2 käyttäjät huom! puhelinkysely
Eli mitä puhelinta ja selainta käytätte?
Mulla Samsung Galaxy S3 4G, käytän vakiona ollutta selainta ja AV toimii hyvin.
Ihmettelen miksi kaikilla ei toimi, ja että johtuuko se puhelimesta vai selaimesta.
Kommentit (32)
Samsung galaxy s 2 ennen käytin puhelimen selainta, eikä toiminut. Nyt käytän firefoxia ja toimii vielä vähemmän: ei voi kirjoittaa ketjuihin ollenkaan.
Hienosti koodattu, sanoma.
Samsung galaxy s5 ja chrome. Ei toimi kakkossivu.
Samsung galaxy s5 ja oletusselain eikä toimi 2 sivu, mutta onneksi osaan kirjoittaa tuohon osoiteriville "/sivu'/2"
Samsung Galaxy S5. Olen kokeillu Chromea, Operaa, Firefoxia ja puhelimen omaa selainta. Ei vaan toimi ei.
Sony Xperia z2 ja toisissa ketjuissa sivut toimii, toisissa taas ei.
samsung galaxy xcover, oletusselain, osassa toimii, osassa ei, joskus vastaamisen jalkeen paasee selaamaan kaikki sivut, vaikka ketjun eka sivulla ei olis onnistunu.. joskus toimii aakkosetkin (nyt ei), joskun nayttaa niinku enter toimis, ku kirjoittaa viestia, lahettamisen jalkeen huomaa, ettei toiminukaan...
Samsung Trend Plus, Android 4.jotain, Chrome-selain. Ei toimi kakkossivu, mutta muokkaan urlia.
Lumia 925. Välillä toimii ja välillä ei.
Lumia 520 ja ei toimi aina. Operalla ei taida toimia koko palsta ollenkaan, joten perusselaimella mennään. Vanhalla nokiallani ei uudistuksen jälkeen ole voinut kirjoittaa ollenkaan, joten ostin lumian siis av:n vuoksi.
Motorola moto g, toimii yleensä. Edellinen puhelin oli lumia 900 eikä koko vauvan mobiilisovellus toiminut!
Ok. Syypää on siis selvästi palstassa eikä puhelimissa. ap
Samsung s3 ja Chrome, välillä kakkossivu näkyy valmiksi ja välillä pitää osoiteriviin lisätä /sivu/2
Samsung galaxy s5, eikä toimi kakkossivu millään selaimella. Kakkossivulle pääsen kirjottamalla osoiteriville sen /sivu/2.
S G S5 välillä näyttää kaikki sivut välillä ei jolloin kylvetän kakkosta.
iphone 5 ja safari. Ei toimi kännykällä kakkossivu, padilla toimii
Samsung Galaxy S5, chrome, ja mulla kyllä toimii... ööh
iPhone 5. Ei toimi safarilla eikä chromella.
Samsung galaxy s3, perus selain, eikä 2.sivu toimi