Onko muita, jotka eivät koskaan juhli uutta vuotta?
Itse esim. istun kotona yksin ja mussutan pipareita. En muista koska olisin juhlinut uutta vuotta. Kavereita ei juurikaan ole. Muita?
Kommentit (38)
Uusi vuosi on paljon järkevämpi juhla, kuin joulu!
No ei mitenkään isosti. Katsotaan ilotulitus, kun sen näkee tästä ikkunasta ja tehtiin tortilloja, mutta niitä voisi tehdä muutenkin. Normaalin ruoka-aikaan nekin syötiin jo.
Vihaan uutta vuotta,juhannusta ja vappua.
Yksin istun partsilla toppis päällä ja juon valkoviiniä ja katselen raketteja ja luen av-palstaa.
En vietä. Olen yksinäinen enkä oikeen osaa siihen vieläkään suhtautua kovin hyvin vaikka olen ollut sitä jo 15 vuotta. Ei siis ole mulla yhtään ketään läheistä tms. Joulu ja uusivuosi pahimpia aikoja vuodesta. Oma selviytymiskeino on ollut jo 9 vuotta se, että haen aatonaattona 5 pulloa kossua jotka latkin jouluaattona, päivänä ja tapaninpäivänä. Yksi pullo säästyy uudenvuoden juhlaan. Kännissä mulla ei ole koskaan tylsää enkä ole siis mikään itkijä silloin. On vaan helpompi turruttaa itsensä viinalla. Muutoinpa en juuri alkoholia käytä. Eli en siis ole mikään rapajuoppo.
N52
En juhli minäkään. Vaihtuu se vuosi muutenkin.
En juhli kun huomenna työpäivä! En juhlisi vaikka olisin vapaalla. -Hoitsu
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:29"]En vietä. Olen yksinäinen enkä oikeen osaa siihen vieläkään suhtautua kovin hyvin vaikka olen ollut sitä jo 15 vuotta. Ei siis ole mulla yhtään ketään läheistä tms. Joulu ja uusivuosi pahimpia aikoja vuodesta. Oma selviytymiskeino on ollut jo 9 vuotta se, että haen aatonaattona 5 pulloa kossua jotka latkin jouluaattona, päivänä ja tapaninpäivänä. Yksi pullo säästyy uudenvuoden juhlaan. Kännissä mulla ei ole koskaan tylsää enkä ole siis mikään itkijä silloin. On vaan helpompi turruttaa itsensä viinalla. Muutoinpa en juuri alkoholia käytä. Eli en siis ole mikään rapajuoppo.
N52
[/quote]
Se on kumma juttu miten yksinäisyyteen vaan ei totu, vaikka vuodesta toiseen juhlat vietetään yksin.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:22"]
No ei mitenkään isosti. Katsotaan ilotulitus, kun sen näkee tästä ikkunasta ja tehtiin tortilloja, mutta niitä voisi tehdä muutenkin. Normaalin ruoka-aikaan nekin syötiin jo.
[/quote]
Näin meiiläkin. Syödään tortilloja vain uutena vuotena ja vappuna, siis juhlitaan oikein kunnolla :)
Ei ole mitään järkeä vouhottaa vuodenvaihdetta. Vuosluku vaihtuu, se siitä. Ihan typerää ilotulitus ja vouhotus.
En välitä uudesta vuodesta, vapusta pidän. Meillä ei koskaan harrastettu raketteja joten melko yhdentekevä juhla. Koirani ovat olleet paukkuarkoja joten en lähde mihinkään.
Onko muita, joita vuodenvaihteen hypetys tympii?
Minä en pidä joulusta, uudesta vuodesta juhannuksesta, enkä vapusta. Ehkä ruoan voin tehdä siinä se.
Uusi vuosi, vuodenvaihde jotenkin pilaa joulun lämpimän tunnelmallisuuden.
En ole ikinä kummemmin juhlinut. On ollut tapana käydä saunassa ja viettää rento ilta kotona. Tinan valaminen on ollut mieluisin perinne. Joskus olen toki hommannut hyvää juomaa. Tänä vuonna ihan vaan colaa.
Ällöä alkaa jo nyt uutisoida Sidneystä innolla et vuosi, ajatella, vaihtunut. Rakettien pauke hermostuttaa.
Varmaaan perinteisiin liittyy tärkeitä asioita että esiim on aikaa olla yhdessä läheistensä kanssa. Mutta yksinäisyyys justiin ja vaikka masennus jne.. kyllä kaikki harmaaata massaa.
Pakko valvoa pamauttelun ja kiljumisen takia sinne 00.00 asti. Sitten hiljenee pikkuhiljaa. Muuten normipäivä.
Sama täällä. Juuri ajatelin, että ainakaan 15 vuoteen en ole vietänyt juhannusta joulua enkä uuttavuotta. Synttäreistä puhumattakaan.