Koetko olevasi henkisesti täysin yksin?
Kommentit (25)
Parisuhteessa kyllä..valitettavasti :(
Jännä juttu. Olen päättänyt asioista yksin jo 17 vuotta ja olen aina miettinyt miten kiva olisi mies, jolle voisi jutella ja kysyä tukea ja neuvoa päätöksenteossa ja nyt näkee ettei se olekaan niin itsestäänselvyys parisuhteessa. Olenhan toki miehiä tavannut, mutta odottelen sitkeästi sitä oikeaa. Tosin muuttuisiko jokin oleellisesti suhteen myötä muuta kuin että pitäisi kysyä toiselta "lupa" päätöksilleen...Toivottavasti ei nyt ihan näin asia mene käytännössä ainakaan kaikkien kohdalla. Toivoisin että paine, jota yksin päättävä kokee, helpottuisi parisuhteessa - ei pahenisi.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 23:21"]
Kyllä, ja se on minulle hyvä tila. En kaipaa ketään elämääni.
[/quote]
Miksiköhän tätä on alapeukutettu? Ei sillä, että minä kauheasti noista peukutuksista henkilökohtaisesti välittäisin, mutta olisi vaan mielenkiintoista kuulla, mikä on ajattelu sen taustalla, että ajatellaan olevan jotenkin huono juttu, jos joku ihminen on tyytyväinen yksikseenkin?
[/quote]
No sikäli kuin et ole lapamadon munasta kuoriutunut, olet aiheuttanut ympäristöllesi paljon vaivaa ja työtä. Vaikka he eivät rakkauttasi ja huolenpitoasi ansaitsisi, voitaisiin kai ajatella, että olet vuorostasi muille velkaa jotain huolenpitoa?
no en koska av-mammat! <3