Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidin seksielämä?

Vierailija
31.12.2014 |

Mies siis löytyisi seksiin, mutta miten se onnistuu pienen lapsen kanssa (kaksiossa)? Lapsi ei nuku kunnolla muualla kuin sylissä tai vieressä ja on niin pieni, ettei vielä voi istuttaa ohjelmienkaan pariin. Tulee satavarmasti perässä jos jättää toiseen huoneeseen yksin.
Yönäkemiset on poissuljettuja. Onko tässä tilanteessa yh tuomittu pakkoselibaattiin?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö lapsen kanssa suihkussa ja vessakin.. Siinäkin ajassa ehtii.

Vierailija
22/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yönäkemiset on poissuljettuja? Eikö mies voi olla luonasi edes 21-22?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:10"]Hyi v*ttu et kai tosissasi mieti lapsen edessä panemista.
[/quote]
No en tietenkään. Tässähän minä vinkkejä kysyn ;) ap

Vierailija
24/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:16"]Käytkö lapsen kanssa suihkussa ja vessakin.. Siinäkin ajassa ehtii.
[/quote]
Alle vuoden ikäinen lapsi ei vessaa käytä saatika käy yksin suihkussa.

Vierailija
25/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäri vie lapset vanhempiensa luokse kun panee baarista haettuja miehiä. Vaiettu asia on myös että yhäreillä on usein myös suhteita naisiin ja varsin löyhä seksuaalimoraali.

Vierailija
26/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:21"]Yhäri vie lapset vanhempiensa luokse kun panee baarista haettuja miehiä. Vaiettu asia on myös että yhäreillä on usein myös suhteita naisiin ja varsin löyhä seksuaalimoraali.
[/quote]
No eikä ole. Mä olen ainakin siveyden sipuli. Ja hetero.

Vierailija
27/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa enkä muutenkaan hoidata lastani muilla. Etenkään näin "mitättömän" syyn takia. Alapeukuttajat eivät selvästikään ymmärrä, että halut ne on sinkullakin, jopa sinkkuäideillä. Jos joku pitää tätä pahana, olen pahoillani. Ap

Vierailija
28/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on? Muista hyvä ihminen tällä kertaa käyttää vähintään tuplaehkäisyä..

Vierailija
29/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä suosiolla selibaatissa, niin vaikealta kuulostaa sun elämä.

Vierailija
30/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:15"]Minkä ikäinen lapsi? Jos lapsi nukkuu vaunuissa niin eikö se ratkaisu ole siinä. Lapsi parvekkeelle nukkumaan.
[/quote]
9kk. Nukkuu siis kyllä vaunuissa hyvällä tuurilla jos on joko oikeasti rättipoikki tai olen käynyt lenkillä ensin eikä herää, kun vaunut pysähtyvät. Tällainen myös vaatisi mieheltä "päivystämistä" enkä usko, että hän on valmiina 24/7 kun sanon että NYT se nukkuu. Harmi kyllä :(
Ja tuolle että voiko mies tulla illalla niin joskus on tullutkin, jos sattuu olemaan itse hyvässä tilanteessa ja vauva on jo nukahtanut. Harvemmin vaan enää illalla jaksaa lähteä ajamaan jos on jo kotiinsa mennyt. Huomannemme tästä siis, kumpi on enemmän sen seksin tarpeessa... :) ap

Vierailija
31/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:26"]Missä lapsen isä on? Muista hyvä ihminen tällä kertaa käyttää vähintään tuplaehkäisyä..
[/quote]
Lapsi on kyllä ihan tekemällä tehty aikanaan, mutta mies löysi toisen vauvan juuri saatua nimensä ja unohti täten isyytensä ja kiinnostuksensa lapseen uuden rakkauden huumassa. Ja kiitos kysymästä, ehkäisy on kyllä käytössä, itseasiassa juurikin tuplana ;)

Vierailija
32/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin yhtä vaikeaa se on 'normiparillakin'.

Olisi edes lukittava makuuhuone, mutta kun ei ole. Silloinkin kun lapset nukkuvat, pitää jatkuvasti pelätä että herääkö joku ja taapertaa huoneeseen.

Joillakin on isovanhempia tai muita sukulaisia joiden luo lapsia voi majoittaa. Kaikilla vain ei ole.

Vierailija
33/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä aikaa ja paikkaa ei ole, silloin pitää vaan tyytyä olemaan ilan seksiä. Kuulostaa kyllä oudolle, että aikuinen ihminen ei saa sen vertaa aikaa itselleen, aina se ei tietenkään onnistu mutta luulisi nyt sentään kuitenkin aina silloin tällöin?

Vierailija
34/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se äijä tulee vaikka kesken uniensa hakemaan pimperoa minuutin varoajalla jos pimperon kantaja vähääkään kiinnostaa. T: M32

Vierailija
35/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:40"]

Kyllä se äijä tulee vaikka kesken uniensa hakemaan pimperoa minuutin varoajalla jos pimperon kantaja vähääkään kiinnostaa. T: M32

[/quote]

Meinasin itse laittaa kommenttiini tämän, mutta en viitsinyt. Oikeasti se on niin, että jos sitä miestä kiinnostaa vähääkään, niin luulisi olevan valmis karsimaan unestaan ja ajelevan kyllä paneskelemaan, ainakin minä tekisin niin. Vähän epäilen, että sen miehen mielenkiinto on mennyttä, ehkä juuri sen vaikeuden kanssa järkätä aikaa...?

Vierailija
36/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan minä aikaa itselleni, mutta on jo toinen dilemma että sattuuko se olemaan juuri silloin, kun tämä mies tai kukaan muukaan olisi juuri silloin saatavilla. Oi jos voisinkin käskeä muita aikatauluttamaan itsensä minun mukaani menemään... Ei se kyllä niin mene. Toki täytyy aina pyrkiä ajoittamaan jos olen menossa esimerkiksi lääkäriin tmv mistä tiedän etukäteen että olen yksin, mutta useimmiten lapsi siis ei ole hoidossa turhan päiten. Yleensä täällä parjataan kun joku hoitaa toisen lapsia mutta nyt parjataan kun itse en haluaisi hoidattaa pientä muilla MUTTA mietin VAIHTOEHTOJA sille saisinko joskus tuntea taas olevani äitiyden ohella myös nainen. Ap

Vierailija
37/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:43"]

Saan minä aikaa itselleni, mutta on jo toinen dilemma että sattuuko se olemaan juuri silloin, kun tämä mies tai kukaan muukaan olisi juuri silloin saatavilla. Oi jos voisinkin käskeä muita aikatauluttamaan itsensä minun mukaani menemään... Ei se kyllä niin mene. Toki täytyy aina pyrkiä ajoittamaan jos olen menossa esimerkiksi lääkäriin tmv mistä tiedän etukäteen että olen yksin, mutta useimmiten lapsi siis ei ole hoidossa turhan päiten. Yleensä täällä parjataan kun joku hoitaa toisen lapsia mutta nyt parjataan kun itse en haluaisi hoidattaa pientä muilla MUTTA mietin VAIHTOEHTOJA sille saisinko joskus tuntea taas olevani äitiyden ohella myös nainen. Ap

[/quote]

Ei pahalla, mutta kuulostaa nyt sille et sun täytyy tyytyä vaan tilanteeseesi. Omat sormet ja dildot, mielikuvitusta peliin, ensiapua ainakin.

Vaihtoehdot ovat aika vähissä sun tapauksessasi, nyt ei auta kuin olla vaan äiti ja jättää se nainesellisuus taka-alalle, paska homma.

Vierailija
38/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:36"]Jos yhtään lohduttaa, niin yhtä vaikeaa se on 'normiparillakin'.

Olisi edes lukittava makuuhuone, mutta kun ei ole. Silloinkin kun lapset nukkuvat, pitää jatkuvasti pelätä että herääkö joku ja taapertaa huoneeseen.

Joillakin on isovanhempia tai muita sukulaisia joiden luo lapsia voi majoittaa. Kaikilla vain ei ole.
[/quote]
En ymmärrä tätä kommenttia. Jokaiseen välioveen saa lukon ja helpostikin. Tekosyitä sanon minä.

Vierailija
39/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:40"]

[/quote]

Tottakai työssäkäyvä mies päivystää; keskeyttää unensa ja sompailee x kilometriä autolla saadakseen naida. Onhan kyse maailman ihmeellisimmästä asiasta - seksistä.

Kuinkahan moni kehtaisi ehdottaa tällaista järjestelyä naiselleen ?

Vierailija
40/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla sormet jo kipeinä tässä vaiheessa... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi