Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää vuotta 2015 ja HYVÄSTI AV

Vierailija
31.12.2014 |

En puolenyön jälkeen aio enää koskaan tulla tälle palstalle. Hasta la vista bitches!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen sinulle ap :( voisinpa päästää tästä itsekin irti. :)

Vierailija
2/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 21:36"]

Olen kateellinen sinulle ap :( voisinpa päästää tästä itsekin irti. :)

[/quote]

Ei tarvitse kuin päättää, että TÄNÄÄN en mene av:lle. Ja tekee sen päätöksen joka päivä. Näin itse teen. Hyvästi jääkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tulee mukaan? Siis paluuseen omaan elämään av:ltä? Minä!

Vierailija
4/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpönassu.

Vierailija
5/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:20"]höpönassu.
[/quote]Tuhlaa sinä vaan elämäs täällä, minä aion keskittyä oikeaan elämään! -AP

Vierailija
6/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös !! Itse olen miettinyt samaa. Sinä aikana kun on täällä ehtisi harrastaa liikuntaa ja esim. Tehdä kotitöitä tai keskittyä parisuhteeseen. . Taidan tehdä samoin :D hyvää uutta vuotta !

Vierailija
7/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:22"]Hyvä päätös !! Itse olen miettinyt samaa. Sinä aikana kun on täällä ehtisi harrastaa liikuntaa ja esim. Tehdä kotitöitä tai keskittyä parisuhteeseen. . Taidan tehdä samoin :D hyvää uutta vuotta !
[/quote]Kiitos samoin <3 -AP

Vierailija
8/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tommosia lupaile, enkä myöskään lupaa olla kiroilematta, herkuttelematta enkä lakkaamasta etsimästä kaikenlaista mukavaa ja kenties turhaakin elämännautintoa vähän sieltä ja täältä, miltä nyt milloinkin tuntuu. Itse asiassa, minä lupaankin kohdella itseäni niin ihanasti ja sopivasti hemmotellen, että ensi vuosi voisi sen puolesta hyvinkin olla vaikka elämäni viimeinen. Toivottavasti ei sentään. Kippis :)

Vierailija
9/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tääkin elämää, silti.

Vierailija
10/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuo olla ihan hyvä idea, mutta luultavasti siirtyisin tämän sijasta vain teeveen ääreen joten eipä siinä kauheasti hyötyä ole. Jos telkkarinkin laittaa pannaan niin siirtyisin koneelle lukemaan uutisia ja blogeja. Jos nekin laitetaan pannaan, niin mihin sitä vapaa-ajan sitten pistäisi? Noh, ehkä tulisi ulkoiltua enemmän. Harkitsen asiaa.

Vierailija
11/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee, tai viet multa kaikeeeen!

Vierailija
12/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna jo sormet syyhyää ja, ja... Ei pysty! Pakko panna provo!

Vierailija
13/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uuttavuotta!

Minä meinaan olla täällä av-palstalla, kun täällä on niin mielenkiintoisia keskusteluja.

Mamma 52

Vierailija
14/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämässä pitää yksi pahe olla. En juo enkä polta, syön herkkuja kohtuudella ja liikun säännöllisesti. AV on paheeni, jota rakastan ja josta en luovu! 

Vierailija
15/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täällä 14 vuotta välillä enemmän, välillä vähemmän ja väliin mahtuu muutama vuosi kokonaan ilman tätä palstaa. Hankala täältä on valitettavasti eroon päästä varsinkin nyt kun puhelimella pääsee tänne missä ja milloin vain.. N40

Vierailija
16/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:46"]Hyvää uuttavuotta!

Minä meinaan olla täällä av-palstalla, kun täällä on niin mielenkiintoisia keskusteluja.

Mamma 52
[/quote]

Mie oon lapseton vanhapiika.

Vierailija
17/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu-huu, pits!

Vierailija
18/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaipaamaan jäivät:

Vierailija
19/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:47"]

Kyllä elämässä pitää yksi pahe olla. En juo enkä polta, syön herkkuja kohtuudella ja liikun säännöllisesti. AV on paheeni, jota rakastan ja josta en luovu! 

[/quote] Mulla sama homma, jotain pientä pahetta täytyy harrastaa ;) Minäkään en käytä ollenkaan alkoholia, en tupakoi, en syö sokeria tai muita "herkkuja", menen nukkumaan klo 23 ja harrastan liikuntaa joka päivä. Täällä aaveella käyn lähinnä lukemassa hauskimpia juttuja ja joskus tulee jotain kirjoiteltuakin. Ihan joka päivä en sentään käy!

Vierailija
20/26 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:47"]

[/quote] Mulla sama homma, jotain pientä pahetta täytyy harrastaa ;) Minäkään en käytä ollenkaan alkoholia, en tupakoi, en syö sokeria tai muita "herkkuja", menen nukkumaan klo 23 ja harrastan liikuntaa joka päivä. Täällä aaveella käyn lähinnä lukemassa hauskimpia juttuja ja joskus tulee jotain kirjoiteltuakin. Ihan joka päivä en sentään käy!

[/quote]

No minä käyn. Huolestun kohta. En voi pysyä poissa! Täällä on niin kiinnostavia ja viihdyttäviä keskusteluja. Käyn täällä salaa kaikilta tutuilta.