Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä Tinderistä on naiselle?

Vierailija
25.10.2021 |

Onko se joku suurikin parannus verrattuna perinteisempiin parinlöytämistapoihin?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi pönkittää siellä itsetuntoaan ja nauraa rumille miehille kaverinsa kanssa.

Mitä sitten? Myös mies voi tehdä saman.

Vierailija
22/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se naisille kuin karkkikauppa.

Eli saat törkeitä ehdotuksia 80% miehistä, vaikka olet tosissasi liikeellä.

Voi ei. Liikaa tarjontaa ja pakko joutua valitsemaan helmet sonnasta. On se rankkaa olla nainen.

Oikeasti aika monen mielestä se sonnan tonkiminen on aika vastenmielistä. Ja mitään takuutahan ei ole, että siellä mitään helmiä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos letun lypsätyttäminen tuntematomalla randomilla kiinnostaa.

Onko tämä jokin nykynuorten eufemismi naimiselle?

Paritella peräsuolta, lypsätä lettua, pumpata peräsintä..

Rynkyttää römpsää

Tuupata toosaa, lotisuttaa lörtsyä

Tampata tarakkaa, pamauttaa peräpäätä, jyskyttää juustoa

Pirjo-Pauliinan peräpäätä pamautin

Peräsuoli parittelusta parempi

Poikimista Pauliina pyytelee

Poikasten puutteesta pillittelee

Vierailija
24/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytää seksiseuraa helposti. Mulla on nyt kolme vakipanoa. Kun kyllästyn näihin, niin etsin uudet tilalle. N40

Vierailija
25/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä löytää seksiseuraa helposti. Mulla on nyt kolme vakipanoa. Kun kyllästyn näihin, niin etsin uudet tilalle. N40

Tai kun he kyllästyvät. Kumpi kyllästyy ensin jakamaan itseään.

Vierailija
26/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se sinulle lohduttavaa jos jonkun Tinder-pariskunnan seksi loppuisi. Ehkä niin joskus tapahtuu. Mutta älä silti elättele toiveita että sinäkin voisit joskus Tinderistä saada.

Vierailija
27/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ottaa tinder naisen tosissaan😗

Vierailija
28/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ottaa palstamiehen tosissaan?

Vierailija
29/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se sinulle lohduttavaa jos jonkun Tinder-pariskunnan seksi loppuisi. Ehkä niin joskus tapahtuu. Mutta älä silti elättele toiveita että sinäkin voisit joskus Tinderistä saada.

Olisihan se varmaan ihan "hauskaa", kun ei ole eläissään Tinderiä käyttänyt 😆

Vierailija
30/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle, tavalliselle nelikymppiselle kahden lapsen äidille tinderistä ei ole mitään hyötyä. Miehiä ei kiinnosta tarpeeksi, katoavat vaan vastaamatta jahtaamaan parempia saaliita.

Ai, minä valitsin sieltä itselleni nelikymppisen kahden lapsen äidin vakavaan parisuhteeseen.

Tilanteesi ei ole este. Sinä vain et ole kelvannut vielä.

Niin se oli itselläkin. Neljä vuotta meni kelpaamattomana pois lukien seksileluna olo.

M41 kolme lasta

Vierailija
31/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ujo ja introvertti joten jokin baarissa seuran löytäminen ei tunnu omalta jutulta. Tinderit ja muut samantyyppiset palvelut ovat vähentäneet stressiä kun voi rauhassa viestitellä ennen tapaamista. Ystäväpiirissäni on ainakin neljä tinderistä alkanutta pitkää seurustelusuhdetta.

Vierailija
32/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle, tavalliselle nelikymppiselle kahden lapsen äidille tinderistä ei ole mitään hyötyä. Miehiä ei kiinnosta tarpeeksi, katoavat vaan vastaamatta jahtaamaan parempia saaliita.

Ai, minä valitsin sieltä itselleni nelikymppisen kahden lapsen äidin vakavaan parisuhteeseen.

Niin se oli itselläkin. Neljä vuotta meni kelpaamattomana pois lukien seksileluna olo.

M41 kolme lasta

En ole paritellut kolmeen vuoteen.

N29

Vierailija
33/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41 kolme lasta

Meillä toisilla on ongelmana, että menee aina vakavaksi suhteeksi vaikkei haluaisi just nyt. Heti ollaan muuttamassa yhteen ja hankkimassa farmariautoa.

Vierailija
34/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä perinteisiin metodeihin se etu, että potentiaalisten ihmisten volyymi on about satakertainen. Ei arjessa tule joka päivä tai edes joka viikko tyyppejä vastaan, joiden kanssa voi edes lähteä selvittämään potentiaalia minkäänlaiseen suhteeseen, kevyeen tai vakavaan.

Tinderissä tulee useita päivässä.

Päinvastoin naiselle. Tinderissä on miehistä jämät ja arjessa näkee hyviä, mutta pariutuneita miehiä.

Vierailija
35/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahoja karkkeja.

Vierailija
36/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41 kolme lasta

Meillä toisilla on ongelmana, että menee aina vakavaksi suhteeksi vaikkei haluaisi just nyt. Heti ollaan muuttamassa yhteen ja hankkimassa farmariautoa.

Tai:

- Kultaaaaaa meitä on kohta kolme täällääääää hihihihihihiihihihihihiih!!! Eikö meidän kannattais mennä naimisiin ja sitten olis ihana prinsessapäivä?

- K.

- Ihanaa, Uolevi kosi mua!!!

Vierailija
37/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on kyllä se ongelma, että tarjontaa on liikaa. Tykkäysten kahlaaminen käy työstä. Treffeillekin on helppo saada seuraa. Harmi vaan kun monet miehet on jotenkin kauhean epävarmoja. Aika raskasta kun toinen ei osaa vetää keskustelua ja ihastuu heti. N40

Vierailija
38/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä perinteisiin metodeihin se etu, että potentiaalisten ihmisten volyymi on about satakertainen. Ei arjessa tule joka päivä tai edes joka viikko tyyppejä vastaan, joiden kanssa voi edes lähteä selvittämään potentiaalia minkäänlaiseen suhteeseen, kevyeen tai vakavaan.

Tinderissä tulee useita päivässä.

Päinvastoin naiselle. Tinderissä on miehistä jämät ja arjessa näkee hyviä, mutta pariutuneita miehiä.

Miten voi nähdä olematta itse jämä? 

Vierailija
39/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on paikka jossa hieman ujompikin nainen voi kokeilla onneaan. Ei tarvitse jännittää samalla tavalla kuin jossain baarissa iskiessä, jossa huonolla tuurilla koko baari nauraa epäonnistumiselle. Jos sitten miestensaanti perustuu siihen että on se kylän rohkein ja röyhkein rääväsuu joka tönii muut naiset pois tieltä miestä lähestyessään, niin silloin Tinder on tappio.

Tinder on paikka missä kiltit ja mukavat tytöt ja pojat löytävät toisistaan leikkikavereita. Pahikset ja ulisijat jäävät ilman.

Vierailija
40/50 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ottaa palstamiehen tosissaan?

Palstamiehillä jo on nainen, joten antaa olla. Mene sinne tinderiin.