Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti salaa tekopillun!!!

Vierailija
31.12.2014 |

Mies oli kaalimadosta tilannut minulle jotain vihjailevia alusvaatteita ja uuden vibraattorin. Ilmeisesti yritti jotenkin palata entiseen aikaan, jolloin oli lelut ja asut.

Mies ei kuitenkaan paljastanut ostaneensa myös tekopimpan! Autotallissa oli piilossa laatikossaan, yritetty piilottaa. Olen niin vihainen ettei ole tosikaan! Mies kun tulee kauppareissultaan niin saa nähdä kun heitän mokoman vekottimen roskiin! Perhana kun suututtaa.

Toki mies on ollut ilman jo pitkään mutta sanoi ymmärtävänsä ettei seksiä voi olla kun on pieni lapsi talossa. Jos ei oo tehnyt moneen kuukauteen mieli niin tämän jälkeen ei tee koko alkavana vuotena mieli.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt reidet auki

Vierailija
42/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:24"]

ajattele niin, että mielummin tekopillu kuin toisen naisen pillu ;D

ja jos haluat maksaa potut pottuina niin osta itelles sellanen kunnon musta, pitkä ja paksu dildo... yrität "piilottaa" sen, mut jätät tarkotuksella sen niin et ukkos löytää ;D

[/quote]

Tuon kun yhdistät kunnon pihtaaminen niin kosto on suloinen.

Kokemusta on, n31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:23"]

Siis voi jumalauta että pisti vihaks tämä. Eli kun rouvalla ei ole haluja niin sitten pitää toisenki osapuolen kärsiä? Sanonpa sen vaan, että jos nyt viet häneltä tuon viimeisenkin nautinnonlähteen niin ei ukko kauaa uskollisena pysy. Jostsin niitten miesten on seksiä saatava, se on totuus. Ei ketään voi pakottaa olemaan ilman! Jos et itse pysty miestäsi tyydyttää, niin anna edes hänen pitää lelunsa. Tai voi hän tulla tänne munkin petiin hoitaa hommansa ;)

[/quote]

Onneksi mieheni on 100% uskollinen, tai ei nyt enää kun salaa tilasi...

Kyllä voin säälistä keväällä antaa mutta hänen pitää kyllä ymmärtää että entiset sänkypuuhat ovat historiaa.

Oieasti kiukuttaa kun mies on mitä parhain ja kiltein, koskaan ole mitään salannut ja nyt paljastui irstailijaksi, ainakin jossakin määrin.

ap
[/quote]

Provo

Vierailija
44/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:29"]

Siis oletko ap sitä mieltä, ettei miehesi saisi masturboida lainkaan sillä välin kun sinua ei (ihan ymmärrettävästi juuri nyt) seksi kiinnosta?

[/quote]

Tein kyllä miehelle jo vuosia sitten seurusteluaikana hänelle selväksi ettei saa yksin mastuboida, enkä minä käytä yksin leluja. Tilanne oli hyvä kun harrastimme seksiä 5-8 kertaa viikossa.

ap

Vierailija
45/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeesti... Voiko itsekkäämpää ihmistä olla? Onko käynyt mielessä että jos muuttaisit asennettasi, saattaisi itseäsikin tehdä enemmän mieli seksiä? Ei ole miehesi vika ettei sinua seksi kiinnosta. Se on kuitenkin melko tärkeä osa parisuhdetta. Se on tasan tarkkaan turha sitten valittaa, jos miehesi käy vieraissa.
N21

Vierailija
46/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:23"] Siis voi jumalauta että pisti vihaks tämä. Eli kun rouvalla ei ole haluja niin sitten pitää toisenki osapuolen kärsiä? Sanonpa sen vaan, että jos nyt viet häneltä tuon viimeisenkin nautinnonlähteen niin ei ukko kauaa uskollisena pysy. Jostsin niitten miesten on seksiä saatava, se on totuus. Ei ketään voi pakottaa olemaan ilman! Jos et itse pysty miestäsi tyydyttää, niin anna edes hänen pitää lelunsa. Tai voi hän tulla tänne munkin petiin hoitaa hommansa ;) [/quote] Onneksi mieheni on 100% uskollinen, tai ei nyt enää kun salaa tilasi... Kyllä voin säälistä keväällä antaa mutta hänen pitää kyllä ymmärtää että entiset sänkypuuhat ovat historiaa. Oieasti kiukuttaa kun mies on mitä parhain ja kiltein, koskaan ole mitään salannut ja nyt paljastui irstailijaksi, ainakin jossakin määrin.   ap [/quote] Provo

[/quote]

Ei ole provo ei. Pimppa tuossa vieressä odottamassa miestä. 

Vierailija
47/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah ha ha haaaaaaaaaa!

Kaikkee te ääliöt uskotte. Olette uskomattoman tyhmiä! Ei tää oo totta.

ap

Vierailija
48/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:32"]

Hei ihan oikeesti... Voiko itsekkäämpää ihmistä olla? Onko käynyt mielessä että jos muuttaisit asennettasi, saattaisi itseäsikin tehdä enemmän mieli seksiä? Ei ole miehesi vika ettei sinua seksi kiinnosta. Se on kuitenkin melko tärkeä osa parisuhdetta. Se on tasan tarkkaan turha sitten valittaa, jos miehesi käy vieraissa.
N21

[/quote]

Ihme kaksinaismoralismia täällä. Niin monessa ketjussa naiset avautuvat kun miehet vonkaavat vaikka naista ei huvita. Ja sitten samalla haukutte näitä naisia?

Vierailija
49/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:09"]

Meillä ei seksi ole mitään kauppatavaraa vaan nautintoa, jos toisen ei tee mieli niin eihän silloin ole nautintoa. Näin on sovittu jo liiton alussa. Oikeasti ihmettelen ettei miehen fokus ole lapsessa vaan seksissä. Hyvää uuttavuotta vaan :/

[/quote]Kun kirjoitat "meille" niin oletko varma, että miehesi on asiasta smaa mieltä? Ettei hän vain sano "joo joo" ihan vain kotirauhanja rasittavan riidan välttämiseksi?

Vierailija
50/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:29"]

Siis oletko ap sitä mieltä, ettei miehesi saisi masturboida lainkaan sillä välin kun sinua ei (ihan ymmärrettävästi juuri nyt) seksi kiinnosta?

[/quote]

Tein kyllä miehelle jo vuosia sitten seurusteluaikana hänelle selväksi ettei saa yksin mastuboida, enkä minä käytä yksin leluja. Tilanne oli hyvä kun harrastimme seksiä 5-8 kertaa viikossa.

ap
[/quote]

KIELSIT mieheltä masturboinnin? Mitähän ihmettä? :D nään niin sut sieluni silmin, kunnon hullu "hallitsija" ämmä :D luulet olevas erityinen, toivon että miehesi tajuaa lähteä luotasi...

N28

Vierailija
51/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:35"]

Hah hah ha ha haaaaaaaaaa!

Kaikkee te ääliöt uskotte. Olette uskomattoman tyhmiä! Ei tää oo totta.

ap

[/quote]

Et kyllä ole oikea ap!

Ihan totista totta on, ei ole muuten kivaa kun joku muu väittää olevansa ap :/

Muutenkin paha mieli.

Vierailija
52/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, alku oli lupaava, mutta loppua kohden meni yli

Vierailija
53/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin on masturbointi kielletty molemmin puolin.

M25

Vierailija
54/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:41"]Kyllä meilläkin on masturbointi kielletty molemmin puolin.

M25
[/quote]

Kielletty? Miten voit kieltää tämän asian toiselta? Ja vielä enemmän haluaisin tietää että MIKSI?
Itse olen ollut mieheni kanssa 5 vuotta yhdessä, seksiä päivittäin, mutta en silti näe syytä kieltää masturbointia?

N22

Vierailija
55/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:18"]No ei tietenkään ole, mutta ennen synnytystä kerroin hänelle että näin voi käydä ja hän olinymmärtäväinen kuten oli raskauden aikana.

Mies ilmeisesti luuli 5 kertaa viikossa seksin jatkuvan ja kaikkien tuhmien leikkien. 

Olisi ostanut rahoillaan vaikka lapselle jotain kivaa :(

ap

[/quote]

Kuvittelen tilanteen:

N: (tunteellisessa tilassa, raskaana) "Synnytyksen jälkeen voi olla, että seksi ei kiinnosta minua ihan vähän aikaan. Ymmärräthän tämän kulta?"

M: "Ymmärrän kyllä kulta, rakastan sinua ja yhteistä lastamme"

Mitä muuta mies voi tuohon vastata? Ei yhtään mitään. Vai voiko joku kuvitella seuraavan tilanteen:

N: (tunteellisessa tilassa, raskaana) "Synnytyksen jälkeen voi olla, että seksi ei kiinnosta minua ihan vähän aikaan. Ymmärräthän tämän kulta?"

M: "Ymmärrän kyllä kulta, rakastan sinua ja yhteistä lastamme. Silti, tämä seksittömyysasia ei ole minulle ookoo. Katsotaan tilannetta puoli vuotta ja jos koet olevasi haluton puolen vuoden päästä niin tilaan netistä itselleni tekopillun ja jyystän sitä sitten autotallissa."

Jokainen normaalijärkinen mies on sen verran fiksu, että tietää että tuollaisessa tilanteessa ei kannata olla "liian rehellinen". On vain yksi oikea vastaus.

Vierailija
56/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:41"]Kyllä meilläkin on masturbointi kielletty molemmin puolin. M25 [/quote] Kielletty? Miten voit kieltää tämän asian toiselta? Ja vielä enemmän haluaisin tietää että MIKSI? Itse olen ollut mieheni kanssa 5 vuotta yhdessä, seksiä päivittäin, mutta en silti näe syytä kieltää masturbointia? N22

[/quote]

Tai no, en minä kieltänyt mutta tyttöystävä kieli

Vierailija
57/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tekovaginaprovoa maailmaan mahtuukaan? Aika hemmetin monta, ilmeisesti...

Vierailija
58/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä osa tarinasta oli provoa? Sekö että keinovagina oli autotallissa mutta se onkin oikeasti mehukellarissa?

Vierailija
59/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voitte porvoolaikseksi väittää mutta tosi on. Kohta mies tulee ja kapine lähtee roskiin!

Vierailija
60/90 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suuttumista tuossa on? Onhan sullakin dildo, ihan sama asia ku tekopimppi :D Ottakaa lelut esille ja leikkikää yhdessä, siitä se seksielämä lähtee taas rullaamaan! Jos seksiä ei harrasta, niin ei sitä tee mielikään. Meille on vaikka millasia vekottimia tilattu (normaalin rajoissa siis :D) ja mikä sen mukavampaa kun kokeilla niitä yhdessä illalla kun lapsi on menny nukkumaan. :D Ei tuo teidän tilanne ainakaan pihtaamalla parane, halut ne on miehelläki ja oon sitä mieltä, että joskus niihin miehen haluihin voi vastata vaikka ei nyt niin kamalasti itellä tekiskään mieli.