yms. :)
On sitä mahtavia palkkoja,mulle 600 euroa on yli puolet käteen jäävästä kuukausiansiosta.
Jokainen tyylikäs nainen ostaa vain yhden hajuveden
Hyh mitä paskaa. Olisit ostanut yhden itsellesi sopivan chanelin tai diorin parfymin eikä mitään naomi cambelia.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:59"]Jokainen tyylikäs nainen ostaa vain yhden hajuveden
[/quote]
Miksei sitten jos on löytänyt sen "signature"-hajuvetensä, itse en ole :( monia hyviä kyllä. Vaan en sellaista mille haluaisin vain ja ainoastaan tuoksua.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:02"]Hyh mitä paskaa. Olisit ostanut yhden itsellesi sopivan chanelin tai diorin parfymin eikä mitään naomi cambelia.
[/quote]
Mietin Coco chanelia, mutten vielä raaskinut. Seuraavalla kerralla sitten :)
Rrrrakastan tota Cat deluxe at Night:a.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:59"]Jokainen tyylikäs nainen ostaa vain yhden hajuveden
[/quote]
Miksei sitten jos on löytänyt sen "signature"-hajuvetensä, itse en ole :( monia hyviä kyllä. Vaan en sellaista mille haluaisin vain ja ainoastaan tuoksua.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:02"]Hyh mitä paskaa. Olisit ostanut yhden itsellesi sopivan chanelin tai diorin parfymin eikä mitään naomi cambelia.
[/quote]
Mietin Coco chanelia, mutten vielä raaskinut. Seuraavalla kerralla sitten :)
Rrrrakastan tota Cat deluxe at Night:a.
[/quote]
Vielä olis ollu listalla ainakin Rose the One ja Cool water Sea Rose mutta jätin ne nyt pois kun tuossakin on jo käyttämistä :) -AP
Ymmärrän. Minullakin on ainakin 50 hajuvettä. Juuri tilasin neljä lisää. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:42"]Ymmärrän. Minullakin on ainakin 50 hajuvettä. Juuri tilasin neljä lisää. ;)
[/quote]
Dodiihh :) -AP
Ostin rekkalastillisen merkkilaukkuja, ne tulevat huomenna Kaukokiidon kyydissä koska eivät mitenkään mahtuneet autooni.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:27"]"Sitten"- aloitukset ovat yleensä provoja.
[/quote]
"Voi kuule" vastaukset ovat yleensä närkästyksen peittely-yrityksiä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:24"]Ostin rekkalastillisen merkkilaukkuja, ne tulevat huomenna Kaukokiidon kyydissä koska eivät mitenkään mahtuneet autooni.
[/quote]
Ostin merkkilaukullisen rekka-autoja mutta ne eivät mahtuneet merkkilaukkuuni. Mitä teen!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:22"]Paljonko maksoi kallein käsilaukkusi, ap? Missä kävit viimeksi lomalla? t. köyhä [/quote] Ap:n ostokset ei ole sinulta Köyhä pois. [/quote] Sanoinko niin? Minua vaan kiinnostaa kuulla mihin muuhun ap laittaa rahojaan, koska itselläni ei sitä mahdollisuutta ole. t. köyhä [/quote] Okei, mainitsin vaan asiasta, koska siihen nämä keskustelut täällä aina tuppaa menemään, kamalaa martyyriutta ja moralisointia jos joku toinen pystyy ostamaan ja elelee leveämmin kuin tämä toinen. Jokainen on oman onnensa seppä, opetti äitini mulle pienenä ja paikkansa pitää. [/quote] Äitisi opetti että onni löytyy alennusmyynneistä? [/quote] WTF? Missäs kohtaa niin kirjoitin??? Ja alennusmyynneistä noin yleensä en tiedä, kun en niillä käy. En tiedä mitään paskempaa itselleni, kuin mennä kamalaan ryysikseen tappelemaan joutavista tavaroista. Ja köyhä, okei, tein turhan nopean johtopäätöksen, hyvää ja rikkaampaa tätä vuotta :)
[/quote]
Minä en ollut tuo vastaaja, joten sun haukut meni nyt hukkaan :) Toivottavasti luit vastaukseni. t. köyhä
[/quote]
Mä kirjoitan puhelimella, joten rivinvaihdot ja sen sellaiset tökkii ja pahasti :) toi koko vastaus ei ollut sulle, vaan pelkkä loppu, missä toivottelen sulle rikkaampaa tätä vuotta.
Tosiaan joitain tuntuu ärsyttävän, jos ihminen haluaa vähän edes huolehtia ulkonäöstään ja ei haista hielle ja paskalle :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:27"]
Miltä tuo Aqualina pink sugar tuoksuu?
[/quote]
Se tavallinen Pink Sugar haisee pääasiassa lakritsalle. Eikä edes sellaiselle herkulliselle pehmeälle lakulle, vaan pistävälle lakritsalle, joka on yhdistetty supermakeaan sokeriseen tuoksupohjaan. Itse tykkäsin joskus nuorempana tuollaisista syötävän hajuisista tuoksuista, mutta Pink Sugaria en pystynyt käyttämään sen kitkerän lakritsahajun takia.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:27"]"Sitten"- aloitukset ovat yleensä provoja. [/quote] "Voi kuule" vastaukset ovat yleensä närkästyksen peittely-yrityksiä.
[/quote]
Ei nyt liity just tähän aiheeseen, mutta närkästyksenpeittäjiä tai jopa alakynnestäpääsy-yrityksiä ovat myös vastaukset, jotka alkaa "voi kulta pieni" :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:27"]
[/quote]
Se tavallinen Pink Sugar haisee pääasiassa lakritsalle. Eikä edes sellaiselle herkulliselle pehmeälle lakulle, vaan pistävälle lakritsalle, joka on yhdistetty supermakeaan sokeriseen tuoksupohjaan. Itse tykkäsin joskus nuorempana tuollaisista syötävän hajuisista tuoksuista, mutta Pink Sugaria en pystynyt käyttämään sen kitkerän lakritsahajun takia.
[/quote]
Toi lakritsa on muuten ihan totta! Laitoin tota tavallista pitkästä aikaa ja tällä kertaa haistan lakritsan. :) -ap
Mä kirjoitan listaa joskus myöhemmin, tällä puhelimella en osaa kopioida. Käymällä noilla sivuilla kuitenkin löytyy kaikkea kivaa :)
Ja muuten ihan palkkarahoillani ostin. En muuten shoppaile muuta kuin hajuvesiä oikeastaan. Eli en omista kalliita laukkuja, kenkiä jne, sorry :) -AP
kannattaa muuten katsoa kosmetiikkapurkeista kauanko tuotteet säilyy. Tämä merkki kertoo kuukausissa kauanko tuote on hyvää. Esim muovipullot ja purkit alkaa tietyn ajan jälkeen mennä huonoksi ja vaikuttaa tuotteeseen. Että en kyllä hamstrais kosmetiikkaa hirveesti kaappeihin. http://www.tukes.fi/Tiedostot/Kuluttajaturvallisuus/Kosmetiikka_pakkausmerkinnat.jpg
Itse ostin n.200€ alennusmyynneistä, ja siitä meni n.60€ kosmetiikkaan