Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Yksinäisyys on pilannut naamani.

Vierailija
26.10.2021 |

Se että 29vuotiaana istuu kotona ilman kontakteja, menoja, hymyä, puhumista. Naama alkanut valahtaa alas ja perusilmeni on surullinen ja väsynyt.

Suupielet ja nenän ympäryys "roikkuvat". Silmät ovat "kutistuneet" ja niistä näkyy elottomuus. Ihan kuin sieluni tila näkyy.

Mä en suostu menettää ulkonäköäni tämän ongelman takia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vain ongelma. No sehän se . Mitäs yksinäisyys -ei mitään.

Vierailija
2/8 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ilmiö eristyksen alussa. Aloin tehdä kasvojumppaa ja lauloin ja höpöttelin itsekseni kotona. Katso hauskoja komediasarjoja ja videoita. Yritä tavata ihmisiä tai soittele kavereille. Kasvoissa on paljon lihaksia, jotka löystyvät, jos ei ilmeile. Paljon ilmeilevillä ihmisillä on kiinteät kasvot ja ilmeryppyjä, katso vaikka näyttelijöitä. Tämän kertoi mulle plastiikkakirurgi, kun ihmettelin syviä naururyppyjäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo avokadoöljyä ja hiero sitä naamaan kuurina. Syö C-vitamiini pitoisia ruokia.

Vierailija
4/8 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuta tee kun syön tervellisesti. Yksinäisyys on saanut mut vaan kamalan näköiseksi. Minua hirvittää kun alan kokoajan enemmän ja enemmän näyttää äidiltäni. Hänellä valahti koko naama jo 30 vuotiaana ja nenä kasvoi.

Sanotkaa minua vain pinnalliseksi mutta en vain suostu olemaan ruma, yksinäisyyden lisäksi.

Vierailija
5/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on perussyy yksinäisyydelle?

Vierailija
7/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gua sha -lastalla naaman "kampaaminen" toimii.

Vierailija
8/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärissä sisätiloissa pohjoisella pallonpuoliskolla harjoitettava alakuloinen rentonaamailuhan päinvastoin varjelee kasvojen ihoa ja pohjustaa selkeästi pidempää sileää kautta. Irvistyshymyily, pullaruokavalio ja Kalifornian säteet sen naamavärkin todellisuudessa tuhoavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi