Uudenvuodenlupaukset 2015
Kommentit (16)
No näitä normaaleita varmaan eli joulunjälkeinen kurinpalautus ruokavalioon ja 10% nettotuloista säästäminen / sijoittaminen.
Ei siis mitään isoja lupauksia, mutta ihan normaalia meininkiä.
Aijon olla rakastavampi tyttöystävä ja kehittää suhdettani parempaan suuntaan. Muuten perinteiset terveelliset elämäntavat.
lopetan sen tupakoinnin ja baareissa rampaamisen. tuskin onnistuu ku pää ei kestä mutta vois silti yrittää
Lyön luurin korvaan sille, kenen mielipiteet ei ole samat kuin minun.On yksi tälläinen hlö kenelle uskallan tehdä näin.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 00:31"]
Aijon olla rakastavampi tyttöystävä ja kehittää suhdettani parempaan suuntaan. Muuten perinteiset terveelliset elämäntavat.
[/quote]
Sama täällä. Yritän olla parempi vaimo! Suhde kehittyy tämän jälkeen parempaan suuntaan aivan varmasti.
Minulla on hyvä mies, yhdessä olemme olleet jo yli 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 09:54"]Lyön luurin korvaan sille, kenen mielipiteet ei ole samat kuin minun.On yksi tälläinen hlö kenelle uskallan tehdä näin.
[/quote]Onko hänen onnensa Sinulta pois?
En huuda lapsille. Yritän saada pinnani kestämään.
Yritän varata pitemmän ajan kehonhuoltoon ja venyttelyyn, kun harrastan liikuntaa. Eli 5-10 minuutin venyttelyjen sijaan noin 20 minuuttia, liikkuvuusharjoitteita ja monipuolisia venytyksiä. Se on ihan realistinen tavoite, usein vain lähden salille sillei, että aika loppuu kesken. Kroppa kyllä tulee kiittämään.
Keskityn entistä enemmän itseeni ja omaan hyvinvointiini ja jaksamiseeni jotta jaksan tukea syöpäsairasta miestäni. En ota stressiä hoitamattomista ihmissuhteista puolituttujen kanssa enkä väkisin ylläpidä kaverisuhteita joista en saa irti yhtään mitään. En mieti yhtään mitä muut minusta tai tekemisistäni ajattelevat.
Kymmenen kiloa elopainoa pois ja 100 päivää ilman viinaa. Onnistuu helposti!
Yritän ottaa lapsen kasvatyksen rennommin. Jos ei miettis mitä muut ajattelee, tai miten kuuluu tehdä, vaan tekis niin kun meillä parhaiten toimii. Esim. Aamupalan saa syödä sylissä jos harmittaa, ettei tapella heti aamusta nätisti pöydässä istumisesta.
Ja lapsella ikää vähän reilu 2 vuotta
14
Lopetin leivän syönnin 2014. 2015 ois aikomuksena lopettaa kaikki lisätyn sokerin nauttimisen.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 00:24"]
Aion olla erittäin hyvässä kunnossa kesään mennessä. Olen jo aloittanut.
[/quote]
minä myös, myös vähän hoikempi, kiinteämpi. Aloitin just ennen joulua, tavoitteena oli viikon loman aikana liikkua joka päivä vähintään tunti, onnistui :) ja nyt töiden taas alettua liikuntatavoite on neljä kertaa / vko.
Aion olla erittäin hyvässä kunnossa kesään mennessä. Olen jo aloittanut.