Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nainen vapautumaan kahleistaan (että vois vaikka kokeilla niitä :-)

Vierailija
02.07.2012 |

Antakaas naiset vinkkiä... miten ottaa esille kun vaimo on vanhoillinen sänkypuuhissa ja itse tekisi mieli kokeilla kaikennäköistä:

- katsella kun hän tyydyttää itseään

- hommata pari lelua ja pelehtiä niiden kanssa

- kokeilla uusia asentoja, muitakin kun perinteistä lähetyssaarnaajaa tai ratsastusta

- jne.

Aina kun koitan ottaa puheeksi niin vaivautuu paljon ja väistää jotenkin koko aiheen. Kokee hommaan varmaan epäsiveliääksi. En usko että on koskaan edes tyydyttänyt itseään...

Ollaan jo vuosia oltu naimisissa ja muuten suhde kyllä avoin ja puhutaan kaikesta. Tämä vaan on niin tabu ettei siitä saa keskustelua...

Jonkun lelun meinasin vaan ostaa ja katsoa miten reagoi kun ei sano haluaakko, muttei suoranaisesti kielläkään.

Mutta miten tuo itsensä koskettelu ja minun katseleminen? Sen kun saisi murrettua niin kammari olisi täydellinen :-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex- ukkoni kinusi ja naukui noita samoja asioita....asia yökötti. Erosin, vaihdoin miestä, ja nyt nautin juuri kuvailemistasi asioista

Vierailija
2/3 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mun kannattais koittaa vaihtaa naista? Mistä teitä vapaamielisempiä löytää :-)

En vielä suostu tulkitsemaan vastaustasi niin että vika on minussa, vaikka sekin varmaan on mahdollista :-) Mankumista ja kinumista koitan vältää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mun kannattais koittaa vaihtaa naista? Mistä teitä vapaamielisempiä löytää :-) En vielä suostu tulkitsemaan vastaustasi niin että vika on minussa, vaikka sekin varmaan on mahdollista :-) Mankumista ja kinumista koitan vältää...