Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL

Vierailija
25.10.2021 |

Temppareiden virallinen lanka.

Kommentit (1987)

Vierailija
1121/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NäinNeAjatMuuttuuuu kirjoitti:

Tän kauden aikana jossain törmäsin siihen että "Julia on kontrolloiva kun kirjottaa päiväkirjaan miehensä tekemisiä" tai "Valtteri se haluaa vaan kirjotella päiväkirjaa" yms.

Sit taas ku katoin 7-kauden alkupään iltanuotioita..oisko -4, -6 tai -8 jakso,kun Jape kertoo päiväkirjan kirjoittamisesta niin ei tuolloin kukaan ajatellut/valittanut, että Jape on överi kontroilloiva kun kirjottelee päiväkirjaa Matusta.

Mulla taas on sellainen muistikuva, että Kuronen olisi kritisoinut tuota Japen päiväkirjaan kirjoittelua jotenkin tyyliin että se ei ole ihan normaalia/tervettä, korjatkaa jos olen väärässä?

Extrassa sitä muistaakseni käytiin enemmän läpi. Ei niinkään "itse ohjelmassa".

"Japen mustasukkaisuuteen ja extrassa Japen päiväkirjan kirjoittaminen kummastuttaa analyysisetä Moisiota."

Vierailija
1122/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirja Case kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän kauden aikana jossain törmäsin siihen että "Julia on kontrolloiva kun kirjottaa päiväkirjaan miehensä tekemisiä" tai "Valtteri se haluaa vaan kirjotella päiväkirjaa" yms.

Sit taas ku katoin 7-kauden alkupään iltanuotioita..oisko -4, -6 tai -8 jakso,kun Jape kertoo päiväkirjan kirjoittamisesta niin ei tuolloin kukaan ajatellut/valittanut, että Jape on överi kontroilloiva kun kirjottelee päiväkirjaa Matusta.

Mulla taas on sellainen muistikuva, että Kuronen olisi kritisoinut tuota Japen päiväkirjaan kirjoittelua jotenkin tyyliin että se ei ole ihan normaalia/tervettä, korjatkaa jos olen väärässä?

"Japen mustasukkaisuuteen ja extrassa Japen päiväkirjan kirjoittaminen kummastuttaa analyysisetä Moisiota."

Tämä se taisi olla, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirja Case kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu extrassa. Mut ehkä myös yleisön puolella ollaan tänä vuonna mukamasti yllätytty vaikka pk ei oo mikään vanha juttu Temppareis. Se ehkä ihmetyttää eniten et miten se ny tänä vuonna nouseeki esiin noin isosti. Oisko tosiaan leikkaukset.

Vierailija
1124/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aikani kuluksi vanhempia tis-kausia ja pakko sanoa, että tämä on kyllä yksi kaikkien aikojen tylsimmistä kausista. Kaikki on tässä jäänyt jotenkin ohueksi. Luulisi, että kun kyseessä on "juhlakausi", niin olisi panostettu vähän enemmän. Ei mitään rannekejuttuja (blokkaus, deitti), mitä aina aiemmin oli. Ja miksi ei TIS Extraa? Ihan latnistunut meininki. Ja ne Samin aamuvierailut ovat aina olleet kauhean kiusallisia, miksi ihmeessä sitä perinnettä pitää jatkaa. Ja eikö ohjelmaan enää hae yhtään vanhempaa porukkaa? Aina vaan näitä lapsia, joilla on takanaan hädin tuskin puolen vuoden-vuoden tapailu tai seurustelu.

Vierailija
1125/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin aikani kuluksi vanhempia tis-kausia ja pakko sanoa, että tämä on kyllä yksi kaikkien aikojen tylsimmistä kausista. Kaikki on tässä jäänyt jotenkin ohueksi. Luulisi, että kun kyseessä on "juhlakausi", niin olisi panostettu vähän enemmän. Ei mitään rannekejuttuja (blokkaus, deitti), mitä aina aiemmin oli. Ja miksi ei TIS Extraa? Ihan latnistunut meininki. Ja ne Samin aamuvierailut ovat aina olleet kauhean kiusallisia, miksi ihmeessä sitä perinnettä pitää jatkaa. Ja eikö ohjelmaan enää hae yhtään vanhempaa porukkaa? Aina vaan näitä lapsia, joilla on takanaan hädin tuskin puolen vuoden-vuoden tapailu tai seurustelu.

Vanhemmat ja pidempään yhdessä olleet eivät halua riskeerata pitkää parisuhdetta. Myöskään en usko että 3 viikkoa tuntuu kauheasti missään jos on oltu yhessä sen 10 vuotta.

Mä tykkään itse henk koht Kurosen aamuvierailuista ja näitähän hän on tehnytkin jo iät ajat.

Tänä vuonna varmaan rannekkeet yms on jätetty poissa, jotta jotenkin voitais varmistaa, että tuotannon puolesta"jarrut" parisuhteiden persemäkkeen menemiselle olisi minimissään kun kaikki olisi ns. vapaata riistaa.

Tänä vuonna ehdin jo miettiä, että hitto vie kukaan ei mokannut kunnes sitten Eetu teki niin!

Tästä muistuu mieleen, että useilla aiemmilla kausilla on tyypit sikailleet käytöksessää paljon tekemättä kuitenkin sitä VIIMEISTÄ VIRHETTÄÄN eli sänkyyn menoo. Tänä vuonna asiat oli juuri päin vastoin. Melkein pyhäkoulu käytöstä kunnes sitten yks kaks Eetulla petti moraali. Jokainen kausi on tavallaan erilainen, myös tämä 👍

Vierailija
1126/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja sekin seurustelu on on-off. Näin päälle kolmekymppisenä, mutta villin nuoruuden omaavana jopa minä en yhtään osaa samaistua 18-vuotiaiden on-off-suhteisiin.

Vierailija
1127/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää sanoa että yks mikä ärsyttää, niin sinkut on kaukana siitä mitä alkup. sarjassa. "En halua rikkoa teidän parisuhdetta", "minulla on moraali olla menemättä väliin" yms. mikä on tosielämässä oikeinkin ihailtavaa, mutta käsittääkseni tuollaisessa houkutusohjelmassa sinkkujen pitäisi iskeä parisuhteiden väliin kuin kuuma veitsi voihin, kuten alkuperäisessäkin sarjassa, mutta Suomiversiossa sinkut vain moralisoivat suhteissa olevia.

Vierailija
1128/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua läpi.

Onko täällä keskusteltu ko. ohjelman olevan henkitoreissaan? Homma on henkilöitynyt Sami Kurosen ajoittaisiin juontoihin (Kurosen grilliin). Hän alkaa olla aivan liian vanha tuohon hommaan. Voisi olla iältään jopa "kisaajien" isä. Jotenkin vaikuttaa että hän ei enää itsekään nauti tuosta.

Luulen, että Kuronen on saatu ostettua vielä "juhlakaudelle" ja ohjelma pistetään tämän myötä häne osaltaan purkkiin. Tähän viittaa tuo uusi tv-projektinsa ja uusi tis-kausi, johon haetaan julkkiksia = uudistunut formaatti.

Vierailija
1129/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset tuotannolle siitä, että tylsääkin tylsemmät treffit on jätetty minimiin tällä kaudella! Kelaan ne aina pikakelauksella. Onneksi nyt on ollut enemmän yhteistä tekemistä ja ryhmähaastatteluja.

Vierailija
1130/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuronen on muutenkin sekaisin. Oikeasti kannattaisi jättää rauhaan teinit ,ja alle 30-vuotiaat naiset. Ehkä se pettäminen on paljon helpompaa näiden nuorten naisten kanssa, kun hän on tehnyt sitä aikaisemmin. Äly ei kohtaa, tai sitten se kohtaa 20-30- vuotta nuoremmilla kuin hän itse. Bilettäminen Kuroselle tärkeintä näköjään.

Vierailija
1131/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtterin trendikkäät aurinkolasit oli niin painavat, että viinitilalla ollessaan meinasivat koko ajan tippua päästä.. tässä nähdään että aina kallis ja trendikäs ei ole kovin käytännöllistä!

Ihan järkyttävät Asat niin pienessä naamassa.

Vierailija
1132/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavatkohan saada tehtyä julkkis temppari kauden, kuten haluaisivat. vissiin hakevat julkkispareja sinne? 

Vierailija
1133/1987 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pitää sanoa että yks mikä ärsyttää, niin sinkut on kaukana siitä mitä alkup. sarjassa. "En halua rikkoa teidän parisuhdetta", "minulla on moraali olla menemättä väliin" yms. mikä on tosielämässä oikeinkin ihailtavaa, mutta käsittääkseni tuollaisessa houkutusohjelmassa sinkkujen pitäisi iskeä parisuhteiden väliin kuin kuuma veitsi voihin, kuten alkuperäisessäkin sarjassa, mutta Suomiversiossa sinkut vain moralisoivat suhteissa olevia.

Jenkeissä sinkut selittää, että he ovat vaan etsimässä itselleen sitä oikeaa. Minkä koen kyllä hyvin erikoiseksi ja mielestäni siinä vaan kaunistellaan sitä touhua.

Vierailija
1134/1987 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mahtavatkohan saada tehtyä julkkis temppari kauden, kuten haluaisivat. vissiin hakevat julkkispareja sinne? 

”Julkkisparit”, eli Mattu sen hetkisen jätkänsä kanssa, Emilia ja Vallu, oisko sitten muita ex-temppareita ja tosi tv-tähtiä. Ei sinne ketään oikeita julkkiksia saada.

Vierailija
1135/1987 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä keskusteltu ko. ohjelman olevan henkitoreissaan? Homma on henkilöitynyt Sami Kurosen ajoittaisiin juontoihin (Kurosen grilliin). Hän alkaa olla aivan liian vanha tuohon hommaan. Voisi olla iältään jopa "kisaajien" isä. Jotenkin vaikuttaa että hän ei enää itsekään nauti tuosta.

Lasse Lehtinen olisi ollut sopiva juontaja tähän ohjelmaan

Vierailija
1136/1987 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla ihmisillä on myös usein työt, mistä ei vaan lähdetä kolmeksi viikoksi dokaamaan, urakehitystä ei myöskään haluta riskeerata maineen menetyksen vuoksi. Usein on lapsia tai ollaan niitä ajateltu ja mietitään senkin kautta, miltä lapsesta tuntuisi nähdä vanhemmat sekoilemassa. Sitten alkaakin olla jo pooli käytetty, yli 23 vuotiaat, joilla pidempi suhde, ei lapsia, ei uraa (=töitä tai haaveita töistä joilla väliä) , telkkariin edes jokseenkin sopiva naama+vartalo, kumpikin suostuu tuohon hömppäohjelmaan.

Tiedän ihmisiä jotka sopivat kuvaukseen, mutta puoliso ei todellakaan suostu. Ihmisiä joilla on lapsia ja ovat naimisissa, jotka muuten voisivat mennä. Ihmisiä joilla ulkonäkö ei todellakaan riitä, vaikka luonne olisi sopiva.

Ja tosiaan kuten joku sanoi, niin pitkässä suhteessa tuo yksi kolme viikkoinen ei myöskään tunnu oikein missään, että ne jotka voisivat mennä karsiutuvat sitten casting vaiheessa, koska ei siitä saa sitäkään vähää kontenttia.

Vierailija
1137/1987 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmisiä jotka sopivat kuvaukseen, mutta puoliso ei todellakaan suostu. Ihmisiä joilla on lapsia ja ovat naimisissa, jotka muuten voisivat mennä. Ihmisiä joilla ulkonäkö ei todellakaan riitä, vaikka luonne olisi sopiva.

Onko tuonne nyt kummoiset "ulkonäkökriteerit"? Ei siltä vaikuta, ei sinkuissa eikä pariskunnista. Todella harvoin tuolla on sellaista "wow, onpa hyvän näköinen"-tyyppiä.

Vierailija
1138/1987 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sätitään Eetua ihan täyslaidallisen mitalla, mutta sivuutetaan se fakta kuinka toksinen Julia oli ja häntä pidetään jonain eksklusiivisena uhrina tuossa kuviossa. Kyllä näiden tilanteessa saisi monenkin ihmisen punnitsemaan että haluaako enää jatkaa tuollaisen tyypin kanssa.

Vierailija
1139/1987 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä itselläkin paistanut silmään. Luulen, että muuttunut ihan siksi kun somessä nää muutamat hyvät pelurit saivat lokaa niskaa. Minusta pitäisi nimenomaan korostaa sitä, että sinkkujen tehtävä on vietellä, valehdella ja pettää. Olla niitä jotka manipuloi ja änkee väliin jne. Siinähän sitä todella testattaisi onko kanttia pysyä uskollisena. Nyt tosiaan sinkut moralisoi ja ovat vain tulleet ilmaiselle ryyppylomalle. Ihan ymmärrettävää, mutta menee vähän ohjelman idea. 

Vierailija
1140/1987 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Kuronen on saatu ostettua vielä "juhlakaudelle" ja ohjelma pistetään tämän myötä häne osaltaan purkkiin. Tähän viittaa tuo uusi tv-projektinsa ja uusi tis-kausi, johon haetaan julkkiksia = uudistunut formaatti.

On niin väsähtänyttä menoa että pakko olla viimeinen kausi. Tuo skandaalien hakeminen on niin läpinäkyvää ja jopa julmaa että tämä ei ole enää hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän