Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä rakastan mun miestä.

Vierailija
31.12.2014 |

Rakastan virheineen päivineen. Tämä on mulle ihan uusi juttu. Koskaan aiemmin en ole oikeasti rakastanut miestä. Olin naimisissa 8-vuotta ilman todellista rakkautta. Eron jälkeen löysin nykyisen mieheni ja nyt voin sanoa, että oikeasti rakastan. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kylmä akka, jos 8 vuodessa ei minkäänlaista rakkautta kanssa-asujaan herää.

Vierailija
2/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Siis tuon, että rakastaa, vaikka näkee ne virheet. Aiemmin mäkin hain sitä, että miehessä ei saa olla oikeastaan virheitä. Mutta sitten rakastuin mieheen, josta kelpaa kaikki just sellaisena kuin hän on. Se ei ole takuu pysyvälle suhteelle, sillä tämä mies on vaikea, mutta hänelle haluan hyvää, enkä ole läheskään niin itsekäs kuin muiden kanssa. Ja se kasvu, joka itsessäni hänen takiaan on tapahtunut on huikea. Jo sen takia olen saanut paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Kiva kuulla. Mäkin rakastaan mun miestä ihan sairaasti. Ollaan oltu yhdessä koko mun aikuisikäni ja mä oon jo vanha ja mieheni vielä minuakin vanhempi. Välillä on ollut vaikeita aikoja mutta nyt mä oon niin onnellinen.

Vierailija
4/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Inäkin. Ja silti mulla on salarakkaan tekele...

Vierailija
5/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Mikä mua kiinnostaa, on että rakastaako sinun miehesi sinua pyyteettömästi. Varsinkin sitten kun olet vanha ja raihnainen ja äksyilet lonkkavaivojasi hänelle. 

Pystyykö miehet aitoon rakkauteen? Vai riippuuko se aina naisen ulkonäöstä ja helppoudesta? Tämä on se aidosti kiinnostava kysymys. Koska me kaikki tiedetään, että naisissa on uhrautuvuutta enemmän kuin laki sallii, siinä ei ole mitään uutta.

Vierailija
6/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:30"]

Taitaa olla tuore suhde.

[/quote]

Ei toisen vikojen hyväksyminen ainakaan mulla ole suhteen kestoon liittynyt. Päin vastoin usein olen alusta asti vahtinut toisen vikoja ja inhonnut niitä ja oppinut ehkä ajan kanssa sietämään niitä. Mutta kun tapasin oikean rakkauteni, toisen viat eivät aiheuta häpeää, moitetta ja motkotusta vaan niillä ei ole merkitystä.

Vierailija
7/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 22:37"]

Ihan kiva. Mikä mua kiinnostaa, on että rakastaako sinun miehesi sinua pyyteettömästi. Varsinkin sitten kun olet vanha ja raihnainen ja äksyilet lonkkavaivojasi hänelle. 

Pystyykö miehet aitoon rakkauteen? Vai riippuuko se aina naisen ulkonäöstä ja helppoudesta? Tämä on se aidosti kiinnostava kysymys. Koska me kaikki tiedetään, että naisissa on uhrautuvuutta enemmän kuin laki sallii, siinä ei ole mitään uutta.

[/quote]

Mun mies ainakin rakastaa mua, vaikka olen tosi hankala luonne kaikin tavoin.  Mussa ei ole mitenkään hirveästi uhrautuvuutta. Eikä mieskään koe uhrautuvansa, laittaa mulle aina välillä jöötä, jos meinaa mennä ihan mahdottomaksi. Mies hoitaa meillä kotia ja lapset. Mä oon täällä koneella ja käyn töissä :)

Vierailija
8/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 22:37"]

[/quote]

Mun mies ainakin rakastaa mua, vaikka olen tosi hankala luonne kaikin tavoin.  Mussa ei ole mitenkään hirveästi uhrautuvuutta. Eikä mieskään koe uhrautuvansa, laittaa mulle aina välillä jöötä, jos meinaa mennä ihan mahdottomaksi. Mies hoitaa meillä kotia ja lapset. Mä oon täällä koneella ja käyn töissä :)

[/quote]

Palataan siis asiaan kun olet vanha ja raihnainen.

t. kyynikko joka epäilee miesten kykyjä 

Vierailija
9/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla Naisen rakkaudesta mieheen.....

Rakastan naistani ylikaiken.Vvaikka hän on usein vaativa ja minun rakkaani.

Missä on USB liitin ???? Miten se liittyy mihinkään ?

Rakkaus ja läheisyys ja yhteenkuuluvuus ......

=   #"Minun Rakas "

Vierailija
10/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. :) Jos kaikki maailmassa saisivat/osaisivat/pystyisivät (niin halutessaan) rakastaa aidosti ja sydämensä pohjasta samanlaista vastakaikua saaden, vallitsisi täällä paitsi maailmanrauha, niin myöskin suurin osa lääkkeistä olisi turhia eikä missään törmäisi turhaan vittuiluun ja ikävyyteen.

Vierailija
11/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet..

Vierailija
12/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuore suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän