Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järjetöntä olette nähneet blondin tekevän?

Vierailija
01.01.2015 |

Minä ajoin eilen tankkaamaan autoamme. Tiedän kummalla puolella autoa tankki on, eli osaan ajaa auton oikein mittarille. Edellämme oli yksi auto ja nainen pyöri siinä ympärillä kuin väkkärä. Ihmettelimme, mitä hän oikein touhuaa, kun käynnisti auton ja lähti kääntämään autoa ympäri. Tollo etsi tankkia ensin väärältä puolelta autoa. Jos oli liikkeellä vieraalla autolla, olisi voinut ensin tarkistaa kummalla puolella autoa se tankki oikein on. Jaa, mistä tiesimme kyseessä olleen blondin. No, hän nappasi jossain vaiheessa pipon pois päästä. Taisi tulla hiki siinä autoa kiertäessä ja tankkia etsiessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:08"]Minä ajoin eilen tankkaamaan autoamme. Tiedän kummalla puolella autoa tankki on, eli osaan ajaa auton oikein mittarille. Edellämme oli yksi auto ja nainen pyöri siinä ympärillä kuin väkkärä. Ihmettelimme, mitä hän oikein touhuaa, kun käynnisti auton ja lähti kääntämään autoa ympäri. Tollo etsi tankkia ensin väärältä puolelta autoa. Jos oli liikkeellä vieraalla autolla, olisi voinut ensin tarkistaa kummalla puolella autoa se tankki oikein on. Jaa, mistä tiesimme kyseessä olleen blondin. No, hän nappasi jossain vaiheessa pipon pois päästä. Taisi tulla hiki siinä autoa kiertäessä ja tankkia etsiessä.
[/quote]

Eli sun mielestä blondit on tyhmiä koska oot tavannu yhen sähläävän blondin? Kiva yleistys,taijat olla vaa kateellinen kauniista vaaleista hiuksista. xD
T. Blondi

Vierailija
2/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa olla blondi ja välillä vähän hassu :)
Eiköhän jokaisen sisällä asu pueni blondi.

Ap onko sun mies lähtenyt blondin matkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, typerä aloitus. Minä sallin hyvillä mielin tietyn blondiuden itselleni joissain asioissa, vaikka olenkin aito tummaverikkö. Tylsää olla paskantärkeä, liiaksi itseään täynnä. Fiksut miehet eivät siltikään tunnu pitävän minua tyhmänä, eivät ollenkaan, ja jotkut naiset nyt yrittäisivät joka tapauksessa pitää, tekisinpä sitten mitä tahansa. Onkohan silloin jollakin joku oma lehmä ojassa...

Vierailija
4/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istui etupenkillä vieressäni ja kirosi tuon typerän sählärin hel..tin syvimpään ja pimeimpään paikkaan. Muutakin painokelvotonta hänen suustaan tuli. Hänen siskonsa (3) ovat kaikki blondeja ja täysiä k-päitä. Onneksi olen punapää.  Se blondi sai aikaan sen, että ajoväylä mittareille tukkeutui ja bussi joutui odottamaan, milloin pääsee ajamaan ohitse tämän suman. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä