En taida löytää enää miestä itselleni...
Luovutan. Olen "vasta" 33, mutta räjähtänyt ja löpsähtänyt, henkisestikin raato. Elämä ei ole ollut täydellistä eikä edennyt ihannekaavan mukaan, virheitä olen tehnyt. Tuntuu mahdottomuudelta löytää joku, jonka kanssa löytyisi henkinen yhteys ja joka sopisi elämääni. Treffipalstoilla vastauksia tulee, mutta vastaajat ovat jotenkin ihan eri maailmasta, ei niin minkäänlaista yhteyttä heihin. Ja kun minulla on lapsi, ei voi enää huvin vuoksi enää seurustella, vaan sen pitää olla jo sitten aitoa. Ihan mahdoton yhtälö. Taidan tehdä uuden vuoden lupauksen: lopetan miehen etsinnän ja alan elää.
Kommentit (5)
Äläkä luovuta. Yritä ja yritä ja lopulta napsahtaa.
Hyvä uudenvuoden lupaus. Jos olet rohkea ja haluat päästä vaikeuksien kautta voittoon, niin kysypä itseltäsi seuraavat kysymykset: Millaiselle miehelle olen hyvä vaimo? Miten tekisin ja toimisin päivittäin, että olisin hyvä vaimo? Haluanko olla miehelle kiltti? Haluanko olla hyvä vaimo? Jos vastauksesi ovat täynnä itsekkyyttä, niin tee sama uudenvuoden lupaus joka vuosi. Jos taas kykenet empatiaan ja jonkin verran rakastamaankin muita ihmisiä, niin sinulla on toivoa. Mikään ei ole miehelle pahempaa kuin huonotapainen ja räkyttävä vaimo.
Lakkaa hakemasta, ja se elämäsi mies tulee nurkan takaa vastaan.
Hyvä lupaus. Keskity siihen mitä sulla on ja lopeta etsiminen. Jos se oikealta tuntuva tulee joskus eteen se tulee. Älä mieti enempää. Yksin elämisessä on omat hyvät puolensa.