Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä pojalla sukkahousut?

Vierailija
01.01.2015 |

Siinäpä se, otsikossa. Mihin ikään asti olette käyttäneet pojalla sukkahousuja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukkahousujen käytölle ole yläikärajaa, eiköhän se ole eniten kiinni mitä haluaa, etenkin sitten kun pukeutuminen on omassa tahdossa. Eikä tämä ole sukupuolestakaan kiinni, itse olen mies (50 v.) ja ikäni käyttänyt sukkahousuja viileänä vuodenaikana. Ne ovat yksinkertaisesti mukavat ja eri vahvuuksilla 20:stä 70:een denieriin voi hyvin säädellä pukeutumista näissä vaihtelevissa lämpötiloissa, kuten on tässä jälleen viimepäivinä nähty. Ohuet sukkahousut ovat myös osa ihanaa oloasuani tunikamaisen yöpaidan kanssa, esimerkiksi Nanson Foxtrot

http://nansoshop.com/Nanso/Y%C3%B6--ja-oloasut/Y%C3%B6paidat/Foxtrot/p/NA-01-22765-1950

Keskustelut sukkahousujen sopivuudesta miehelle ovat hiukan lapsekkaita. Mukava ja omaa identiteettiä ilmentävä pukeutuminen kuuluu kaikille! :)

Vierailija
22/23 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittaisi pojalle sukkahousuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:06"]Musta on jotenkin outoa pukea esim. 4-5-vuotiaalle pojalle sukkahousut. Ne on tosi vaikea pukea, kun pitäisi käydä vessassa itse.  Voiko lapsesta sanoa että joku vaate on "lapsellinen"? Tuntuu siltä... Nolottaa sanoa, olen varmaan pikkumainen av-mamma... ap [/quote] Täh? Vaikea pukea kun käy pissalla? Miten se tyttö sitten ne osaa pukea? Meillä ainakin 3v käy itse potalla pissalla ja laittaa sukkahousut takas jalkaan..

[/quote]Taitaa olla vaikeaa sekä tytöille että pojille. Meidän lasten päikystä nimittäin tuli ohjeena kaikille, että sukkahousuja ei mielellään saa käyttää lapsella päiväkodissa koska niiden pukemisessa tarvitaan niin paljon apua. Sukkiksethan otetaan kokonaan pois ainakin päiväunille mentäessä. Kalsarit/legginssit vain kiskastaan jalkaan, sukkiksia joutuu nyhtämään ja rullaamaan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi