Niin kauan kun omistan koiria, teen vain osa-aikatyötä
Tämä tarkoittaa kohdallani sitä että koirille tulee päivän aikana maksimissaan 3 tuntia yksinoloa.
Kommentit (7)
No mutta sehän on sinun valintasi eikä se ole muiden asia. Ihan selvä juttu. Kunhan et tule sitten valittamaan myöhemmin että tarvitset meiltä veronmaksajilta jotain avustusta. Siinä vaiheessa suuttuisin,
Älä hanki koiraa. Tai hommaa koiralle päivähoito tai koiratalo. Kumpiakin löytyy.
Rajansa kaikella.
Minäkin teen vain osa-aikatyötä koirien takia. Näin on ollut jo kohta 15 vuotta. Rahat riittää silti elämiseen, varsinkin kun teen lähinnä ilta ja vkl töitä. Omalla kohdalla valinta tuntuu oikealta ja koirat saa myös enemmän mun aikaa.
Olen aina ihmetellyt ihmisiä,jotka ottavat koiran,käyvät kokopäivätöissä ja rientävät erilaisissa iltamenoissa sen lisäksi.
Jos sillä tulee toimeen, niin eihän tuossa ole mitään pahaa. Päinvastoin. Itse muuten kannatan Suomessa töiden uudelleenjakoa. Jaetaan tasaisesti kaikille, niin jokaiselle riittää eikä kukaan pala loppuun.
Itse oon lehdenjakaja eli koira mukana kun jaan lehdet.
Sinun kaltaisia loisijoita on Suomessa liian paljon. Ex-vaimoni oli yksi teistä. Muuttakaa maahan, jossa muillakaan ei ole tapana tehdä töitä kuin nimeksi.