Pitäisikö kertoa yhdenyönpanolle että olen raskaana?
Tiedän kyseisen henkilön vain nimeltä. Nyt sattui käymään niin, että päädyimme sänkyyn ja olen sen seurauksena raskaana. Mies on varattu, mutta hänellä ei ole ennestään lapsia.
Kommentit (45)
Miksi abortti jos haluat lapsen? Kerro vaan miehelle, eikä vaimoinsakaan olisi pahitteeksi saada tietää. Ehkä vaimo ei saa lapsia ja mies salaa toivoo tulevansa isäksi. Eihän mikään sulje sitäkään pois että olisitte jatkossa yhdessä, jos on muuten hyvä tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:16"]
No ei todellakaan. Sun päätös pitää lapsi, joten sun on vastuu. Älä sekoita yhden yön panoa omiin sotkuihisi.
[/quote]
Syntymättömän lapsen oikeuksista tässä on kyse, ei vastuuttomien vanhempien.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:16"]
No ei todellakaan. Sun päätös pitää lapsi, joten sun on vastuu. Älä sekoita yhden yön panoa omiin sotkuihisi.
[/quote]
Lapsella on oikeus isään. AP:n ei pidä sekoittaa omia sotkujaan lapsen tulevaisuuteen.
Kyllä kannattaa kertoa. Jos olisin mies, haluaisin kyllä kuulla minne olen lapsia levitellyt. Eihän sinun tarvitse vaatia häntä olemaan isä. Lapsella on kyllä oikeus tietää isänsä, mieti jos isä haluaa olla kuvioissa niin isovanhemmat, omat juuret yms tulee tietoisuuteen ja etenkin jos on suvussa kulkevia tauteja. Valtio haluaa myös lapselle elareiden maksajan ja poliisi vie tarvittaessa miehen testeihin jos ei suostu. Elareita ei kannata veronmaksajien selkänahasta repiä.
Voi Lioja. Kaksi ap:ta tääklä vaan tappelee keskenään. Luultavasti ovat yksi ja sama henkilö. Tai sitten kaksi sekopäätä.