Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt mikä siinä Thaimaassa oikein kiinnostaa?

Vierailija
31.12.2014 |

Matkailuketjua lukiessa huomasin että lähes joka toinen matkaa Thaimaahan ensi vuonna. Olen käynyt kaikilla mantereilla ja monessa kymmenessä maassa eikä Thaimaa kiinnosta tippaakaan. Miksi siis kaikki suomalaiset käy siellä vuosi toisensa perään jotkut vielä monta kertaa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 08:50"]

Suomalaiset kokee Thaimaan helpoksi ja turvalliseksi kohteeksi. Kuin Kanaria, mutta vähän eksoottisempi. Mukava lapsiperheelle. Itse tykkään enemmän Filippiineistä, Indonesiasta ja Malesiasta, miinus niiden kohteet, joihin tehdään paljon pakettimatkoja. En kaipaa hienoja hotellialueuta vaan luonto, maisemat ja oma rauha on minulle se ykkösjuttu.

[/quote]

Luonto ei kestä tuollaista matkailua kaikkien osalta, joten kannataisi arvostaa niitä turistirysiä ja pakettimatkoja enemmän. Jos kaikki haluaisivat istua omalla rannalla yksinään, olisi seuraukset luonnolle katastrofaaliset. Nostan hattua pakettimatkailijoille ja turistirysille, matkanne ovat jossain määrin edes hieman ekologisia. Nämä itsekkäät individualistimatkailijat saisivat puolestaan hävetä itsekkyyttään.

Vierailija
42/46 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöä ja veli perheineen siellä työkomennuksella, yhden firman Thaimaan toimistoa käynnistämässä ja perehdyttämässä töihin eli ilmainen majoitus. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans tätä miettinyt, että mikä siellä vetää. Joo, on kuvissa ihan kivannäköisiä hotelleja ja biitsejä, mutta sitten niiden ulkopuolella on vain kaaottisen näköistä liikennettä ja rumannäköisiä hökkeleitä. Myös hygienia arveluttaa, kun tuntuu vähän jokaiseen iskevän joku pöpö jos siellä käy. Mun puolesta jokainen saa mennä minne tahtoo ja tottakai itse hakeudun lomalle sellaiseen paikkaan joka miellyttää. Mutta jostain syystä Thaimaa ei miellytä niin paljoa että sinne lähtisin. Mies kävi välilaskustopilla Bangkokissa ja oli niin kulttuurishokissa sen jälkeen että on vannonut ettei siihen maahan enää lähde.

Vierailija
44/46 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet välimatkat muihin houkutteleviin Kaakkois-Aasian kohteisiin vois olla kanssa hyvä syy. Se, että talviaikaan myös Etelä-Amerikassa on lämmintä ei liity asiaan mitenkään. Joku ehkä vaan tykkää Aasiasta?

Itse en odottanut Thaimaalta mitään, pidin sitä juuri sellasena massaturismimestana. Se oli mun viimeinen maa useamman maan reppureissulla ja yllätti mut täysin. Palaisin sinne koska vaan. En ehkä minnekään Krabille tai Pattayalle, mutta muualle. Miksi mä tykkäsin:

- halpaa käydä leffassa

- halpaa urheilla

- halpaa ottaa kauneushoitoja

- halpaa shopata

- tosi hyvää (ja halpaa) ruokaa

- paljon vaihtoehtoja

- halpaa majoitusta (mutta myös kalliimpaa jos haluaa törsätä)

- paljon retkikohteita (omatoimisia tai matkatoimistojen kautta)

- turistille HELPPO

- upeat maisemat

- liikkuminen järjestyy helposti, koska niistä löytyy infoa

- paljon muita ihmisiä joiden kanssa olla

- myös kohteita joissa ei ole niin paljoa ihmisiä

- MONIPUOLISUUS (ne seksimatkat rantsulle ei oo ainoo vaihtoehto!)

Siinä ne syyt oikeastaan tulikin. Kun mä olen lomalla niin mulle on kolme tärkeetä asiaa mestassa: tekeminen, ruoka ja rentoutuminen yhdellä sanalla voisi sanoa NAUTTIMINEN. Mä nautin siitä, että mulla on saman päivän aikana mahdollisuus kokea ja tehdä (esim. aloittaa aamu snorklausreissulla tai vuokrata mopo ja lähteä tutkimaan vähän matkan päässä olevaa pikkukylää ja käydä välipalalla vesiputouksen juurella) ja päivän mittään haluan syödä hyvin ja mielellään edullisesti ja päivän voi päättää parin euron jalkahoitoon tai kokovartalohierontaan tai leffassakäyntiin.

Toki noi vois tehdä monessa muussakin maassa, mutta ei niin edullisesti, kuin Thaimaassa. Siellä noi saa parillakybällä/päivä.

Vierailija
45/46 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemalet ja hieronta :)

Vierailija
46/46 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan