Miksi bloggaajat unelmoivat Barcelona-sohvasta?
Viimeisimpänä Alexa, mutta oon törmännyt tohon sohvaan monessa muussakin blogissa. Miksi joku haluaa kotiinsa tollaisen sohvan? Se ei oo yhtään kotoisan tai kutsuvan näköinen, sopisi enemmänkin jonnekin taidegallerian aulaan...
Kommentit (15)
Ei ole todellista! Minulla oli tuollainen yli 15 vuoden takaa mutta ihan turhana joten annoin sen reilu vuosi sitten kaverin tyttärelle joka muutti opiskelija-asuntolaan! :D Nytkö suomalaiset bloggaajat taas heräsivät johonkin vanhaan juttuun, mukamas uutena ja trendikkäänä? Koska niille mahtaa ilmestyä pallotuolit ja kobra-puhelimet? :DDD
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:02"]
Miten voi unelmoida jostain sohvasta?
[/quote]
Vain jossain juntissa Suomessa jotkut bloggaajat unelmoivat Kanelin laukusta ja Parseloona-penkistä :-D Aika säälittävää materialismia, jos rehellisiä ollaan.
No noissa klassisissa design-huonekaluissa on helppo harrastaa sopulismia, koska ne ei virallisesti ole koskaan "liian nähtyjä", "kuluneita" tai "out".
Aina voi kuitata että Hei, nämä on designii...!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:19"]
En edes tiedä minkä näköinen sohva on kyseessä, mutta täytyyhän se saada jos Bloggarit siitä unelmoi. Lähden tästä heti sohvaostoksille!
[/quote]
Niin tyypillistä :D Nyt kaikki SOPULIT lähtee robotteina peräkkäin huonekaliliikkeeseen, silmien edessä lukee vain digitaalinen teksti että "Osta se tietty sama sohva!" ja kaikki kävelee lampaina sinne ostamaan juuri sen saman, saman värisenäkin.
Minun mielestä se on ruma. Sohvan pitäö olla pehmeä ja sellainen, missä voi löhötä:)
Miten voi unelmoida jostain sohvasta?
Se on muodikas! Ihan epäolennaista onko sohva käytännöllinen, kun nuo blogit muutenkin kopioivat kaiken toisiltaan, osa ei ole ko sohvaa edes nähnyt kuin kuvissa. Ja kuvassa sohva näyttää tyylikkäältä, se nyt kuitenkin on useimpien blogien päätarkoitus.
Mun mielestä bloggaajat nyt vaan ovat laumasieluja, jotka hankkivat samanlaisia laukkuja, vaatteita, huonekaluja yms samaan aikaan kun yrittävät korostaa olevansa erilaisia kuin muut. Loppujen lopuksi ihan sama, onko se Vuitton käytännöllinen tai hyvännäköinen, mutta kun sellainen "pitää olla". Sen ajatellaan kertovan muille sinusta jotain (positiivista).
Se on varmaan ihan sairaan kallis... siksi!
Koska se on kallis ja sillä voi nostattaa omaa statustaan (tai siis näin he kuvittelevat :D)
Kerropas meille se, mistä itse haaveilet, niin lyttäämme ja haukumme sen rumaksi joukolla. Ihmiset kun nyt sattuu tykkäämään erilaisista asioista ja haaveilee siitä, mistä tykkäävät.
En edes tiedä minkä näköinen sohva on kyseessä, mutta täytyyhän se saada jos Bloggarit siitä unelmoi. Lähden tästä heti sohvaostoksille!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:58"]
Meillä on.
[/quote]
Ai jotkut köyhät bloggaajat tulivat alapeukuttamaan? Okei.
Se on itseasiassa ihan ok mukava istuakin jos ei kaipaa mitään löhöilysohvaa. Ei kaikille sohva Tuu leffojen katselua ja löhöilyä varten :) En meille kyllä tuon tyylistä sohvaa haluaisi mutta tädilläni on ja mielestäni se ajaa oikein hyvin asiansa vierasistuimena ja sopii heidän kotiinsa hyvin. Ja tätini ei edes lue mitään blogeja, joten ei ole ainakaan sen takia sitä hankkinut.