Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät koskaan juhli uutta vuotta?

Vierailija
31.12.2014 |

Itse esim. istun kotona yksin ja mussutan pipareita. En muista koska olisin juhlinut uutta vuotta. Kavereita ei juurikaan ole. Muita?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Juuri ajatelin, että ainakaan 15 vuoteen en ole vietänyt juhannusta joulua enkä uuttavuotta. Synttäreistä puhumattakaan.

Vierailija
2/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi on paljon järkevämpi juhla, kuin joulu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään isosti. Katsotaan ilotulitus, kun sen näkee tästä ikkunasta ja tehtiin tortilloja, mutta niitä voisi tehdä muutenkin. Normaalin ruoka-aikaan nekin syötiin jo. 

Vierailija
4/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan uutta vuotta,juhannusta ja vappua.

Vierailija
5/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin istun partsilla toppis päällä ja juon valkoviiniä ja katselen raketteja ja luen av-palstaa.

Vierailija
6/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä. Olen yksinäinen enkä oikeen osaa siihen vieläkään suhtautua kovin hyvin vaikka olen ollut sitä jo 15 vuotta. Ei siis ole mulla yhtään ketään läheistä tms. Joulu ja uusivuosi pahimpia aikoja vuodesta. Oma selviytymiskeino on ollut jo 9 vuotta se, että haen aatonaattona 5 pulloa kossua jotka latkin jouluaattona, päivänä ja tapaninpäivänä. Yksi pullo säästyy uudenvuoden juhlaan. Kännissä mulla ei ole koskaan tylsää enkä ole siis mikään itkijä silloin. On vaan helpompi turruttaa itsensä viinalla. Muutoinpa en juuri alkoholia käytä. Eli en siis ole mikään rapajuoppo.

N52

Vierailija
7/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli minäkään. Vaihtuu se vuosi muutenkin.

Vierailija
8/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli kun huomenna työpäivä! En juhlisi vaikka olisin vapaalla. -Hoitsu

Vierailija
9/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:29"]En vietä. Olen yksinäinen enkä oikeen osaa siihen vieläkään suhtautua kovin hyvin vaikka olen ollut sitä jo 15 vuotta. Ei siis ole mulla yhtään ketään läheistä tms. Joulu ja uusivuosi pahimpia aikoja vuodesta. Oma selviytymiskeino on ollut jo 9 vuotta se, että haen aatonaattona 5 pulloa kossua jotka latkin jouluaattona, päivänä ja tapaninpäivänä. Yksi pullo säästyy uudenvuoden juhlaan. Kännissä mulla ei ole koskaan tylsää enkä ole siis mikään itkijä silloin. On vaan helpompi turruttaa itsensä viinalla. Muutoinpa en juuri alkoholia käytä. Eli en siis ole mikään rapajuoppo.

N52
[/quote]

Se on kumma juttu miten yksinäisyyteen vaan ei totu, vaikka vuodesta toiseen juhlat vietetään yksin.

Vierailija
10/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:22"]

No ei mitenkään isosti. Katsotaan ilotulitus, kun sen näkee tästä ikkunasta ja tehtiin tortilloja, mutta niitä voisi tehdä muutenkin. Normaalin ruoka-aikaan nekin syötiin jo. 

[/quote]

Näin meiiläkin. Syödään tortilloja vain uutena vuotena ja vappuna, siis juhlitaan oikein kunnolla :) 

Vierailija
11/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä vouhottaa vuodenvaihdetta. Vuosluku vaihtuu, se siitä. Ihan typerää ilotulitus ja vouhotus.

Vierailija
12/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais vaan vanha vuosi jatkua.

Vierailija
13/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä uudesta vuodesta, vapusta pidän. Meillä ei koskaan harrastettu raketteja joten melko yhdentekevä juhla. Koirani ovat olleet paukkuarkoja joten en lähde mihinkään.

Vierailija
14/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, joita vuodenvaihteen hypetys tympii?

Vierailija
15/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä joulusta, uudesta vuodesta juhannuksesta, enkä vapusta. Ehkä ruoan voin tehdä siinä se.

Vierailija
16/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi, vuodenvaihde jotenkin pilaa joulun lämpimän tunnelmallisuuden.

Vierailija
17/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kummemmin juhlinut. On ollut tapana käydä saunassa ja viettää rento ilta kotona. Tinan valaminen on ollut mieluisin perinne. Joskus olen toki hommannut hyvää juomaa. Tänä vuonna ihan vaan colaa.

Vierailija
18/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä alkaa jo nyt uutisoida Sidneystä innolla et vuosi, ajatella, vaihtunut. Rakettien pauke hermostuttaa.

Vierailija
19/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaaan perinteisiin liittyy tärkeitä asioita että esiim on aikaa olla yhdessä läheistensä kanssa. Mutta yksinäisyyys justiin ja vaikka masennus jne.. kyllä kaikki harmaaata massaa.

Vierailija
20/38 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko valvoa pamauttelun ja kiljumisen takia sinne 00.00 asti. Sitten hiljenee pikkuhiljaa. Muuten normipäivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän