Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti salaa tekopillun!!!

Vierailija
31.12.2014 |

Mies oli kaalimadosta tilannut minulle jotain vihjailevia alusvaatteita ja uuden vibraattorin. Ilmeisesti yritti jotenkin palata entiseen aikaan, jolloin oli lelut ja asut.

Mies ei kuitenkaan paljastanut ostaneensa myös tekopimpan! Autotallissa oli piilossa laatikossaan, yritetty piilottaa. Olen niin vihainen ettei ole tosikaan! Mies kun tulee kauppareissultaan niin saa nähdä kun heitän mokoman vekottimen roskiin! Perhana kun suututtaa.

Toki mies on ollut ilman jo pitkään mutta sanoi ymmärtävänsä ettei seksiä voi olla kun on pieni lapsi talossa. Jos ei oo tehnyt moneen kuukauteen mieli niin tämän jälkeen ei tee koko alkavana vuotena mieli.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyllä kuuluu parisuhteeseen mutta perustarve se ei ole, ilman ei kuole. Ja pakko ei ole antaa kummankaan jos ei halua!

Vierailija
62/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:53"]

Mies oli kaalimadosta tilannut minulle jotain vihjailevia alusvaatteita ja uuden vibraattorin. Ilmeisesti yritti jotenkin palata entiseen aikaan, jolloin oli lelut ja asut.

Mies ei kuitenkaan paljastanut ostaneensa myös tekopimpan! Autotallissa oli piilossa laatikossaan, yritetty piilottaa. Olen niin vihainen ettei ole tosikaan! Mies kun tulee kauppareissultaan niin saa nähdä kun heitän mokoman vekottimen roskiin! Perhana kun suututtaa.

Toki mies on ollut ilman jo pitkään mutta sanoi ymmärtävänsä ettei seksiä voi olla kun on pieni lapsi talossa. Jos ei oo tehnyt moneen kuukauteen mieli niin tämän jälkeen ei tee koko alkavana vuotena mieli.

[/quote] Toivottavasti mies tulee järkiinsä ja jättää sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:41"]Kyllä meilläkin on masturbointi kielletty molemmin puolin. M25 [/quote] Kielletty? Miten voit kieltää tämän asian toiselta? Ja vielä enemmän haluaisin tietää että MIKSI? Itse olen ollut mieheni kanssa 5 vuotta yhdessä, seksiä päivittäin, mutta en silti näe syytä kieltää masturbointia? N22

[/quote]

Tai no, en minä kieltänyt mutta tyttöystävä kieli

[/quote]

No tulihan se sieltä! :D
Lisäys vielä aikaisempaan kommenttiini: meillä ei ole tarvinnut kieltää masturbointia, sillä ei sitä niin usein tapahdu, eikä se mitenkään pilaa elämäämme. Mutta tosiaan kyllä meillä saa ainakin masturboida, jos on tarvis.

N22

Vierailija
64/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua, haukut miestäsi kapineeksi ja uhkaat heittää roskiin.

Vierailija
65/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt tuli mies! Väitti muka että oli tarkoitus yllättää dildo-tekopimppateatterilla mut tänään?!? Voi jösses! Pyysi anteeksi ja lupasi itse heittää pois ja lupasi ettei pervoile. En uhannut millään pihtaamisella,mvähän kävi sääliksi. Illallalaitan miehelle herkkuaterian niin jospa tämä unohtuisi :) Mutta mieli ei tee seksiä edelleenkään.

Vierailija
66/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, avovaimo on kieltänyt runkkaamiseen yksin. Kerran jäin kiinni ja sohvalle jouduin.

mies 26v

Vierailija
67/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies, joka jäi kiinni hyräilystä ja joutui kuukauden selibaattiin.

Vierailija
68/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa ajatella kuin terskallaan niin pihtausta vaan!

Harmi juttu ap toi tilanteesi D:

Vierailija
69/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:41"]Kyllä meilläkin on masturbointi kielletty molemmin puolin. M25 [/quote] Kielletty? Miten voit kieltää tämän asian toiselta? Ja vielä enemmän haluaisin tietää että MIKSI? Itse olen ollut mieheni kanssa 5 vuotta yhdessä, seksiä päivittäin, mutta en silti näe syytä kieltää masturbointia? N22

[/quote]

Tai no, en minä kieltänyt mutta tyttöystävä kieli

[/quote]

Mitä? Pihtaa ja kieltää runkun? Mikä akka sellainen on???

N25

Vierailija
70/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali sulle ap. Olet varmasti loistavan hyvä vaimo.

Vierailija
71/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:53"]

[/quote]

Kai se nyt on parempi,että puutteessa oleva mies panee tekopillua kuin muita naisia. Itse ainakin olisin tyytyväinen jos mies keksisi itselleen virikkeitä jatkuvan vonkaamisen sijasta.Oletko mustasukkainen muovinpalalle vai mikä tässä on ongelma?

Vierailija
72/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:58"]Täällä mies, joka jäi kiinni hyräilystä ja joutui kuukauden selibaattiin.
[/quote]

Mikä ihme naisia vaivaa :D kannattaisi varmaan miettiä syitä, miksi mies runkkaa? Ei ihme että miehet nykyään pettää niin paljon, kun naiset pihtaavat ilman syytä.

N23

Vierailija
73/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muovivagina on parempi kuin nainen?

- muovivaginalla ei ole menkkoja

- muovivaginalla ei ole ilkeää anoppia

- muovivaginalla ei ole seksikästä kaveria, joka testaa sinya flirtillään aina kun tapaatte

- muovivaginalle sopii aina

- muovivagina ei ruinaa rahaa

- muovivagina ei ravaa pitkin yötä vessassa ja pilaa untasi

Vierailija
74/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana sitten huoriin, jos lelutkin menee roskiin.

Vierailija
75/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:29"]

Siis oletko ap sitä mieltä, ettei miehesi saisi masturboida lainkaan sillä välin kun sinua ei (ihan ymmärrettävästi juuri nyt) seksi kiinnosta?

[/quote]

Tein kyllä miehelle jo vuosia sitten seurusteluaikana hänelle selväksi ettei saa yksin mastuboida, enkä minä käytä yksin leluja. Tilanne oli hyvä kun harrastimme seksiä 5-8 kertaa viikossa.

ap

[/quote]

Miten epävarma ihminen olet, kun jo aikoja sitten kielsit mieheltäsi masturboinnin? Voi hyvät hyssykät - jokaisella on oikeus pitää itseään hyvänä eikä siihen ole puolisolla mitään sanomista. Taidat olla muutenkin aika pirttihirmu kontrollifriikki?

Vierailija
76/90 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota AP miheltäs suihin 5x viikossa niin ei tarvi tekopillua! Fleshlight STU on muuten loistava...

♠M♠

Vierailija
77/90 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva yh-äiti sanoisin.

Vierailija
78/90 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:07"]

No voi helvetti eikö miehesi saa käyttää tekopillua mutta sinä saat vibraattoria?

[/quote]

Voisi yhtähyvin apkin olla sitten valittamatta kun ukko päättää käydä vieraissa tai lakata antamasta ja olla iloisena ilman mitään dildoja

Vierailija
79/90 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:41"]

Kyllä meilläkin on masturbointi kielletty molemmin puolin.

M25

[/quote]

Kieltäkää samantien kahvinjuonti kokonaan jos sitä ei voi juoda yhdessä

Vierailija
80/90 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:40"]

Ap, alku oli lupaava, mutta loppua kohden meni yli

[/quote]

Johtuu siitä, että useamman kirjoitti ap:n nimissä. Aloitus olisi voinut olla todellinen, sillä seksileluille mustasukkaisia naisia on nähty ennenkin. Jotkut oikeasti kuvittelevat voivansa kieltää puolisoltaan masturboinnin ja luulevat omistavansa kumppaninsa seksuaalisuuden kokonaan. Samat luulevat myös, että kun omat halut syystä tai toisesta ovat poissa niin puolisoltakin myötätunto saa hormonitoiminnan lopahtamaan.

Fiksut ymmärtävät että seksilelut ovat vain leluja. Ne eivät korvaa teitä vaan pitävät puolisonne edelleenkin kotona ja teille uskollisina silloinkin, kun keskinäinen seksielämänne notkahtaa. Tämä koskee niin naisten kuin miestenkin leluja. Tähän astihan naisilla on ollut tässä asiassa erilainen tilanne kun miehille ei kunnon leluja ole ollut kohtuuhintaan saatavilla. Nyt Fleshlightin tultua tilanne on muuttunut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme