Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö täällä kukaan muu Lidlin lasagnesta?

Vierailija
17.02.2023 |

Minusta on hyvää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli mustakin ihan he3rkkua.

Tuli vissiin syötyä liian usein, ei enää maistu.

Mutta sellaista se on. 

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
2/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä joka paistetaan itse uunissa. Ihanaa kun juusto sulaa uunissa ja pinta saa kauniin värin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syö sitä mutta vähän halvan makuista.

Vierailija
4/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No syö sitä mutta vähän halvan makuista.

Halvan makuista on sun vegaani ruokas.

Vierailija
5/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti! Kerran kokeilin sitä naudanlihaversiota, mutta se "tavallinen" sianlihaversio on parempaa.

Vierailija
6/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän juuri siitä Lidlin halvasta lasagnesta, varsinkin valkokastike on siinä hyvää. Joskus ostin Kokkikartanon lasagnea, joka oli pettymys, vaikka oli paljon kalliimpaa.

Vierailija
7/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykänny, palstan innoittamana ostin. Ei kukaan meillä sitä syönyt.

Vierailija
8/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Vielä en ole muita kommentteja lukenut, en vielä tiedä miksi joku mukamas siitä lasagnesta tykkäisi, mutta minun kokemukseni:

tuo lasagne on yksi Lidlin harvoista surkeista tuottaista! Se ei ole lasagnea vaan suorastaan jotain "antilasagnea". Se on jotain pehmeää löllöä. Se ei ole edes pastaa jossa on juustoa, tomaattikastiketta ja jauhelihaa. Vaan se on vain löllöä. Löllötystä. Eli ei oikein yhtään mitään!

No: pahimpaan nälkään, jos on pakko saada jotain hiilihydraatteja tai muita ravintoaineita, niin kai se Lidlin lasagne kelpaa. Ehdottomasti kyllä se on löllötystä jossa on ravintoaineita. Mutta ei se ruokaa ole. Eikä lasagnea.

Uskomatonta miten Lidl on onnistunut pilaamaan lasagnen noin.

Vierailija
9/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! Vielä en ole muita kommentteja lukenut, en vielä tiedä miksi joku mukamas siitä lasagnesta tykkäisi, mutta minun kokemukseni:

tuo lasagne on yksi Lidlin harvoista surkeista tuottaista! Se ei ole lasagnea vaan suorastaan jotain "antilasagnea". Se on jotain pehmeää löllöä. Se ei ole edes pastaa jossa on juustoa, tomaattikastiketta ja jauhelihaa. Vaan se on vain löllöä. Löllötystä. Eli ei oikein yhtään mitään!

No: pahimpaan nälkään, jos on pakko saada jotain hiilihydraatteja tai muita ravintoaineita, niin kai se Lidlin lasagne kelpaa. Ehdottomasti kyllä se on löllötystä jossa on ravintoaineita. Mutta ei se ruokaa ole. Eikä lasagnea.

Taidat olla itse löllötys.

Vierailija
10/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin moitin että se on yhtäaikaa löllö ja tiivis, mikä on hyvin vastenmielinen kombo.

Vierailija
11/13 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne olisi hyvä ruoka mutta Lidlin tuotteessa liian vähän lihaa ja liikaa löysää löllöä ja teollisen makuista. Minusta Saarioisten lasagne on parantunut viime aikoina. Olen syönyt sen ihan hyvällä ruokahalulla.

Vierailija
12/13 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kovastikin. Ja perhe tykkää. Kerran kahdessa viikossa syömme.

13/13 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä on liikaa kastiketta. Keitän aina lisäksi pastaa, niin se riittää neljäksi päiväksi ainakin. En tykkää syödä pelkkää kastiketta.