pitsaa
Onks mikään pizzeria espoossa auki?
Keskityin niin alkuviikon ruokiin ja eiliseen kattaukseen ja unohdin et tänäänkin pittää syödä.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:31"]Eikö nykymammat osaa tehdä edes pizzaa enää tätänykyä? Jo on onnetonta. Isovanhemmat kääntyvät haudoissaan. [/quote] Kyllä osatataan mutta joskus halutaan, että joku toinen tekee sen puolestasi. [/quote] montako kertaa olet ITSE tehnyt pizzaa? Sitähän minäkin. [/quote] Älyttömiä kommentteja. Mä ainakin osaan tehdä pitsaa, hyvääkin sellaista mutta silti on kiva saada se välillä kotiinkannettuna, silloin kun haluan just sitä pitsapaikan tekelettä. Lopettakaa viisastelu, ap tilaa nyt vaan pitsat kotiin, nam, tilaisin itsekin jos en ois jo varannut kaappiin tortilla-aineksia. Kyllä teen täytteet ihan ite, hyvä minä! ;-)
[/quote]
Teetkö tortillalätytkin itse :)
[/quote
Tietenkin se tekee :D Paitsi ei ne syö roskaruokaa:D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:31"]Eikö nykymammat osaa tehdä edes pizzaa enää tätänykyä? Jo on onnetonta. Isovanhemmat kääntyvät haudoissaan. [/quote] Kyllä osatataan mutta joskus halutaan, että joku toinen tekee sen puolestasi. [/quote] montako kertaa olet ITSE tehnyt pizzaa? Sitähän minäkin. [/quote] Älyttömiä kommentteja. Mä ainakin osaan tehdä pitsaa, hyvääkin sellaista mutta silti on kiva saada se välillä kotiinkannettuna, silloin kun haluan just sitä pitsapaikan tekelettä. Lopettakaa viisastelu, ap tilaa nyt vaan pitsat kotiin, nam, tilaisin itsekin jos en ois jo varannut kaappiin tortilla-aineksia. Kyllä teen täytteet ihan ite, hyvä minä! ;-)
[/quote]
[/quote
Tietenkin se tekee :D Paitsi ei ne syö roskaruokaa:D
[/quote
Aivan. Ei tarvitse ostaa vaalimista, kun osaa.
Onko tortilla jotenkin eriruoka kuin lettu?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:03"]
[/quote]
[/quote]
Hei viisastelija, en tee vaikka varmasti osaisinkin enkä mitään lettuja paista koska ei tee mieli, se on eri ruokalaji. Saattaapi olla että leivon Pitaleipiä lisäksi kun täytteinä on kaikkien ITSEpilkkomieni vihannesten lisäksi jauhelihaakin broilerin lisäksi. Jauhelihaa en jauhanut itse enkä nautaakaan teurastanut, kanojen päätkin on joku toinen katkaissut. Ja ne vihannekset, auts, kaupan heviosastolta. Mutta hyvää tulee ja sopii tähän päivään, junttina höyrytän vielä nakkejakin ja niille Lidlin pottusalaattia!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:21"]
[/quote] Teetkö tortillalätytkin itse :) [/quote] En syö tortilloja. Jos haluan, teen täytettyjä lettuja.
[/quote]
Ja muutkaan eivät saa tykätä, hohhoijaa...
Saa tykätä mistä tykkää. Ongelmaa ei ole. Ostetaan vaan kaupasta valmistortilloja. Suurinosa ei varmaan ole edes syönyt itsetehtyjä täytettyjä lettuja. Ovat herkullisia. Ostetaan valmiskastikkeet ja lätyt ja tarjotaan sitä niskaa myös lapsille. Mummolassa ehkä syöty OIKEITA räiskäleitä. Surullista.
Lisäaineita ja turhia, tyhjiä kaloreita!
tortillalle vaihtoehto:
täytetyt letut. Itsetehtyinä. Väliin omatekoista guagamolea, savukalaa, juustoraastetta. Avot.
on pikkasen erilainen makuelämys. Ei puske esanssit läpi, eikä lapset ole Riian jälkeen myrkytettyjä.
Henkisesti laiskaa porukkaa täällä.
Ei näitä palstalaisia kiinnosta lastensa hyvinvointi pitkällätähtäimellä. Riittää kun saavat itse mässyä. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:13"]
Ei näitä palstalaisia kiinnosta lastensa hyvinvointi pitkällätähtäimellä. Riittää kun saavat itse mässyä. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
[/quote]
Nimenomaan kiinnostaa, toisin kuin sinua. Jos lapsi ei saa kerran vuodessa tilattua pizzaa (tai muuta valmisruokaa) voit olla varma, että lapsesi aikuisena tulee elämään sillä.
Siis missä on sanottu että ap olis joku "nykyajan mamma"? Voi olla vaikka teinipoika. Rauhoittukaa, kai sitä ihminen saa muitakin ku omatekemää pitsaa syödä?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:13"]
[/quote]
Nimenomaan kiinnostaa, toisin kuin sinua. Jos lapsi ei saa kerran vuodessa tilattua pizzaa (tai muuta valmisruokaa) voit olla varma, että lapsesi aikuisena tulee elämään sillä.
[/quote]
erikoinen väite.
ei meillä lapsuudenkotona syöty IKINÄ valmisruokaa. Maksalaatikonkin muori väänsi itse. Ja mielellään teki. En alkanut elämään silti valmispizzalla kun kotoa muutin 20 vuotta sitten.
[/quote]
[/quote]
kos kotona ei saa alkoholia, voi olla varma että aikuisena viina maistuu.
[/quote]
[/quote]
En syö tortilloja. Jos haluan, teen täytettyjä lettuja.