Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löytäisi kumppaniksi miehen perusseksiin

Vierailija
26.10.2021 |

haluaisin 2-3 yhdyntää päivässä eri asennoissa. Esileikiksi pussailua ja hyväiylä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta tämä aloitus.

Jos käsitin oikein, haluat joka päivä (poislukien kuukautiset) seksiä (yhdyntää) vähintään 2 kertaa.

Oli tilanne mikä tahansa.

Eli joka päivä pitäisi pysyä liimattuna sinuun, ainoastaan kerran kuukaudessa olisi mahdollista käydä vaikka parin päivän reissussa kavereiden kanssa tai sukuloimassa. Kuulostaa hieman ahdistavalta.

Suosittelen terapiaa ja myös muutaman vaikka maksullisenkin miehen käyttöä noin alkuun.

Niin voisit kokeilla onko ajatus sittenkin toteutusta ihmeellisempää.

Tottakai elämäntilanteet otetaan huomioon, eikä tuo ole mikään vaatimus. Mutta tietenkin haluan, että miehellä on luonnostaan korkea libido. Toki voi käydä reissussa. Maksullista miestä en halua. Mutta miksi ihmeessä terapiaa? Jos mies haluaa pari yhdyntää päivässä, ei kukaan ehdota terapiaa. Ei korkea seksivietti ole mikään oire tai sairaus.

Ei myöskään tarvitse olla liimattuna minuun, voihan sitä aamulla ja illalla olla yhdynnässä. Päivä aikaa tehdä työtä ja omia asioita. ap

Vierailija
22/25 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jos luet foorumilta juttuja joissa mies haluaisi useammin kuin kerran viikossa niin naisten mielipide on että joutaa hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esileikkinä haluan kyllä suuseksiä ja mietityttää millaista se seksi on, oletko aktiivinen, vai odotatko että minä teen kaiken työn?

Voin kyllä antaa miehelle suuseksiä mutten halua itse sitä vastaanottaa, koska se ei tunnu hyvältä.

Olen aktiivinen. Normaalia yhdyntää monessa eri asennossa. ap

Kuulostaa hyvältä, mutta huomasin että haet parisuhdetta. En halua parisuhteeseen enää, joten olen poissa pelistä.

Vierailija
24/25 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta tämä aloitus.

Jos käsitin oikein, haluat joka päivä (poislukien kuukautiset) seksiä (yhdyntää) vähintään 2 kertaa.

Oli tilanne mikä tahansa.

Eli joka päivä pitäisi pysyä liimattuna sinuun, ainoastaan kerran kuukaudessa olisi mahdollista käydä vaikka parin päivän reissussa kavereiden kanssa tai sukuloimassa. Kuulostaa hieman ahdistavalta.

Suosittelen terapiaa ja myös muutaman vaikka maksullisenkin miehen käyttöä noin alkuun.

Niin voisit kokeilla onko ajatus sittenkin toteutusta ihmeellisempää.

Tottakai elämäntilanteet otetaan huomioon, eikä tuo ole mikään vaatimus. Mutta tietenkin haluan, että miehellä on luonnostaan korkea libido. Toki voi käydä reissussa. Maksullista miestä en halua. Mutta miksi ihmeessä terapiaa? Jos mies haluaa pari yhdyntää päivässä, ei kukaan ehdota terapiaa. Ei korkea seksivietti ole mikään oire tai sairaus.

Ei myöskään tarvitse olla liimattuna minuun, voihan sitä aamulla ja illalla olla yhdynnässä. Päivä aikaa tehdä työtä ja omia asioita. ap

No nyt kuulostaa jo paljon paremmalta. Aikaisempien viestien sisältö jätti aivan liikaa arvailun varaan (minun mielestäni), joten tein omat päätelmäni, pahoittelut siitä.

Korkeassa libidossa kummallakaan sukupuolella ei ole ongelmaa, juuri omankaltaistaanhan onkin hyvä etsiä. Ja tosiaan kun homma on jo alkuun selkeä kummallekin niin ongelmia ei pitäisi tulla.

Onnea etsintään.

Vierailija
25/25 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäiskö kerta viikossa (lauantaisin), eikä jouluna eikä juhannuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän