Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kertoa yhdenyönpanolle että olen raskaana?

Vierailija
31.12.2014 |

Tiedän kyseisen henkilön vain nimeltä. Nyt sattui käymään niin, että päädyimme sänkyyn ja olen sen seurauksena raskaana. Mies on varattu, mutta hänellä ei ole ennestään lapsia.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion siis pitää lapsen. Ap

Vierailija
2/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oikeus isään.

Testauta kaikki sukupuolitaudit

Vierailija
4/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:12"]Lapsella oikeus isään.

Testauta kaikki sukupuolitaudit
[/quote]

Eli kannattaa siis kertoa? Ap

Vierailija
5/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi.

Vierailija
6/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:14"]Pitäisi.
[/quote]

Vähän kuitenkin pelkään miehen reaktiota. Ja tietenkin myös sen tyttöystävänsä. Ap

Vierailija
7/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Sun päätös pitää lapsi, joten sun on vastuu. Älä sekoita yhden yön panoa omiin sotkuihisi.

Vierailija
8/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on parempi, että isä tietää, vaikka tilanne onkin hankala.

Vierailija
9/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mutta varovasti. Hän saa miettiä oman suhteensa eli kertoa itse tyttöystävälleen, eli älä mene sekoittamaan pakkaa ilkeästi. Muutenkin varmaan iso shokki. Haluaisit itsekkin miehenä tietää, tai uskon niin :)

Vierailija
10/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot, niin mieti etukäteen miksi sen teet ja mitä mieheltä odotat, jos mitään. Uutinen tulee olemaan miehelle ainakin ensialkuun järkytys, joten on hyvä jos voit puhua käytännön asioista ja kaavailuistasi. Sinuna minua kiinnostaisi lähinnä se, onko miehen suvussa perinnöllisiä sairauksia tai muuta perinnöllistä rasitusta. 

Vaikuttaa siltä että nimenomaan halusit lapsen omin päin. Onneksi olkoon siis. 

Vierailija
11/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli harrastat yhdenyön panoja niin voi olla montakin isäehdokasta. Mies vaan vastuuseen.

Vierailija
12/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:16"]No ei todellakaan. Sun päätös pitää lapsi, joten sun on vastuu. Älä sekoita yhden yön panoa omiin sotkuihisi.
[/quote]. Mies on myös vastuussa. Elarit vaadit.

Vierailija
13/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pitää saada tietää biologinen isänsä. Ajattele itsesi lapsen asemaan. Miltä olisi tuntunut, jos äitisi olisi pimittänyt sinulta, kuka on isäsi? Olisiko ollut reilua? Lapsella on myös oikeus tavata isää. Ja isällä velvollisuus osallistua elättämiseen.

Kyllä lapsen oikeudet pitää laittaa vanhempien häpeilyn edelle. Ja turha sun on miettiä sen miehen naisystävää. Se on sen miehen ja sun lapsi, etkä sä ole kellekään naisystäville tilivelvollinen, toisin kuin se mies.

Vierailija
14/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:16"]No ei todellakaan. Sun päätös pitää lapsi, joten sun on vastuu. Älä sekoita yhden yön panoa omiin sotkuihisi. [/quote]. Mies on myös vastuussa. Elarit vaadit.

[/quote]

Ja paskat. Silloin kun yksinään haluaa pitää lapsen, niin mitään elareita ei voi vaatia. Mut tämähän olikin Ap:n ainut takoitus, saada elarit ja ties mitä vielä. Tietty voi kertoa, jos on valmis kuulemaan myös miehen mielipide, eli varautuu siihen , että mies haluaa abortin ja jos ei halua tehdä, niin elareita on turha pyydellä. Silloin on itse valinnut tiensä ja vastuun kantaa täysin yksin. Miestä tuskin kiinnostaa yhden panon lapsi. Ja tietty tässäkin tarinassa oli käytetty pillereitä, kierukkaa, tuplakondomeita, ym. ym. ja vielä samaan aikaan. Provohan tämä on ja innoitus tähänkin aloitukseen tuli Ruka-vauva jutusta. Eipä taida tulla kovinkaan pitkää Uusi vuosi-tarinaa tästä.

Vierailija
15/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isä maksaa elarit halusi lapsen tai ei.

Vierailija
16/45 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas paikalla. Ensinnäkään, en edes tiedä mikä vittu on Rukavauva. Ja tämä ei ole provo. En myöskään harrasta yleensä yhdenyönjuttuja, tämän yhden miehen kanssa vaan nyt päädyttiin sänkyyn. Ja ei, en todellakaan aio vaatia elareita, elätän todella hyvin itseni. Haluan vaan, että tuleva lapsi saisi tietää kuka isänsä on, ja että mies saisi tietää, että hänellä on lapsi. Ap

Vierailija
17/45 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 oli feikki.. Huoh. Mutta muuten samat sanat, paitsi että tiedän, mikä on Rukavauva. - Oikea ap-

Vierailija
18/45 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:40"]17 oli feikki.. Huoh. Mutta muuten samat sanat, paitsi että tiedän, mikä on Rukavauva. - Oikea ap-
[/quote]

Joopajoo. Itse merkitsen nimimerkkini samalla tavalla, kuin oikea ap joka on merkinnyt. Eli painuppas helvettiin esittämästä minua. Ap

Vierailija
19/45 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:40"]17 oli feikki.. Huoh. Mutta muuten samat sanat, paitsi että tiedän, mikä on Rukavauva. - Oikea ap-
[/quote]

Joopajoo. Itse merkitsen nimimerkkini samalla tavalla, kuin oikea ap joka on merkinnyt. Eli painuppas helvettiin esittämästä minua. Ap
[/quote] Älä viitsi esittää minua. Ei nyt jaksa tässä tilanteessa. AP

Vierailija
20/45 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:40"]17 oli feikki.. Huoh. Mutta muuten samat sanat, paitsi että tiedän, mikä on Rukavauva. - Oikea ap-
[/quote]

[/quote] Älä viitsi esittää minua. Ei nyt jaksa tässä tilanteessa. AP
[/quote]

...ja taas merkitsit väärin :) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme