Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut, että AP poistattaa oman ketjunsa jos peukut ovatkin epäsuotuisia

Vierailija
25.10.2021 |

Joillain on niin hauras ego ja mieli, että raivostuvat siitä että ihmiset ovatkin hänen mielipidettä tai tyhmää ajatusmaailmaa vastaan, ja poistattavat itse oman ketjunsa etteivät muut näe sitä.

Tapahtuu äärimmäisen usein silloinkin kun ketju ei ole mitenkään asiaton mutta AP on todistettu olevan yksinkertaisesti väärässä. Häpeissään ilmiantavat oman ketjunsa ettei se enää näy muille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on AP? Anita Pekkarinen?

Vierailija
2/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä tiedät kuka poistattaa ja mitä? Oletko mode (tai harrastat tätä itse)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katsoo jotain peukkuja?

Vierailija
4/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Juuri esim. tuo nainen joka kyseli että mistä löytää miehiä jotka ei niin katsele eurojen ja senttien perään todettiin totaaliseksi huor­aksi ja poistatti itse oman ketjunsa. Kellään muulla ei mitään motiivia ilmiantaa aloitusviestiä.

Vierailija
5/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät kuka poistattaa ja mitä? Oletko mode (tai harrastat tätä itse)?

Taisi kalikka kalahtaa kun itse teet tätä.

Vierailija
6/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
7/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen psyyke menee hälytystilaan jos hänet hylätään heimosta. Primitiivireaktio. Naiselle sosiaalinen hyväksyntä on ihan kaikki kaikessa ja jos hän saa "negatiivisia ääniä" hän saa paniikki/ahdistusreaktion.

Miehiä sama ei hetkauta pätkän vertaa.

Vierailija
8/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikselkin voi poistaa alottamansa langan.

Vierailija
9/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut, että AP poistattaa oman ketjunsa jos peukut ovatkin epäsuotuisia

Just näin on. Eilen vielä kysyi että miten saa oman ketjun pois kun ei tykkää vastauksista.

:)

Vierailija
10/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapas nyt iltalääkkeenne.

Vierailija
11/14 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Juuri esim. tuo nainen joka kyseli että mistä löytää miehiä jotka ei niin katsele eurojen ja senttien perään todettiin totaaliseksi huor­aksi ja poistatti itse oman ketjunsa. Kellään muulla ei mitään motiivia ilmiantaa aloitusviestiä.

Nää on aika hauskoja tapauksia Tinderissä. Tai säälittäviä, riippuu miltä kantilta miettii asiaa.

Vierailija
12/14 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
13/14 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu.

Saa toistenkin ketjut ja kommentit poistettua. Alapeukuttaa muita ja yläpeukuttaa itseään jonkun mielipidemuokkauksen nimissä. Pahimman sortin kerrostalokyttääjä ja Justiina kaulimensa kanssa, niinkuin omistaisi nämä sivut ;D

Eilen illalla ei kestänyt homobaarikeskustelua, eikä edes piruuttani aloittamaani Poistettujen ketjujen muisteluketjua ;D

Eikä kestä varsinkaan Damiano David -ketjun tai Måneskin-yhtyeen minkäänlaista arvostelua.

Varmaan on taas hänen päivänsä pilalla ja hyppii tasajalkaa, kun nämä rivit lukee tai mun nimimerkin näkee, mutta minkäs teet :/

Vierailija
14/14 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä ovat myös ne, jotka peukuttavat omaa aloitustaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä