Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko cdon luotettava paikka tilata?Kokemuksia?

Vierailija
25.10.2021 |

Otsikossa kysymys. Tuolta löytyisi eräs tv-sarja kokonaisuudessaan boksina.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin dvd:n ja tuli kyllä niin kuin pitikin. Harvakseltaan olen tuolta ostanut eikä mitään ongelmia ole ollut.

Vierailija
42/81 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cdon.fi

Hei! Tulen tulevaisuudessa olemaan hyvin kriittinen tilauksen tekemiseen CDON.fi sivuilta. Eivät julkaise palautettani,jota ovat pyytäneet. Olen korjannut palautteen ja viimeisin versio meni näin:

Hei! Ensimmäinen palaute hylättiin, mutta kerron asiaa nyt enemmän. Nettisivuilla kerrotaan,että tuote on Philips. Saapuneessa paketissa ei mainita Philips, vain Made In China ja ruotsalaisen yrityksen nimi. Mutta lähetyslistassa mainitaan edelleen Philips. Tuote ei ole Philips vaan kiinalainen kopio ja myyjä johtaa ostajaa harhaan. Palautettiin rahat, josta pistert mutta ei poista sitä tosiasiaa,että myyjä tarkoituksellisesti huijaa ostajia.

Totta,että käyttävät ruotsalaista muistaakseen 24h.se firmaa tavaroiden lähettämiseen. Itse olen yrittäjä ja en halua jatkossa tukea tällaista yritystoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt, CDON.FI kirjoitti:

Cdon.fi

Hei! Tulen tulevaisuudessa olemaan hyvin kriittinen tilauksen tekemiseen CDON.fi sivuilta. Eivät julkaise palautettani,jota ovat pyytäneet. Olen korjannut palautteen ja viimeisin versio meni näin:

Hei! Ensimmäinen palaute hylättiin, mutta kerron asiaa nyt enemmän. Nettisivuilla kerrotaan,että tuote on Philips. Saapuneessa paketissa ei mainita Philips, vain Made In China ja ruotsalaisen yrityksen nimi. Mutta lähetyslistassa mainitaan edelleen Philips. Tuote ei ole Philips vaan kiinalainen kopio ja myyjä johtaa ostajaa harhaan. Palautettiin rahat, josta pistert mutta ei poista sitä tosiasiaa,että myyjä tarkoituksellisesti huijaa ostajia.

Totta,että käyttävät ruotsalaista muistaakseen 24h.se firmaa tavaroiden lähettämiseen. Itse olen yrittäjä ja en halua jatkossa tukea tällaista yritystoimintaa.

Eivät ne yhtä munkaan palautettani julkaisseet, jossa mainitsin, ettei ko. tuote todellakaan ole se, mitä tilattiin vaan joku kiina -kopio.

Slowmoose -nimisestä paikasta lähetetty.

Varauksella tilaan sieltä enää yhtään mitään.

Vierailija
44/81 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin erehdyksessä saman tuotteen kahdesti. Maksoin toisen ja palautin toisen. Nyt laskutusfirma on karhunnut minulta palautetun tuotteen hintaa kahden kuukauden ajan. Cdon:in asiakaspalvelu kertoo ottaneensa yhteyttä laskutusfirmaan ja välittää minulle heidän kommenttinsa ottamatta kantaa siihen, ovatko saaneet palautuksen. Uskomatonta pallottelua, jossa asiakas on pelivälineenä. Eipä tarvi sieltä enää tilata!

Vierailija
45/81 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo odotan toimitusta. Tähän mennnessä 7-8pv mennyt en tiedä mitä ja milloin tulee

Vierailija
46/81 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilaukset ovat aina tulleet nopeasti eikä ongelmia ole ollut.

Vierailija
47/81 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita vuosia olen sieltä tilaillut jotain aina elektroniikasta (kuulokkeita, puhelimen...) deodorantteihin eikä kyllä oo ollut mitään ongelmia.

Aloitin asioinnin kys. verkkokaupassa ajalla jolloin spotify ei vielä ollut olemassa ja tilailin sieltä cd-levyjä kun valikoima oli usein paljon parempi kun paikallisissa liikkeissä ja yleensä hinnat myös.

Vierailija
48/81 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa ulkomaalaisista verkkokaupoista mitään. Palautus vaikeaa tai mahdotonta.

Lähetetään tahallaan väärä tuote mitä mahdoton palauttaa.

Tarkastan aina nämä fi kaupat.

Kerran kusetettu 72 euroa ja se riitti( FIxpart).

Vierailija
49/81 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin dvd-leffan joulukuussa, siis 2022. Tilaus oli käsitelty 17.12. Huomenna tulee 2 kuukautta, enkä vieläkään ole saanut elokuvaa, vaikka sen maksoin, ehkä tuhmyyttäni. Posti ei ole syyllinen.

Vierailija
50/81 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitukset ovat joskus todella hitaita kun lähetys tulee jonkun kolmannen osapuolen kautta kiinasta, tuotteet kuitenkin tulleet perille parin viikon päästä. 

Vierailija
51/81 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikausia tilannut CDON tuotteita ja aiemmin on toiminut ihan hyvin. Nyt kun ovat muuttuneet ns. portaaliksi eri toimittajille, niin tilanne on muuttunut olennaisesti.

Tilasin kaksi tuotetta ja tilanne oli täysi kaaos. Toisesta sain seurantakoodin, mutta se oli väärä. Sen mukaan tuote olisi menossa takaisin Kiinaan. Tätä kyselin, mutta kysymykset menivät sinne Kiinaan ja sieltä vastattiin mitä sattuu. Ei siis mitään tietoa, että tulisiko tuotteen saamaan. Loppu viimeksi tuotteet tuli, toinen hieman alle kuukaudessa ja toinen vähän yli.

Laatu suhteessa hintaan oli heikko. Kumpikin tuote oli pettymyksiä ja täyttä tuskaa tilauksen osalta.

Arviointia eivät suostu julkaisemaan, kun ei saa kommentoida toimitusta mitenkään. Kaikista näistä johtuen jatkossa en tule sieltä mitään tilaamaan ja en suosittele muillekaan. :(

Verrokkina voisi mainita Kärkkäisen ja vaikka ilmoittavat olevansa myös portaali tai markkinapaikka, niin sieltä toistaiseksi on toiminut hyvin.

Vierailija
52/81 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Tilasin tuotteen, tilaus hyväksyttiin ja peruttiin 5 min myöhemmin. Olin cdon:iin yhteydessä ja sanoivat että ei kuulu meille, ole yhteydessä myyjään jos haluat rahat takaisin.

Sieltäkään ei tietenkään kuulunut mitään. Eli 100% huijausta. Ja cdon myy edelleen samaa tuotetta.

Välttäkää!

Vierailija
53/81 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin cdonilta uudet tiskialtaan tulpat ja kun aloin odottamaan postin saapumista niin tuli epämääräinen tekstiviesti norjan kielellä missä pahoiteltiin paketin kotiinkuljetuksen epäonnistumista ja alla oli linkki nettisivulle missä pyydettiin oikeaa lähiosoitetta uudestaan.

Viestin jälkeen oli lähetyksen uudelleenlähetys 0,3€ käsittelyn kustannus ja linkki maksamiseen. Täytin sen epähuomiossa ja jouduin jäädyttämään korttini koska olinkin tullut huijatuksi.

EN SUOSITTELE CDON-TILAAMISTA

Vierailija
54/81 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello kitty hiekkalelusetti yli 200€. On kuulema oikea hinta 🤭

Vierailija
55/81 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä on oikein kusetusfirma CDON COM ei ota mitään vastuuta alafirmoistaan ei ole edes kunnollisia palautusosotteita aikaisemmin vuosia sitten palautus oli helppoa eikä maksanut mitään.Vaikkka on ilmoittanut peruutuksen niin joku kuljetusliike lähettää tuotteen väkisin.Poistin kaikki tietoni enkä osta enää mitään.Esim Hobby Hallissa on palautus ilmainen vaikka joskus kestääkin mutta siellä kuitenkin pääfirma hoitaa alafirmojen tuotteet eikä asiakkaiden tarvitse takuta paalauttamisita! V..........nut asiaka!

Vierailija
56/81 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri 200€ kameran takaisin , jouduin maksamaan postimaksun 17,50€ 

Reolik Go kamera ei puhunut yhtään mitään oli täysin viallinen. 

Nytt jännitetään kuinka käy. 

Vierailija
57/81 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin valoverhon 2 kuukautta sitten. Tyhmänä maksoin sen heti. En ole vieläkään saanut rahoja takaisin! Eikä minun spostiin enää vastata.. Ei ole isosta summasta kyse mutta periaatteen takia on varmaan käytävä tekemässä rikosilmoitus. ELKÄÄ IKINÄ TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN!!

Vierailija
58/81 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että halvat tuotteet voi palauttaa mutta 200€ tavara pakataan , eikä edes lähetyslistaa laiteta, paketti korttiin ei laiteta toimittajan yhteystietoa vaan kuljetusliikkeen nimi. Eivätkä anna osoitetta mihin viallisen tuotteen voisi lähettää. 

huijausta sanon minä. 

Vierailija
59/81 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nuo halvat tuotteet pelaa mutta jo 200€ tuotteet eivät. 

asialliseen reklamointiin suhtaudutaan ylimielisesti ja halveksien. 

Vierailija
60/81 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina on luotettava toimittamaan. Tuote tulee nopeasti ja se toimii. 

Liettua on surkein paikka mitä voi olla. Heillä on aivan omanlaiset säännöt ja omaksi edukseen. 

he suojelevat itseään niin ettei anna itsestään tietoa kuka on lähettäjä. 

no tulli avaa ilmeisesti jokaisen paketin joka tulee ilman lähettäjän yhteystietoja. 

kuten oli tehnyt minunkin tapauksessani. 

sinne meni 200€ kuin hohtimet kaivoon. 

CDON on vain nimi , tavara ei koskaan kulje heidän kauttaan.