Onko muita, jotka eivät koskaan juhli uutta vuotta?
Itse esim. istun kotona yksin ja mussutan pipareita. En muista koska olisin juhlinut uutta vuotta. Kavereita ei juurikaan ole. Muita?
Kommentit (38)
Saisivat kieltää ilotulitteet. Valoshow riittäis niille, joita kuviot kiinnostaa. Miksei kukaan nyt tässä asiassa vetoa ilmadstonmuutokseen ja saasteisiin?
Ei vuosiluvun vaihtumisessa ole mitään juhlan aihetta. Pressan huomista puhetta odotan.
Sähköinen miekkari ilotulitteiden kieltämiseksi. Ei edes eduskunnassa meinaa asia edetä.
Emme ole koskaan ” juhlineet” vuoden vaihtumista, ei yksinkertaisesti ole koskaan kiinnostanut.
En juhli, vaan olen kotona lemmikkien seurana. Kissa säikähtää jokaista pamahdusta ja koirakin jo hakeutui kainaloon ihmeissään. Ymmärrän, että muut tykkäävät juhlia, ja fiksut ihmiset onneksi juhlivatkin niin, ettei siitä aiheudu muille - ihmisille tai eläimille - haittaa. Sen sijaan niitä juhlijoita en ymmärrä, jotka alkavat ampua rakettejaan jo päivällä.
En tykkää raketeista, olen yksin kotona. Yritän vaan mennä aikaisin nukkumaan.
90-luvun alussa tuli vielä 'juhlittua'. Ilotulituksistakaan en innostu. Puolilta öin luultavasti nukun jo.
En varsinaisesti juhli jouluakaan vaikka taustalla ei ole mitään uskonnollista tai kulttuurista asiaa. Enkä uutta vuottakaan. Uusi vuosi vielä toisinkuin joulu tarkoittaa Suomessa "perinteisesti" asioiden muuttumista paskempaan suuntaan. Liitän Suomen uudet vuodet aina että, päällimmäisenä on mitä muuttuu paskemmaksi. Ensi vuonnahan ei saa enää mistään esimerkiksi terveystalolla lääkärissä käynnistä kela-korvauksia kun täysin laittomasti valtaan noussut hallitus noin päätti siis meillekin jotka emme yhtäkään tuon hallituksen puoluetta äänestäneet.
En voi jättää paukkuarkaa koiraa yksin kotiin. Enkä kyllä varmaan muutenkaan menisi mihinkään.
Täällä on jo kahtena yönä herätty paukutteluun. Miksi noita saa***nan raketteja saa edes myydä monta päivää ennen uutta vuotta. Toivon, että jokaiselta pamahtaa käsi irti.
Uusi vuosi on näistä suurista juhlista helpoimpia, voi olla aivan hyvin yksin kotona siitä häpeää tuntematta.
Juhlisin kyllä seurassakin, mutta yksinäisenä en jaksa lähteä keskustaan katselemaan vieraita, juopuneita ihmisiä. Soitan usein tuttaville juhlapäivinä tai ennen juhlapäiviä, mutta harvaa kiinnostaa vastata tai jutella. Vietän siis yksin uudet vuodet, juhannukset, vaput jne.
Yksin minäkin olen, mutta olen ostanut itselleni sushia ja valkoviiniä ja aion katsoa HBOlta yhden sarjan ja raketteja ikkunasta.
Viimeksi joskus päälle parikymppisenä tuli juhlittua baarissa uutta vuotta, ei ole sen jälkeen kiinnostanut moneen vuosikymmeneen.
Vierailija kirjoitti:
Yksin minäkin olen, mutta olen ostanut itselleni sushia ja valkoviiniä ja aion katsoa HBOlta yhden sarjan ja raketteja ikkunasta.
Mäkin ostin sushia ja aion vuokrata kauhuelokuvan illan piristykseksi, nukkumaan menen paljon ennen puolta yötä.
Minua aina surettaa, kun joulu on ohi. Niin ei huvita juhlia uutta vuotta. Ihan turha juhla. Lapsille tottakai jotain sipsejä ja leffaa. Ikkunasta katsellaan raketteja. Joskus käydään pienellä kävelyllä. Nyt tulee vettä vaakatasossa, niin sisällä ollaan.
Jos ei juhlimiseksi lasketa, että toivotan töissä hyvää uutta vuotta työkavereille ja potilaille, ja kuunnellaan milloin alkaa raketit paukkua. Aina kun vain olen saanut, olen ottanut uudenvuodenaatolle töitä ja mieluiten iltavuoron.
Me, minä ja puolisoni, emme juhli koskaan uutta vuotta.
Olen ollu uuden vuoden juhlissa ehkä kaksi kertaa elämässäni. Nyt korona-aikana ei niin haittaa olla yksin kotona kun tuntee olevansa tunnollinen kansalainen kun ei rieku missään yöelämässä tai bileissä.