Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidin seksielämä?

Vierailija
31.12.2014 |

Mies siis löytyisi seksiin, mutta miten se onnistuu pienen lapsen kanssa (kaksiossa)? Lapsi ei nuku kunnolla muualla kuin sylissä tai vieressä ja on niin pieni, ettei vielä voi istuttaa ohjelmienkaan pariin. Tulee satavarmasti perässä jos jättää toiseen huoneeseen yksin.
Yönäkemiset on poissuljettuja. Onko tässä tilanteessa yh tuomittu pakkoselibaattiin?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:36"]Jos yhtään lohduttaa, niin yhtä vaikeaa se on 'normiparillakin'.

Olisi edes lukittava makuuhuone, mutta kun ei ole. Silloinkin kun lapset nukkuvat, pitää jatkuvasti pelätä että herääkö joku ja taapertaa huoneeseen.

Joillakin on isovanhempia tai muita sukulaisia joiden luo lapsia voi majoittaa. Kaikilla vain ei ole.
[/quote]
En ymmärrä tätä kommenttia. Jokaiseen välioveen saa lukon ja helpostikin. Tekosyitä sanon minä.
[/quote]

Vuokra-asunnon oviin ei viitsisi asennuttaa lukkoja. Millä verukkeella sitä lupaakaan uskaltaisi kysyä :x

Vierailija
2/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko jo siihen, että miksei mies voi olla luonasi joka ilta 21-22?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiselle vauvalle tai hyvin nuorelle lapselle tulisi traumoja jos äiti harrastaisi seksiä samalla sängyllä missä lapsi nukkuu... vaikka lapsi sattuisi heräämäänkin (kun seksi loppuu heti tähän ja nämä aikuiset vai makaavat yhdessä)?

Itse harrastin ihan normi seksiä naisystäväni kanssa ja hänen pieni poikansa (1v 10kk) nukkui parisängyssämme toisella puolella. Suhteeni tähän poikaan oli "isämäinen", eli seurasin kyllä nukkuuko vai herääkö, ja jos poika heräsi, niin sitten jatkettiin seksiä kun poika nukkui seuraavan kerran. Peittelin usein nukkuvaa poikaa hellästi samalla kun panin hänen äitiään.... Parin vuoden ikäinen poika, joka näkee äitinsä usein alasti ja jota minäkin joskus pesin suihkussa alasti... En minä mitään eläimellistä sekstailua harjoittanut. Ei kuulunut mitään huutoa tai muuta melua, ihan hiljaista seksiä harjoitimme, äitinsäkään ei voihki kuin tapettava. 41v m

Vierailija
4/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 7 kk lapsen yksinhuoltaja ja selibaattilinjalla mennään, nyt sen 7 kuukautta ilman seksiä. Eikä ole edes miestä haussa, olen täysin tyytyväinen kahdestaan vauvan kanssa. Ehkä myöhemmin, ei nyt kun vauva on noin pieni. Voi olla että siihen mennessä värkki kasvaa umpeen käytön puutteessa. :D en kaipaa seksiä traumaattisen parisuhteeni jälkeen. En tiedä miksi muutenkaan pitäisi järjestää seksiä itselleen kun on yksin pienen vauvan kanssa! Ja viedä miehiä sun lapsen luo... Ei kuulosta kovin hyvältä vanhemmuudelta.
N21

Vierailija
5/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yh,isää ei ole...uskokaa ihmeessä...jos eroaa niin eroaa

Vierailija
7/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:06"]

Olen itse 7 kk lapsen yksinhuoltaja ja selibaattilinjalla mennään, nyt sen 7 kuukautta ilman seksiä. Eikä ole edes miestä haussa, olen täysin tyytyväinen kahdestaan vauvan kanssa. Ehkä myöhemmin, ei nyt kun vauva on noin pieni. Voi olla että siihen mennessä värkki kasvaa umpeen käytön puutteessa. :D en kaipaa seksiä traumaattisen parisuhteeni jälkeen. En tiedä miksi muutenkaan pitäisi järjestää seksiä itselleen kun on yksin pienen vauvan kanssa! Ja viedä miehiä sun lapsen luo... Ei kuulosta kovin hyvältä vanhemmuudelta. N21

[/quote]

Joo, odotas, jahka raskaushormonit hälvenee... Sinulla on vauva 7 kk, itsellä on kolme lasta, joista nuorin on 7-vuotias. Voi olla, että itsekin tuossa kuuden vuoden päästä olet valmis viemään miehen luoksesi ihan vain seksiä(kin) harrastamaan. Tällä en nyt edes tarkoita mitään yhden illan juttuja, vaan sen miesystävän viemistä kotiin. Mutta palataan asiaan kuuden vuoden kuluttua, oletko siihen mennessä jo umpeen kasvanut vai miten olet asiat hoitanut. Vai onko mielikuvasti hyvästä vanhemmuudesta edelleen se, että hyvä vanhempi elää selibaatissa.

Vierailija
9/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olette ihan itse tehneet asiat monimutkaisiksi. Miksi ihmeessä ei voisi jäädä yöksi toisen luokse ja herätä aamulla samasta vuoteesta. Ei taida olla suhde muutenkaan sillä pohjalla että kannattaisi jatkaa.

Vierailija
10/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
11/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin vaikeaksi menee, niin anna ajan kulua hiukan. Runkkaaminen on niin helppoa. Jo vuoden päästä tilanne on ihan eri ja lapsi varmasti nukkuu jo yöt läpeensä. Samoin päiväunet on siinä vaiheessa kaiketi jo pitkät. Sitten sinulla on jo hyvä tilaisuus ottaa joku kolli yöksi.

Jotenkin vaan tuntuu, että oliko tämä edes tosijuttu..

Vierailija
12/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi...tutulle lapsi yöksi t aina valmis yh

Vierailija
13/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan sanoin että yönäkemiset ovat valitettavasti poissuljettuja. Vauvan ollessa pieni oli helppoa kun vauva nukkui niin paljon ja missä vain, samaten kun pystyi jättämään sitteriin leikkimään leluilla, mutta nyt kävelemistä harjoitteleva lapsi onkin kiinnostunut seuraamaan kaikkea mitä teen.
Olisin itsekin aina valmis ja henkilökohtaisesti minua (eikä miestä) haittaisi vaikka lapsi leikkisi samassa huoneessa, mutta en tiedä kuinka järkevää se olisi lapsen kannalta... :D
Ap

Vierailija
14/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se lapsi joskus nukkuu ja miten niin yänäkemiset poissuljettuja? Onko mies varattu?

Vierailija
15/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä...vie lapsi subjektiiviseen päivähoitoon 4 h -10 h takaa joka lapselle Kunnallisen päivähoidon ma-pe

Vierailija
16/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu et kai tosissasi mieti lapsen edessä panemista.

Vierailija
17/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syöttötuoliin, ruoka naaman eteen, tv:hen lasten ohjelmaa ja toiseen huoneeseen panemaan! :)

Vierailija
18/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu nukkuu mutta vain sylissä/vieressä tai vaunuissa. Ei myöskään ole minkään valtakunnan rytmiä (voi siis heittää parilla tunnilla suuntaan jos toiseenkin) eli etukäteen ei voi mitään seksiaikoja sopia.
Yöllä on siten vaikeaa että mies kuitenkin tekee töitä ja aamulla on aikainen herätys eli ei halua riekkua yömyöhään missään (lapsi menee yöunille vaihtelevasti 21-23) ja itse taas en halua ketään yöksi nukkumaan kotiini. Lapsen kanssa saa kuitenkin herätä pari kertaa yössä ja tällöin olen mieluusti yksin. Hankalaksi siis menee.
Ja päivähoito tulee toki kuvioihin myöhemmin, mutta silloin olen itsekin jälleen työelämässä.

Vierailija
19/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:10"]Hyi v*ttu et kai tosissasi mieti lapsen edessä panemista.
[/quote]
Kyllä näitäkin on. Oma äitini harrasti tuota koko lapsuuteni ajan. Voin kertoa ap:lle että onnistut tuhoamaan lapsesi kohtalaisen tehokkaasti jos otat sen mukaan seksielämääsi.

Vierailija
20/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Jos lapsi nukkuu vaunuissa niin eikö se ratkaisu ole siinä. Lapsi parvekkeelle nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan