Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV - Suomen häiriintynein palsta?

Vierailija
31.12.2014 |

Samanlaista provoilua ja pervoilua ei näe muilla palstoilla. Tämä on kerrassaan hävytön paikka.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh eipä tällä ketjull,av:n tasoa nosteta..

Vierailija
2/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo jo tiedetään. Ei tällä palstalla ole häpyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa tää palsta. Miksi silti tulen tänne uudestaan ja uudestaan? Varsinkin kun olen niin vihattu täällä av-mammojen keskuudessa. En käytä legginssejä, mulla on posliini ja olen mielenterveyshäiriöinen vela. 

Vierailija
4/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo samaa tasoa kuin suoli24

Vierailija
5/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24 on vähäistä verrattuna AV:hen.

Vierailija
6/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:10"]

Mua ahdistaa tää palsta. Miksi silti tulen tänne uudestaan ja uudestaan? Varsinkin kun olen niin vihattu täällä av-mammojen keskuudessa. En käytä legginssejä, mulla on posliini ja olen mielenterveyshäiriöinen vela. 

[/quote]

AV-mammat alapeukuttaa :D Hyvää uuttavuotta teillekin! Pus <3

Vierailija
7/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 vie ehkä voiton vielä. Ylilautaa pahempi paikka tää kyllä on, ihmetyksekseni, kun siellä selailin ja vertailin :D

Vierailija
8/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä, mutta maalasin just seinät ripulipaskalla ja haudon itsemurhaa.

Vierailija
9/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä köyhiä ainakin kyykytetään, voisi melkein tehdä ilmoituksen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan niin saisi jokainen vastata sanoistaan.

Vierailija
10/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi odottaa kun valtaosa on joko lähihoitajia, sairaanhoitajia, opettajia tai muuten vaan maistereita?

Vierailija
11/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta vie

Vierailija
12/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja Suomen paskin. Rumat ja tyhmät  naiset täällä kadehtivat niin lähiöiden köyhälistöä kuin superrikkaitakin ja kauniita julkkisnaisia. 

Kun kattoo amerikkalaisia uutiskommentteja ja vertaa sitätähän, huomaa, että anerikkalaiset on tosi teräviä ja nokkelua suomalaisiin verrattuna. 

Tunnen häpeää ja tulee aina huono oli, kun noita juttuja lukee. Ja osa on tosi sairaita ja ällöttäviäkin. 

Vierailija
13/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten hitossa 20-35 v naiset voi kutsua itseään "mammoiksi"? No te ootte varmaan ennen aikojanne vanhenneita ja turvonneita, niin miellätte itsenne sellaisiksi. 

Vierailija
14/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä muilla palstoilla olet vieraillut, ap?

Vierailija
15/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:44"]

Ja miten hitossa 20-35 v naiset voi kutsua itseään "mammoiksi"? No te ootte varmaan ennen aikojanne vanhenneita ja turvonneita, niin miellätte itsenne sellaisiksi. 

[/quote]älä ota niin vakavasti

Vierailija
16/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puolella täällä on sairaita pervojuttuja, mutta kun tulee väkivaltaiseen videoon linkki, sanotaan, että "täällä käy lapsiakin". No lukee ne lapset teidän sairaat pervojuttunnekin. 

Se nyt on vaan tosiasia, ettei täällä käy mikään Suomen älyllinen eliitti. 

Vierailija
17/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Turha aina syyttää muita. Kirjoittakaa itse tänne tasokkaita juttuja. Siitähän se lähtee. Vain itseesi voit vaikuttaa, joten tee se.

Vierailija
18/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:11"]

Alkaa olla jo samaa tasoa kuin suoli24

[/quote]

Suomi24:llä ei ole sairaita pervojuttuja joka osiossa, vaan niille on omat K18-osionsa, joihin pitää varta vasten hakeutua. 

Vierailija
19/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:48"]

Joka puolella täällä on sairaita pervojuttuja, mutta kun tulee väkivaltaiseen videoon linkki, sanotaan, että "täällä käy lapsiakin". No lukee ne lapset teidän sairaat pervojuttunnekin. 

Se nyt on vaan tosiasia, ettei täällä käy mikään Suomen älyllinen eliitti. 

[/quote]

Välillä käy. Oon vertaillut parin kk:n ajan tämän palstan ja miesvaltaisen Iltalehden keskustelupalstan kirjoituksia. Täällä sentään kirjoitetaan kokonaisilla lauseilla ja perustellaan asioita, mutta IL:ssä väitellään tähän tapaan: saatanan homo tykkäät varmaan kun iso munanen neekeri panee perse reikään".

AV:n sairaimmat kommentit tulevat palstaa tahallaan tuhrivilta ylilaudan pojilta ja pakkomielteisiltä lassukoilta, sekä aspeeger-skitsofreenikko Hennalta, jonka käsialan tunnistaa jo erittäin hyvin.

Vierailija
20/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa suomi24 sinkut osiota ni huhhuh :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän